Wypowiedzi

  • Aleksander Śliwiński
    Wpis na grupie Księgowość nudna? A może jednak nie! w temacie OPTIMA dla Biura Rachukowego - proszę o opinie od osób...
    14.01.2017, 10:49

    Musiałem napisać do nich takiego maila, bo nie wiem czy szefowie zdają sobie sprawę z tego że zamiast zatrudniać prawdziwych fachowców, zatrudniają onomatopeję informatyków, konsultantów i innych:
    Nie wiem jak wyrazić swoje poirytowanie waszą firmą, obsługą klienta i postawą.
    Pobrałem wersję testową programu; wyglądał on na całkiem dobry program, ale kiedy przystąpiłem do importu plików, program się zawieszał.
    Pomyślałem sobie "zdarza się" i zadzwoniłem na waszą infolinię, co było następnym koszmarem. 2 pierwsze połączenia - odbiera pani, która przekierowuje mnie do niby odpowiedniego działu, czekam, ktoś odbiera i od razu się rozłącza. Następne połączenia, które wykonywałem cały dzień kończyły się fiaskiem, rozłączano mnie, albo "WSZYSCY KONSULTANCI SĄ OBECNIE ZAJĘCI", nie dziwię się, skoro wasz program tak działa. Ile musiałbym zapłacić za kontakt z wami, gdybym miał telefon na kartę...?
    I właśnie dlatego, cieszę się, że to tylko wersja testowa, za którą nic nie zapłaciłem, bo taki krok byłby poważnym błędem - zapłacić za coś co nie działa duże pieniądze i w dodatku mieć wsparcie techniczne, którego de facto nie ma.
    Wybrałem inny program, który potrafi działać a jego obsługa obchodzić się z klientami.
    WAM natomiast SERDECZNIE DZIĘKUJĘ

  • Aleksander Śliwiński
    Wpis na grupie OpenCart w temacie Polskie sklepy na skrypcie OpenCart
    1.03.2016, 20:25

    http://ollimport.pl

  • Aleksander Śliwiński
    Wpis na grupie OpenCart w temacie Integracja OpenCart z Allegro [do pobrania]
    1.03.2016, 20:24

    Możesz podać świeży link?

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do