Umiejętności
Umiejętność aktywnego słuchania, rozpoznawania charakterów i zachowań innych osób
Umiejętność wyszukiwania informacji i alternatywnych rozwiązań.
Predyspozycje do pracy zespołowej, jak również samodzielność i kreatywność, niezbędne do realizacji indywidualnych zadań
zdolności interpersonalne, praca z klientem w kryzysie, klientem trudnym,
Zdolności negocjacyjne, umiejętność pracy pod presją czasu i reagowania w sytuacjach nagłych.
Języki
angielski
biegły
rosyjski
dobry
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Showroom Manager
Redefo Sp. z o.o.
Kompleksowe zarządzanie i administrowanie funkcjonowaniem showroomu.
Dbałość o odpowiednią estetykę i aranżację ekspozycji w showroomie.
Planowanie i organizowanie pracy biurowej oraz kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami.
Przeprowadzanie procesów rekrutacji.
Budowanie relacji i bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych i korporacyjnych, architektów, projektantów wnętrz z Polski i zagranicy.
Koordynacja komunikacji z dostawcami.
Współorganizowanie spotkań, eventów w showroomie oraz kampanii marketingowych.
Reprezentowanie firmy na zewnątrz na spotkaniach biznesowych i targach.
Dbałość o odpowiednią estetykę i aranżację ekspozycji w showroomie.
Planowanie i organizowanie pracy biurowej oraz kierowanie i nadzór nad podległymi pracownikami.
Przeprowadzanie procesów rekrutacji.
Budowanie relacji i bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych i korporacyjnych, architektów, projektantów wnętrz z Polski i zagranicy.
Koordynacja komunikacji z dostawcami.
Współorganizowanie spotkań, eventów w showroomie oraz kampanii marketingowych.
Reprezentowanie firmy na zewnątrz na spotkaniach biznesowych i targach.
dyrektor operacyjny
Współtworzenie strategii firmy i modelu działania.
Przygotowanie firmy do startu operacyjnego.
Koordynowanie wszystkich operacji bieżących, w tym działań administracyjno-biurowych.
Ustalanie strategii komunikacyjnej firmy w kraju i za granicą.
Ustalanie strategii sprzedaży z departamentem sprzedaży i marketingu, wraz z dostosowaniem jej do ogólnie ustalonej strategii i celów przedsiębiorstwa.
Nadzorowanie wytycznych dotyczących kontroli jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zarządzanie działaniami dotyczącymi departamentu zakupów i logistyki.
Efektywne zarządzanie podległym personelem.
Organizacja, nadzór i koordynacja działań związanych z produkcją.
Koordynacja działań poszczególnych wydziałów.
Współpraca z menadżerami poszczególnych działów w strukturze firmy, klientami, firmami zewnętrznymi, partnerami zagranicznymi.
Przygotowanie firmy do startu operacyjnego.
Koordynowanie wszystkich operacji bieżących, w tym działań administracyjno-biurowych.
Ustalanie strategii komunikacyjnej firmy w kraju i za granicą.
Ustalanie strategii sprzedaży z departamentem sprzedaży i marketingu, wraz z dostosowaniem jej do ogólnie ustalonej strategii i celów przedsiębiorstwa.
Nadzorowanie wytycznych dotyczących kontroli jakości, bezpieczeństwa i higieny pracy.
Zarządzanie działaniami dotyczącymi departamentu zakupów i logistyki.
Efektywne zarządzanie podległym personelem.
Organizacja, nadzór i koordynacja działań związanych z produkcją.
Koordynacja działań poszczególnych wydziałów.
Współpraca z menadżerami poszczególnych działów w strukturze firmy, klientami, firmami zewnętrznymi, partnerami zagranicznymi.
dyrektor
Koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych firmy.
Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz różne pisma urzędowe.
Czynny udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy.
Koordynowanie i nadzorowanie prac podległego zespołu pracowników.
Współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi.
Budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz dbanie o jej dobry wizerunek
Opracowywanie strategii i planów marketingowych
Nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych
Monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży.
Efektywne planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
Podejmowanie decyzji o wyborze oraz koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi.
Reprezentacja firmy na zewnątrz.
Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz różne pisma urzędowe.
Czynny udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy.
Koordynowanie i nadzorowanie prac podległego zespołu pracowników.
Współpraca z doradcami prawnymi, bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi.
Budowanie długotrwałych i silnych relacji z klientami firmy oraz dbanie o jej dobry wizerunek
Opracowywanie strategii i planów marketingowych
Nadzorowanie przeprowadzania analiz i badań rynkowych
Monitorowanie skuteczności działań reklamowych i promocyjnych we wszystkich kanałach sprzedaży.
