Umiejętności
Zarządzanie incydentami
IT Operations
Strategia IT
Zarządzanie incydentami
Doświadczenie zawodowe
Kierownik projektu
- Zarządzanie zespołem projektowym, nadzorowanie i koordynowanie pracy wykonawców i
podwykonawców w projekcie
- Przygotowywanie struktury podziału pracy
- Tworzenie harmonogramu projektu, określanie zadań i nadzór nad terminową realizacją
zaplanowanych działań
- Planowanie i zarządzanie budżetem projektowym
- Zarządzanie ryzykiem projektu
- Monitorowanie statusu projektu
- Nadzór nad dokumentacją
- Odpowiednie motywowanie podwładnych do efektywnego działania
- Podejmowanie trafnych decyzji i kontrolowanie przebiegu pracy
- Orientacja na cele projektowe
- Budowanie i podtrzymywanie odpowiednich relacji z klientami i współpracownikami
- Organizacja pracy własnej oraz pracy zespołu
podwykonawców w projekcie
- Przygotowywanie struktury podziału pracy
- Tworzenie harmonogramu projektu, określanie zadań i nadzór nad terminową realizacją
zaplanowanych działań
- Planowanie i zarządzanie budżetem projektowym
- Zarządzanie ryzykiem projektu
- Monitorowanie statusu projektu
- Nadzór nad dokumentacją
- Odpowiednie motywowanie podwładnych do efektywnego działania
- Podejmowanie trafnych decyzji i kontrolowanie przebiegu pracy
- Orientacja na cele projektowe
- Budowanie i podtrzymywanie odpowiednich relacji z klientami i współpracownikami
- Organizacja pracy własnej oraz pracy zespołu
Wsparcie IT
• Bieżące wsparcie dla kierowników
• Kontrola i nadzór nad realizacją wskaźników
• Analiza danych z realizacji zgłoszeń
• Nadzorowanie i motywowanie zespołu
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwojowej firmy
• Realizacja procesów rekrutacyjnych (przeprowadzanie rekrutacji i selekcja kandydatów)
• Obsługa dokumentów kadrowych
• Odsłuch, analiza, ocena oraz kontrola jakości rozmów telefonicznych
• Zarządzanie indeksem zgłoszeń i rozdzielanie zadań
• Współpraca z administratorami
• Klasyfikacja umów w systemie zgłoszeniowym
• Kontrola i nadzór nad realizacją wskaźników
• Analiza danych z realizacji zgłoszeń
• Nadzorowanie i motywowanie zespołu
• Współudział w opracowywaniu i wdrażaniu strategii rozwojowej firmy
• Realizacja procesów rekrutacyjnych (przeprowadzanie rekrutacji i selekcja kandydatów)
• Obsługa dokumentów kadrowych
• Odsłuch, analiza, ocena oraz kontrola jakości rozmów telefonicznych
• Zarządzanie indeksem zgłoszeń i rozdzielanie zadań
• Współpraca z administratorami
• Klasyfikacja umów w systemie zgłoszeniowym
Kierownik Działu Obsługi Klienta / Project Manager
- Prowadzenie coachingów
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych (komunikacja z użytkownikiem, korespondencja biznesowa, radzenie sobie z obiekcjami klienta, asertywność, zarządzanie czasem pracy, kreatywność itd.)
- Czynny udział w tworzeniu strategii rozwojowej firmy
- Administracja systemem iDESK
- Rejestrowanie zgłoszeń
- Powiadamianie Klientów o dostępnych aktualizacjach
- Nadawanie dostępu dla Klienta z aktywną UNA
- Przygotowanie ofert i zarządzanie wysłanymi ofertami
- Zlecanie fakturowania wykonanych prac programistycznych/informatycznych
- Nadzór nad pracami wykonywanymi przez konsultantów
- Raportowanie
- Przygotowanie i prowadzenie szkoleń wewnętrznych (komunikacja z użytkownikiem, korespondencja biznesowa, radzenie sobie z obiekcjami klienta, asertywność, zarządzanie czasem pracy, kreatywność itd.)
- Czynny udział w tworzeniu strategii rozwojowej firmy
- Administracja systemem iDESK
- Rejestrowanie zgłoszeń
- Powiadamianie Klientów o dostępnych aktualizacjach
- Nadawanie dostępu dla Klienta z aktywną UNA
- Przygotowanie ofert i zarządzanie wysłanymi ofertami
- Zlecanie fakturowania wykonanych prac programistycznych/informatycznych
- Nadzór nad pracami wykonywanymi przez konsultantów
- Raportowanie
Kierownik Grupy Serwisantów na obszarze Małopolski (w ramach projektu)
O&S Computer Soft Orłowski Sp. z o. o.
