Aleksandra Barańska

Quality Assurance Coordinator\ Trainer, Capgemini Polska
Chorzów, śląskie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Capgemini Polska Sp. z o.o.
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Recenzja i ocena pracy agentów, wdrażanie norm zapewnienia jakości, kontrola sprawozdawczości procedur postępowania, przygotowywanie sprawozdań tygodniowych i miesięcznych, nadzór nad polityką jakości i procedurami zapewniania jakości obsługi klienta opracowywania danych statystycznych i przygotowanie raportów, wykonywanie innych powierzonych zadań w dziale IT.
Capgemini Polska Sp. z o.o.
TRENER WEWNĘTRZNY
Prowadzenie szkoleń/ warsztatów zakresu procedur wewnętrznych, z zakresu obsługi klienta, zarządzania czasem, zarządzania stresem, administracja szkoleń, opracowywanie i przygotowywanie materiałów szkoleniowych
Capgemini Polska Sp. z o.o.
ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA TECHNICZNEGO
Telefoniczne oraz mailowe kontakty z klientami, zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich klientów łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowym, rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu, przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych, aktualizacja “bazy wiedzy”, przygotowanie rozwiązań dla zgłoszeń, przygotowywanie procedur w celach treningowych, przygotowywanie grafiku dla pierwszej lini wsparcia technicznego (ok. 20 osób). Przygotowanie i przeprowadzanie autorskiego programu poprawiającego jakość obsługi klienta
Termoexpert S.A.
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DO SPRAW FINANSOWANIA
Prowadzenie bazy danych, przygotowanie ofert, bezpośrednie oraz telefoniczne i mailowe kontakty z klientami, organizowanie źródeł finansowania programów termomodernizacyjnych, sporządzanie raportów dotyczących finansowania, monitorowanie baz przetargów i zamówień publicznych, pomoc w realizacji prac biura
Logo
POMOC BIUROWA
Capital Cleaners, Londyn
Prowadzenie bazy danych, udział w rekrutacji nowych pracowników, przyjmowanie zleceń, organizacja pracy pracowników – ustalanie grafików sprzątaczy, ogrodników, roznosicieli ulotek, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Tesco Polska
ASYSTENT DO SPRAW REKRUTACJI
Udział w rekrutacji i pozyskiwanie pracowników do brytyjskich sklepów Tesco, przeprowadzanie wywiadów w języku angielskim i ocena umiejętności kandydatów, wykonywanie zleconych zadań administracyjno – biurowych, prowadzenie baz danych.

Szkolenia i kursy

ROZVIYAK. Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy

Lean Bootcamp – Styczeń 2011 – Telford UK - Szkolenie z technik zarządzania przedsiębiorstwem, tworzenia prostych i przejrzystych struktur oraz nadanie większego znaczenia zasobom pracy, w celu ich efektywniejszego wykorzystywania.

Telefoniczna Obsługa Klienta z elementami zarządzania stresem i zarządzania czasem (Akademia Altkom)

Certyfikaty językowe FCE and CAE

ITIL Przygotowanie do egzaminu

Excel podstawy & Excel dla zaawansowanych

Edukacja

Logo
Historia, magisterskie
Uniwersytet Jagielloński w Krakowie

Specjalizacje

Edukacja/Szkolenia
Coaching