Efektywne planowanie i wydatkowanie budżetu marketingowego.
Podejmowanie decyzji o wyborze oraz koordynowanie współpracy z agencjami reklamowymi.
Reprezentacja firmy na zewnątrz.
dyrektor biura
Przygotowywanie procedur obowiązujących dla wszelkich czynności biurowych.
Prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych firmy.
Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz różne pisma urzędowe.
Nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych, tj. rekrutacji, fluktuacji, prowadzenie akt i dokumentów pracowniczych.
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac podległych pracowników biura.
Czynny udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy.
Nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura.
Kontrola wydatków biurowych.
Organizacja i nadzór zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe.
Współpraca z doradcami prawnymi, z bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi.
Prowadzenie i koordynacja spraw administracyjno-gospodarczych firmy.
Przygotowywanie wewnętrznych aktów prawnych, tj. zarządzenia, aneksy, polecenia służbowe oraz różne pisma urzędowe.
Nadzór nad prowadzeniem spraw osobowych, tj. rekrutacji, fluktuacji, prowadzenie akt i dokumentów pracowniczych.
Planowanie, organizowanie i nadzorowanie prac podległych pracowników biura.
Czynny udział w negocjacjach i utrzymywanie kontaktu z kontrahentami firmy.
Nadzorowanie przepływu korespondencji oraz archiwum biura.
Kontrola wydatków biurowych.
Organizacja i nadzór zaopatrzenie biura w materiały biurowe, wyposażenie oraz urządzenia biurowe.
Współpraca z doradcami prawnymi, z bankami i innymi instytucjami zewnętrznymi.
manager projektu
Realizacja zadań administracyjno-biurowych.
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami polskimi i zagranicznymi.
Aktywne pozyskiwanie klientów.
Analiza zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert.
Analiza jakościowa i ilościowa rynku
Uczestnictwo w procesach negocjacyjnych.
Planowanie i wprowadzanie strategii działań w ramach danego projektu.
Koordynacja pracy wszystkich uczestników projektu.
Monitorowanie i kontrola realizacji projektu na poszczególnych jego etapach.
Dokumentowanie i raportowanie postępu prac i sygnalizowanie zagrożeń przełożonemu.
Rozliczanie finansowe projektów.
Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój partnerskich relacji z klientami polskimi i zagranicznymi.
Aktywne pozyskiwanie klientów.
Analiza zapytań ofertowych i przygotowywanie ofert.
Analiza jakościowa i ilościowa rynku
Uczestnictwo w procesach negocjacyjnych.
Planowanie i wprowadzanie strategii działań w ramach danego projektu.
Koordynacja pracy wszystkich uczestników projektu.
Monitorowanie i kontrola realizacji projektu na poszczególnych jego etapach.
Dokumentowanie i raportowanie postępu prac i sygnalizowanie zagrożeń przełożonemu.
Rozliczanie finansowe projektów.
Konsultant telefoniczny
Kontakt telefoniczny z klientami z całej Polski. Zachęcanie klientów do udziału w spotkaniach. (najlepsza skuteczność w grupie)
doradca klienta
Otwieranie i obsługa rachunków klientów indywidualnych i instytucjonalnych.
Przygotowywanie wniosków kredytowych klientów detalicznych.
Sprzedaż i obsługa produktów kredytowych dla firm w ramach przyznanych uprawnień do rekomendowania decyzji kredytowych zgodnie z posiadanym stopniem umiejętności kredytowych.
Sprzedaż produktów inwestycyjnych.
Wykonywanie czynności agenta Domu Maklerskiego.
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
Archiwizowanie dokumentów.
Przygotowywanie wniosków kredytowych klientów detalicznych.
Sprzedaż i obsługa produktów kredytowych dla firm w ramach przyznanych uprawnień do rekomendowania decyzji kredytowych zgodnie z posiadanym stopniem umiejętności kredytowych.
Sprzedaż produktów inwestycyjnych.
Wykonywanie czynności agenta Domu Maklerskiego.
Budowanie i utrzymywanie długotrwałych relacji z Klientami.
Archiwizowanie dokumentów.
Inspektor w Wydziale Promocji, Rozwoju Powiatu i Integracji Europejskiej
Koordynowanie spraw związanych z akcesją Polski do struktur UE na poziomie powiatu.
Opracowywanie wniosków obejmujących absorpcję środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, w tym do funduszy strukturalnych UE.