- Zarządzanie zespołem Serwisantów (40 osób)
- Kontrola osiąganych parametrów i rozliczanie z wyznaczonych zadań podległych pracowników
- Szkolenie nowych pracowników
- Monitorowanie i raportowanie aktualnej sytuacji w podległym regionie
- Kontrola osiąganych parametrów i rozliczanie z wyznaczonych zadań podległych pracowników
- Szkolenie nowych pracowników
- Monitorowanie i raportowanie aktualnej sytuacji w podległym regionie
Koordynator usług Help Desk - wsparcie dla pracowników TP S. A. i PTK Centertel
- obsługa incydentów i zamówień związanych z działem Pionu Informatyki TP S.A. oraz PTK Centertel w ramach metodyki ITIL
- zarządzanie kontami użytkowników - nadawanie, modyfikacja uprawnień (operacje na aplikacjach m. in. ActiveDirectory, Novel, Exchange 2003, CRM - PeopleSoft) - zgodnie z posiadanymi kompetencjami
- konfiguracja sprzętu oraz aplikacji zgodnie z wymogami i standardami firmy TP. S.A. oraz PTK Centertel
- instalacja oprogramowania właściwego dla klienta: standardowych jak i specjalistycznych aplikacji
- informowanie odpowiednich komórek o zgłoszonych lub wykrytych awariach i nieprawidłowościach w działaniu aplikacji
- kształtowanie i utrzymanie na satysfacjonującym poziomie obsługi użytkowników, tworzenie pozytywnego wizerunku Pionu Informatyki
- aktywacja oraz weryfikacja poprawności funkcjonowania usługi umożliwiającej dostęp do zasobów firmowych z poza sieci korporacyjnej - Token SMS
- koordynacja szkoleń - przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników, koordynowanie szkoleń jak i pracy sekcji TP/PTK z zakresu obsługiwanych aplikacji biznesowych
- zarządzanie kontami użytkowników - nadawanie, modyfikacja uprawnień (operacje na aplikacjach m. in. ActiveDirectory, Novel, Exchange 2003, CRM - PeopleSoft) - zgodnie z posiadanymi kompetencjami
- konfiguracja sprzętu oraz aplikacji zgodnie z wymogami i standardami firmy TP. S.A. oraz PTK Centertel
- instalacja oprogramowania właściwego dla klienta: standardowych jak i specjalistycznych aplikacji
- informowanie odpowiednich komórek o zgłoszonych lub wykrytych awariach i nieprawidłowościach w działaniu aplikacji
- kształtowanie i utrzymanie na satysfacjonującym poziomie obsługi użytkowników, tworzenie pozytywnego wizerunku Pionu Informatyki
- aktywacja oraz weryfikacja poprawności funkcjonowania usługi umożliwiającej dostęp do zasobów firmowych z poza sieci korporacyjnej - Token SMS
- koordynacja szkoleń - przygotowanie oraz prowadzenie szkoleń dla nowych pracowników, koordynowanie szkoleń jak i pracy sekcji TP/PTK z zakresu obsługiwanych aplikacji biznesowych
Konsultant Service Desk - I linia wsparcia dla pracowników TP
Wsparcie informatyczne pracowników Telekomunikacji Polskiej S.A. w zakresie:
- Instalacji / konfiguracji drukarek sieciowych,
- Instalacji / konfiguracji aplikacji na platformie Windows/ NT/2000/XP
- Rozwiązywania problemów aplikacyjnych
- Dodawanie / modyfikacja uprawnień do zasobów / skrzynek
- Wsparcie informacyjne odnośnie wdrażanych /obsługiwanych aplikacji
- Zakładanie, modyfikacja kont systemów informatycznych
- Kierowanie zgloszen odpowiednich grup - ITSM Remedy
- Instalacji / konfiguracji drukarek sieciowych,
- Instalacji / konfiguracji aplikacji na platformie Windows/ NT/2000/XP
- Rozwiązywania problemów aplikacyjnych
- Dodawanie / modyfikacja uprawnień do zasobów / skrzynek
- Wsparcie informacyjne odnośnie wdrażanych /obsługiwanych aplikacji
- Zakładanie, modyfikacja kont systemów informatycznych
- Kierowanie zgloszen odpowiednich grup - ITSM Remedy
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
IT Service Management .. ITSM
ITSM - IT Service Management - Zarządzanie Usługami IT - is a discipline for managing information technology (IT) systems. ITIL, COBIT, MOF
Praca
Praca - grupa dla szukających pracy jak i headhunterow czy pracownikow HR poszukujacych pracownikow.
Super Last Minute VacationExpress.pl
Super oferty last minute. Codziennie nowe oferty wakacji na każdą kieszeń. Super tanie wyjazdy egzotyczne. Poszukiwanie tanich ofert na zamówienie. Nie przegap okazji, super wakacje są dla każdego.
zDolny Śląsk
To, że Dolny Śląsk przyciąga najciekawsze i najbardziej kreatywne osoby z całej Polski wiadome jest nie od dziś.