Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Starszy Doradca Klienta
1. Realizowanie planów sprzedażowych.
2. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
3. Archiwizacja dokumentacji bankowej.
4. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
5. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
2. Utrzymywanie długotrwałych relacji z klientami.
3. Archiwizacja dokumentacji bankowej.
4. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
5. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
Doradca Klienta
1. Obsługa Klienta Detalicznego z zakresu kont osobistych, produktów kredytowych oraz oszczędnościowych.
2. Realizowanie planów sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
3. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji, podań klientów.
4. Analiza wniosków kredytowych.
5. Archiwizacja dokumentami zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi.
6. Przeprowadzanie okresowych kontroli dokumentacji bankowej.
2. Realizowanie planów sprzedaży oraz aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
3. Przyjmowanie oraz rozpatrywanie reklamacji, podań klientów.
4. Analiza wniosków kredytowych.
5. Archiwizacja dokumentami zgodnie z obowiązującymi procedurami wewnętrznymi.
6. Przeprowadzanie okresowych kontroli dokumentacji bankowej.
Doradca Klienta
1. Kompleksowa obsługa klientów z zakresu m.in. kont osobistych; kredytów gotówkowych i samochodowych; funduszy inwestycyjnych; kart kredytowych.
2. Uczestniczenie w procesie realizacji wniosków hipotecznych.
3. Realizowanie planów sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych.
4. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
5. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
6. Odpowiedzialność za poprawny obieg dokumentów.
2. Uczestniczenie w procesie realizacji wniosków hipotecznych.
3. Realizowanie planów sprzedaży poprzez aktywną sprzedaż produktów i usług bankowych.
4. Aktywne pozyskiwanie nowych klientów.
5. Budowanie i utrzymywanie pozytywnych relacji z klientami.
6. Odpowiedzialność za poprawny obieg dokumentów.
Szkolenia i kursy
1) 08.2008 r. - Nowoczesne metody rozpoznawania autentyczności dokumentów publicznych – polskich znaków pieniężnych, dokumentów potwierdzających tożsamość oraz dokumentów administracyjnych.
2) 2008-2012 r. - Liczne szkolenia produktowe z zakresu produktów bankowych.
3) 01.2010 r. - Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta.
4) 07.2011 r. - Szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi Funduszy Inwestycyjnych oraz Produktów Strukturyzowanych.
5) 12.2012 r. - Budowanie Umiejętności Technik Sprzedaży.
2) 2008-2012 r. - Liczne szkolenia produktowe z zakresu produktów bankowych.
3) 01.2010 r. - Standardy Sprzedaży i Obsługi Klienta.
4) 07.2011 r. - Szkolenie z zakresu sprzedaży i obsługi Funduszy Inwestycyjnych oraz Produktów Strukturyzowanych.
5) 12.2012 r. - Budowanie Umiejętności Technik Sprzedaży.
Edukacja
Specjalizacje
Bankowość
Bankowość detaliczna
Inne
1) Prawo jazdy - kat. B.
2) Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie.
3) Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu,
4) Łatwość nawiązywania kontaktów.
5) Wysoka kultura osobista.
6) Dobrze rozwinięte zdolności sprzedażowe.
2) Odpowiedzialność, sumienność, zaangażowanie.
3) Umiejętność pracy w zespole oraz samodzielność w działaniu,
4) Łatwość nawiązywania kontaktów.
5) Wysoka kultura osobista.
6) Dobrze rozwinięte zdolności sprzedażowe.