Podejmowanie działań wspierających rozwój małej i średniej przedsiębiorczości, w tym m.in. doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy pomocowych.
Promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego, turystycznego gmin powiatu skarżyskiego w kraju i za granicą.
Współpraca w opracowywaniu i rozpowszechnianiu materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie skarżyskim.
Współpraca w organizowaniu imprez promujących powiat.
Koordynowanie działań związanych z współpracą z zagranicą.
Inicjowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych i kulturalnych w ramach zawieranych porozumień z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
Organizacja i udział w przetargach.
Wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
Aktualizacja strony internetowej powiatu.
Wysyłanie, przyjmowanie korespondencji wydziału, tworzenie i archiwizowanie pism.
Współtworzenie Strategii Rozwoju Powiatu Skarżyskiego.
Opracowywanie wniosków obejmujących absorpcję środków finansowych ze źródeł krajowych i zagranicznych, w tym do funduszy strukturalnych UE.
Podejmowanie działań wspierających rozwój małej i średniej przedsiębiorczości, w tym m.in. doradztwo w zakresie pozyskiwania funduszy pomocowych.
Promowanie potencjału gospodarczego, kulturalnego, turystycznego gmin powiatu skarżyskiego w kraju i za granicą.
Współpraca w opracowywaniu i rozpowszechnianiu materiałów promocyjno-informacyjnych o powiecie skarżyskim.
Współpraca w organizowaniu imprez promujących powiat.
Koordynowanie działań związanych z współpracą z zagranicą.
Inicjowanie wspólnych przedsięwzięć gospodarczych i kulturalnych w ramach zawieranych porozumień z partnerami krajowymi i zagranicznymi.
Organizacja i udział w przetargach.
Wprowadzanie informacji do Biuletynu Informacji Publicznej.
Aktualizacja strony internetowej powiatu.
Wysyłanie, przyjmowanie korespondencji wydziału, tworzenie i archiwizowanie pism.
Współtworzenie Strategii Rozwoju Powiatu Skarżyskiego.
Podinspektor w Wydziale Promocji i Rozwoju Powiatu
Współpraca z organizacjami pozarządowymi.
Prowadzenie korespondencji wydziału.
Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno – informacyjnych o powiecie.
Pomoc w organizowaniu imprez promujących powiat.
Realizacja zadań administracyjno-biurowych.
Prowadzenie korespondencji wydziału.
Opracowywanie i rozpowszechnianie materiałów promocyjno – informacyjnych o powiecie.
Pomoc w organizowaniu imprez promujących powiat.
Realizacja zadań administracyjno-biurowych.
Szkolenia i kursy
21.02.2001„Fundusze strukturalne Unii Europejskiej oraz przygotowania do nich w Polsce” – Congress & Training Center Sp. z o.o.
19.03.2001„Zarządzanie projektami zgodnie z regułami Phare i funduszy strukturalnych UE” – Congress & Training Center Sp. z o.o.
10-28.09.2002 „Włoskie doświadczenia w rozwoju regionalnym i lokalnym: instrumenty wdrażania strategii rozwoju lokalnego” – Instytut Europejski w Łodzi i Luiss Management w Rzymie
23-25.01.2003 „Wprowadzenie do regionalnej promocji eksportu” (w ramach projektu Krajowy Rozwój Eksportu z Programu UE - Phare) – Konsorcjum ACE z Madrytu
30-31.01, 14-15.02, 5-6.03.2003 Cykl szkoleń: „Opracowywanie i zarządzanie projektami proeksportowymi” – Konsorcjum ACE z Madrytu
26.03.2003 „Polityka społeczna i rynek pracy w UE” – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, Związek Gmin Duńskich
5-8.05.2003 „Podstawowe techniki i narzędzia eksportowe dla konsultantów MŚP” – Konsorcjum ACE
z Madrytu
25-26.07.2003„Program Phare 2001 Spójność Społeczno Gospodarcza, Rozwój Małych i Średnich Przedsiębiorstw” – Regionalne Centrum Informacji Europejskiej Rozwoju Demokracji Lokalnej
9-12.09.2003„Konsorcja i klastery eksportowe” – Konsorcjum ACE z Madrytu
20-21.05,10-12.06 „Opracowywania projektów wsparcia dla przedsiębiorstw – zarządzanie projektami” – EURECNA CNA Veneto I.S. (w ramach projektu Krajowy Rozwój MŚP z Programu UE - Phare)
28.08 -16.12.2003 „Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki UE z uwzględnieniem aspektów regionalnych” (multimedialny kurs specjalistyczny) – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie
28.08 -16.12.2003 „Proces decyzyjny Unii Europejskiej a zadania administracji centralnej” (multimedialny kurs specjalistyczny) – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie
16.01.2004„Zarządzanie projektami inwestycyjnymi finansowanymi z funduszy europejskich” – Instytut Studiów Strategicznych w Krakowie
11.02.2004„Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu. Nowa edycja programu Phare dla gmin i powiatów. Konstruowanie poprawnego wniosku.” – Centrum Edukacji Biznesu i Administracji ALPHApro sp. z o.o.
