Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
SPECJALISTA DS. ZARZĄDZANIA JAKOŚCIĄ
Recenzja i ocena pracy agentów, wdrażanie norm zapewnienia jakości, kontrola sprawozdawczości procedur postępowania, przygotowywanie sprawozdań tygodniowych i miesięcznych, nadzór nad polityką jakości i procedurami zapewniania jakości obsługi klienta opracowywania danych statystycznych i przygotowanie raportów, wykonywanie innych powierzonych zadań w dziale IT.
ASYSTENT DO SPRAW WSPARCIA TECHNICZNEGO
Telefoniczne oraz mailowe kontakty z klientami, zapewnienie pierwszej linii wsparcia technicznego dla wszystkich klientów łączących się z Centrum zgodnie z obowiązującymi umowami serwisowym, rejestrowanie/klasyfikowanie wszystkich nadchodzących zgłoszeń wraz z odpowiednim określeniem ich priorytetu, przyporządkowanie nierozwiązanych przypadków do grup problemowych, aktualizacja “bazy wiedzy”, przygotowanie rozwiązań dla zgłoszeń, przygotowywanie procedur w celach treningowych, przygotowywanie grafiku dla pierwszej lini wsparcia technicznego (ok. 20 osób). Przygotowanie i przeprowadzanie autorskiego programu poprawiającego jakość obsługi klienta
PRACOWNIK ADMINISTRACYJNY DO SPRAW FINANSOWANIA
Prowadzenie bazy danych, przygotowanie ofert, bezpośrednie oraz telefoniczne i mailowe kontakty z klientami, organizowanie źródeł finansowania programów termomodernizacyjnych, sporządzanie raportów dotyczących finansowania, monitorowanie baz przetargów i zamówień publicznych, pomoc w realizacji prac biura
POMOC BIUROWA
Capital Cleaners, Londyn
Prowadzenie bazy danych, udział w rekrutacji nowych pracowników, przyjmowanie zleceń, organizacja pracy pracowników – ustalanie grafików sprzątaczy, ogrodników, roznosicieli ulotek, telefoniczny i mailowy kontakt z klientami, aktywne pozyskiwanie nowych zleceń.
Szkolenia i kursy
ROZVIYAK. Proaktywny trener w organizacji opartej na wiedzy
Lean Bootcamp – Styczeń 2011 – Telford UK - Szkolenie z technik zarządzania przedsiębiorstwem, tworzenia prostych i przejrzystych struktur oraz nadanie większego znaczenia zasobom pracy, w celu ich efektywniejszego wykorzystywania.
Telefoniczna Obsługa Klienta z elementami zarządzania stresem i zarządzania czasem (Akademia Altkom)
Certyfikaty językowe FCE and CAE
ITIL Przygotowanie do egzaminu
Excel podstawy & Excel dla zaawansowanych
Lean Bootcamp – Styczeń 2011 – Telford UK - Szkolenie z technik zarządzania przedsiębiorstwem, tworzenia prostych i przejrzystych struktur oraz nadanie większego znaczenia zasobom pracy, w celu ich efektywniejszego wykorzystywania.
Telefoniczna Obsługa Klienta z elementami zarządzania stresem i zarządzania czasem (Akademia Altkom)
Certyfikaty językowe FCE and CAE
ITIL Przygotowanie do egzaminu
Excel podstawy & Excel dla zaawansowanych
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Coaching