Aleksandra Wesołowska

Specjalista ds. Public Relations
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Komunikacja korporacyjna Komunikacja kryzysowa planowanie eventów Komunikacja wewnętrzna komunikaty prasowe CSR Organizowanie eventów sponsoring

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Praca.pl Sp. z o.o.
PR Manager
Praca.pl Sp. z o.o.
Specjalista ds. Public Relations i Social Media
Media Relations,
Komunikacja w mediach społecznościowych,
Social Media marketing
Content marketing
Logo
Specjalista ds. Public Relations
Unity Line Limited Sp. z o.o.
• Tworzenie i realizacja strategii PR w firmie,
• Działania z zakresu Społecznej Odpowiedzialności Biznesu - projekt "Bezpieczny Pierwszak", współpraca z Fundacją Mam Marzenie i Stowarzyszeniem Wiosna (projekt Szlachetna Paczka), wsparcie i współorganizacja lokalnych inicjatyw kulturalnych, sportowych,
• Tworzenie strategii sponsoringowej, koordynacja i organizacja wydarzeń sponsorowanych,
• Organizacja imprez i wydarzeń specjalnych,
• Reprezentowanie firmy podczas spotkań branżowych, konferencji – przygotowanie i prowadzenie prezentacji,
• Zarządzanie komunikacją w mediach społecznościowych,
• Koordynacja działań z zakresu e-PR,
• Organizacja konkursów – Internet, media społecznościowe, prasa, radio,
• Działania z zakresu Media Relations: redagowanie tekstów prasowych, kontakty z dziennikarzami, organizacja wyjazdów dla dziennikarzy,
• Zarządzanie sytuacjami kryzysowymi w firmie,
• Przygotowanie i koordynacja imprez targowych w Polsce i za granicą,
• Koordynacja sesji zdjęciowych i produkcji filmowych,
• Analiza i monitorowanie działań konkurencji,
• Monitorowanie mediów,
• Współpraca z agencją PR,
• Organizacja kampanii reklamowych w Polsce i Skandynawii, współpraca z agencjami reklamowymi, grafikami, domem mediowym.
Ilona S.
Ilona S. · przełożony
wystawiono
Z Olą miałam przyjemność współpracować przez 8 lat. Przez ten czas mogłam obserwować jej rozwój zawodowy i po wielu wspólnie zrealizowanych projektach stwierdzam, że zatrudnienie jej w firmie Unity Line było jedną z najlepszych, podjętych przeze mnie decyzji, zarówno dla mnie, szefa działu marketingu, jak i dla firmy. Ola jest bez wątpienia doskonałym specjalistą.

Dzięki jej zaangażowaniu, niezwykłej kreatywności i dużej wiedzy zostały zrealizowane m.in. następujące projekty:
- stworzenie strategii obecności firmy Unity Line w mediach społecznościowych (rynek polski i szwedzki) oraz codzienne zarządzanie komunikacją w stworzonych kanałach;
- stworzenie strategii sponsoringowej firmy Unity Line, zapewnienie odpowiedniej wizualizacji firmy podczas sponsorowanych wydarzeń;
- zbudowanie dobrych relacji z mediami lokalnymi oraz branżowymi co skutkowało budowaniem pozytywnego wiezrunku firmy Unity Line w mediach polskich i szwedzkich;
- eventy specjalne: Sea&Sky Festival, Bałtyckie Regaty Unity Line, Dni otwarte promów Wolin i Skania;
- imprezy targowe w Polsce i Skandynawii;
- projekty CSR „Bezpieczny Pierwszak” i „Szlachetna Paczka”;
- doroczne bale charytatywne Fundacji Pro Publico Mare.

Ola znakomicie sprawdza się zarówno w sytuacjach wymagających indywidualnego wysiłku, jak i w pracy zespołowej. Jest naprawdę cennym członkiem każdego zespołu. Jej wysokie umiejętności interpersonalne sprawiają, że niezwykle łatwo nawiązuje kontakty, jest osobą lubianą przez współpracowników i partnerów biznesowych. Ola po prostu lubi ludzi i lubi swoją pracę co sprawia, że współpraca z nią jest naprawdę dużą przyjemnością.

Jestem przekonana, że bez względu na to jak dalej potoczy się jej życie zawodowe, to firma, która ją zatrudni zyska naprawdę zdolnego i lojalnego pracownika, a jej ciężka praca i posiadane doświadczenie przyczynią się do rozwoju i nieuniknionych sukcesów rynkowych jej pracodawcy.

Ola, trzymam kciuki!
Logo
Asystent ds. Marketingu
Unity Line Limited Sp. z o.o.
• Współpraca z agencją reklamową przy realizacji projektów marketingowych,
• Koordynacja działań ATL i BTL związanych z realizacją kampanii reklamowych,
• Współpraca z Partnerami firmy,
• Obsługa Działu w zakresie korespondencji i komunikacji firmy z otoczeniem,
• Zbieranie informacji potrzebnych do badań rynkowych, przygotowywanie badań ankietowych,
• Koordynowanie akcji sponsoringowych, zawieranie umów.

Szkolenia i kursy

"Business English dla zaawansowanych"
"Nowe media – budowa skutecznej strategii komunikacji w Internecie”,
„SEO PR – warsztat pozycjonowania dla specjalistów PR”,
„E-Media Relations”,
„Facebook, blogi, mikroblogi – angażujący marketing w social mediach”,
„Trendy Public Relations”,
„Rzecznik Prasowy od A do Zet”,
„Marketing wystawienniczy”,
„Metody badań marketingowych i sposoby interpretacji ich wyników”.

Edukacja

Logo
Public Relations, studia podyplomowe
Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Szczeciński

Specjalizacje

Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Marketing
Komunikacja marketingowa
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR

Zainteresowania

Literatura kryminalna - polska i skandynawska,
Ludzkie zachowania,
Kampanie społeczne.
503 Service Unavailable

Error 503 Service Unavailable

Service Unavailable

Guru Meditation:

XID: 81386491


Varnish cache server