Zuzana Lagíňová

Zuzana Lagíňová

Customer Service Manager, CEUP eService Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Microsoft Excel Microsoft Word SAP CRM Microsoft PowerPoint softman

Języki

słowacki
ojczysty
polski
biegły
czeski
biegły
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Centrum Elektronicznych Usług Płatniczych eService Sp. z o.o.
Customer Service Manager
- organizacja procesu związanego z akceptacją kart płatniczych u akceptantów na rynku słowackim i czeskim,
- tłumaczenie tekstów z-do języka słowackiego (umowy, aneksy, instrukcje obsługi),
- rozpatrywanie klienckich reklamacji
CTM Centrum Telemarketingowe Sp. z o.o.
Telefoniczny konsultant wsparcia technicznego z zakresu IT
Diagnostyka i rozwiązywanie problemów w sprawach technicznych i serwisowych produktów Lenovo dla klienta czeskiego i słowackiego
Logo
Customer Service Professional
SITEL Polska Sp. z o.o.
- porady/edukacja klientów z zakresu obsługi technicznej produktów LG w języku słowackim i czeskim
- sprawdzanie realizacji zleceń serwisowych

Edukacja

Logo
landscape engineering, doktorat
Slovak University of Agriculture

Specjalizacje

Call Center
Konsultanci

Zainteresowania

rysowanie, ogrodnictwo, pływanie, nail art design