Umiejętności
CRM databases
Customer Communication
Myślenie projektowe
Direct Search
ERP
Rekrutacje wysokiego szczebla
Eye Tracking
HR Coaching
konsulting HR
Rekrutacja
Remedy Ticketing System
Remote Troubleshooting
Service Desk
Użyteczność
Windows System Administration
SPSS Statistics
Rekrutacje IT
Rekrutacja przez Internet
Help Desk IT / Support IT
Trouble Tickets
Języki
angielski
biegły
łaciński
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
System Administrator
Idorsia Pharmaceuticals Ltd
• Manage user access according to applicable Quality System (QS) documents
• Ongoing troubleshooting and user support to ensure customer satisfaction with communciation and documentation via the Idorsia ticketing system
• Support the implementation of change requests (CRs) according to Quality System (QS)
• Support creation of reports and preparation of migration activities
• Guarantee compliance to CSV requirements, IT Policies, and standards
• Ongoing troubleshooting and user support to ensure customer satisfaction with communciation and documentation via the Idorsia ticketing system
• Support the implementation of change requests (CRs) according to Quality System (QS)
• Support creation of reports and preparation of migration activities
• Guarantee compliance to CSV requirements, IT Policies, and standards
IT Service Specialist, Veeva
• Supporting GSK markets by solving application issues
• Being part of release team responsible for testing and deployments
• Acting as Level 3/ 4 Consultant when doing problem management
• Taking part in implementing/ creating new functionalities
• Monitor interfaces and data quality
• Ensuring compliance with internal quality, risk and security policies in this area
• Taking part in a small projects in Agile methodology
• Upgrading knowledge and skills by gaining appropriate certificates and courses
• Being part of release team responsible for testing and deployments
• Acting as Level 3/ 4 Consultant when doing problem management
• Taking part in implementing/ creating new functionalities
• Monitor interfaces and data quality
• Ensuring compliance with internal quality, risk and security policies in this area
• Taking part in a small projects in Agile methodology
• Upgrading knowledge and skills by gaining appropriate certificates and courses
IT Salesforce Specialist
- dostarczanie technicznych ekspertyz z zakresu platform Salesforce/Veeva
- zarządzanie i konsultacja w zakresie kwestii technicznych dla zespołów IT, programów, projektów i zespołów biznesowych
- zarządzanie problemami w kompleksowych wyzwaniach technicznych i procesowych
- proaktywne wsparcie specjalistów IT Service w celu rozwijania i dostarczania ciągłych ulepszeń portfolio aplikacji, aby wzmocnić produktywność użytkowników, zwiększyć niezawodność systemu oraz zredukować całkowity koszt organizacji
- wsparcie menadżerów programów/projektów oraz zespołów dostawczych w zakresie projektowania, rozwoju i przekierowywania nowych aplikacji do produkcji
- prowadzenie międzynarodowych szkoleń i sesji treningowych z obsługi systemów
- zarządzanie i konsultacja w zakresie kwestii technicznych dla zespołów IT, programów, projektów i zespołów biznesowych
- zarządzanie problemami w kompleksowych wyzwaniach technicznych i procesowych
- proaktywne wsparcie specjalistów IT Service w celu rozwijania i dostarczania ciągłych ulepszeń portfolio aplikacji, aby wzmocnić produktywność użytkowników, zwiększyć niezawodność systemu oraz zredukować całkowity koszt organizacji
- wsparcie menadżerów programów/projektów oraz zespołów dostawczych w zakresie projektowania, rozwoju i przekierowywania nowych aplikacji do produkcji
- prowadzenie międzynarodowych szkoleń i sesji treningowych z obsługi systemów
Młodszy Administrator Systemów IT
Centrum Rozwoju Edukacji Edicon
- administrowanie systemami i usługami informatycznymi,
- wspieranie użytkowników systemów w codziennej pracy,
- aktualizowanie procedur IT i dokumentacji,
- uczestniczenie w projektach wdrożeniowych,
- poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających świadczenie usług informatycznych,
- bieżące wsparcie pracy zespołu IT
- wspieranie użytkowników systemów w codziennej pracy,
- aktualizowanie procedur IT i dokumentacji,
- uczestniczenie w projektach wdrożeniowych,
- poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających świadczenie usług informatycznych,
- bieżące wsparcie pracy zespołu IT
Service Desk Analyst (praktyka)
Wsparcie IT klientów angielsko i polsko języcznych z zakresie MS Windows, MS Office, oprogramowania oraz sprzętu IT, połączeń sieciowych, VPN oraz urządzeń peryferyjnych; diagnozowanie problemów technicznych; administrowanie w Active Directory, MS Exchange; logowanie i obsługa zgłoszeń w systemach ticketujących od momentu zgłoszenia do rozwiązania; stosowanie się do instrukcji technicznych oraz wytycznych; tworzenie instrukcji technicznych; zapewnienie jakości; analiza i przygotowywanie raportów.
Recruitment Resourcer
Support the US HR department in recruiting IT professionals, follow Ciber’s standardized, documented and repeatable candidate qualification process, perform in an environment of collaborative team work with the goal of delivering top candidates, demonstrate ability to build lasting relationships while driving candidate engagement throughout the entire recruiting process.
Junior Recruitment Consultant
Tworzenie własnego portfolio klientów międzynarodowych, selekcja napływających aplikacji, inicjowanie kontaktu i dbanie o relacje z pozyskanymi klientami z całego świata, edycja i publikacja ogłoszeń, zarządzanie wewnętrzną bazą danych, wspieranie członków zespołu w projektach zagranicznych, uczestnictwo w negocjacjach bezpośrednich z klientem zagranicznym.
Szkolenia i kursy
Salesforce Certified Administrator (SU18)
CRM Veeva Adminstrator Certificate - license aKPHJy4jBz
Kurs Design Thinking
Kurs na Wychowawcę Kolonijnego
Szkolenie z Usability
Szkolenie z Psychometrii
CRM Veeva Adminstrator Certificate - license aKPHJy4jBz
Kurs Design Thinking
Kurs na Wychowawcę Kolonijnego
Szkolenie z Usability
Szkolenie z Psychometrii
Specjalizacje
IT - Administracja
Administrowanie bazami danych i storage
IT - Administracja
Administrowanie systemami
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami
Zainteresowania
RPG, LARP, biocybernetyka, tańce szkockie i irlandzkie, szermierka, góry
Organizacje
Klub fantastyki "Druga Era"
Zespół tańców irlandzkich "Celtica"
Zespół tańców szkockich "Nackalavee"
Zespół tańców irlandzkich "Celtica"
Zespół tańców szkockich "Nackalavee"
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
Job IT
Grupa dla wszystkich poszukujących pracy w branży IT. Szukasz pracy, interesują Cię najnowsze trendy na rynku IT - to miejsce dla Ciebie.
Programowanie Java i C sharp
Grupa osób zainteresowanych programowaniem aplikacji sieciowych i biurowych.
RPG Fans
Grupa zrzeszająca wszystkich miłośników gier RPG, paragrafowych i tych którzy zachwycają się fantasy :) Zapraszam!