Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Główny Telefoniczny Opiekun Klienta Biznesowego
-odpowiedzialność za opiekę nad klientami oraz za pozyskiwanie klientów,sprzedaż produktów/usług, obsługa administracyjna sprzedaży (umowy, dokumenty), poszukiwanie i pozyskiwanie nowych klientów, budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami, zapewnianie najwyższego poziomu obsługi klientów zgodnie z przyjętymi standardami, raportowanie efektów sprzedaży, budowanie pozytywnego wizerunku firmy
Kierownik Sekcji Contact Center
- prowadzenie procesu rekrutacji i selekcji
- zarządzanie podległym zespołem doradców klienta
- realizacja wyznaczonych celów oraz planów sprzedaży,
- opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów Firmy,
- zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez zespół,
- zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników (w tym identyfikacja potrzeb i kierowanie podwładnych na szkolenia);
- monitoring pracy podległych mi osób, kontrola wykonywanych zadań;
- praca w zakresie osiągania jak najwyższych wskaźników satysfakcji klienta, mierzonych badaniami satysfakcji
- motywowanie pracowników
- zarządzanie podległym zespołem doradców klienta
- realizacja wyznaczonych celów oraz planów sprzedaży,
- opracowywanie, wdrażanie i realizacja strategii sprzedaży produktów Firmy,
- zapewnienie prawidłowej realizacji zadań przez zespół,
- zapewnienie właściwego poziomu wiedzy merytorycznej pracowników (w tym identyfikacja potrzeb i kierowanie podwładnych na szkolenia);
- monitoring pracy podległych mi osób, kontrola wykonywanych zadań;
- praca w zakresie osiągania jak najwyższych wskaźników satysfakcji klienta, mierzonych badaniami satysfakcji
- motywowanie pracowników
Konsultant Telefoniczny
- obsługa kampanii sprzedażowo-negocjacyjnej
- negocjowanie warunków przedłużenia umów z Klientami
- sprzedaż nowych aktywacji kanałem B2B
- negocjowanie warunków przedłużenia umów z Klientami
- sprzedaż nowych aktywacji kanałem B2B
Specjalista ds marketingu i sprzedaży
Chemo- PLAST Sp.z.o.o.
- sprzedaż tworzyw sztucznych
- przygotowywanie ofert handlowych
- realizacja planów sprzedażowych,
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i indywidualnych,
- poszukiwanie nowych rozwiązań dotarcia do klientów,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- koordynowanie sprzedaży na jak największym terenie,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki, lidera w swojej branży,
- przygotowywanie ofert handlowych
- realizacja planów sprzedażowych,
- utrzymywanie dobrych relacji z klientami i pozyskiwanie nowych klientów korporacyjnych i indywidualnych,
- poszukiwanie nowych rozwiązań dotarcia do klientów,
- prowadzenie negocjacji handlowych,
- koordynowanie sprzedaży na jak największym terenie,
- dbanie o pozytywny wizerunek marki, lidera w swojej branży,
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Zainteresowania
Kino, muzyka lat 80-tych i 90-tych, gotowanie, miłośniczka zwierząt
Grupy
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.