21-22.02.2004„Budowanie partnerstwa lokalnego” – Stowarzyszenie Cieszyńskiej Młodzieży Twórczej
31.08.2004„Pozyskiwanie funduszy europejskich dla organizacji pozarządowych” – Pińczowskie Stowarzyszenie Rozwoju Lokalnego „Inicjatywa”
15-17.11.2004„Animator Zatrudnienia Socjalnego” – Demokratyczna Unia Kobiet
02-03.03.2005„Napisz Projekt do Europejskiego Funduszu Społecznego” – Świętokrzyska Agencja Rozwoju Regionu S.A. w ramach Phare 2002
23.03.2005„Partnerstwo lokalne w kształtowaniu systemu edukacji zawodowej i ustawicznej dla potrzeb lokalnego rynku pracy” – EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego w Kielcach
04.04.2005 Państwowy egzamin na Specjalistę EURO-NGO w Ministerstwie Gospodarki i Pracy w Warszawie
12.12.06-26.01.07 „Podstawy przedsiębiorczości”, „Kurs księgowości w małej firmie” – Fundacja Agencja Rozwoju Regionalnego w Starachowicach
26.06 - 06.08.2008 Kurs pedagogiczny dla wykładowców pozaszkolnych form kształcenia i instruktorów praktycznej nauki zawodu – ZDZ w Kielcach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pińczowie
2008-2011 Liczne szkolenia sprzedażowe i produktowe w BZWBK S.A.
czerwiec 2012 "International DiSC Everything Manager" - DGA Human Capital Managemnet
lipiec 2014 "Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie" - EkoNorm Sp. z o.o. w Katowicach
20.04.2015 Ukończenie kursu "Specjalista ds. kadr i rekrutacji" - Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne P&M Management w Warszawie
19.03.2001„Zarządzanie projektami zgodnie z regułami Phare i funduszy strukturalnych UE” – Congress & Training Center Sp. z o.o.
10-28.09.2002 „Włoskie doświadczenia w rozwoju regionalnym i lokalnym: instrumenty wdrażania strategii rozwoju lokalnego” – Instytut Europejski w Łodzi i Luiss Management w Rzymie
23-25.01.2003 „Wprowadzenie do regionalnej promocji eksportu” (w ramach projektu Krajowy Rozwój Eksportu z Programu UE - Phare) – Konsorcjum ACE z Madrytu
30-31.01, 14-15.02, 5-6.03.2003 Cykl szkoleń: „Opracowywanie i zarządzanie projektami proeksportowymi” – Konsorcjum ACE z Madrytu
26.03.2003 „Polityka społeczna i rynek pracy w UE” – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej, Związek Gmin Duńskich
5-8.05.2003 „Podstawowe techniki i narzędzia eksportowe dla konsultantów MŚP” – Konsorcjum ACE
z Madrytu
25-26.07.2003„Program Phare 2001 Spójność Społeczno Gospodarcza, Rozwój Małych i Średnich Przedsiębiorstw” – Regionalne Centrum Informacji Europejskiej Rozwoju Demokracji Lokalnej
9-12.09.2003„Konsorcja i klastery eksportowe” – Konsorcjum ACE z Madrytu
20-21.05,10-12.06 „Opracowywania projektów wsparcia dla przedsiębiorstw – zarządzanie projektami” – EURECNA CNA Veneto I.S. (w ramach projektu Krajowy Rozwój MŚP z Programu UE - Phare)
28.08 -16.12.2003 „Uczestnictwo w wybranych dziedzinach polityki UE z uwzględnieniem aspektów regionalnych” (multimedialny kurs specjalistyczny) – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie
28.08 -16.12.2003 „Proces decyzyjny Unii Europejskiej a zadania administracji centralnej” (multimedialny kurs specjalistyczny) – Urząd Komitetu Integracji Europejskiej w Warszawie
16.01.2004„Zarządzanie projektami inwestycyjnymi finansowanymi z funduszy europejskich” – Instytut Studiów Strategicznych w Krakowie
11.02.2004„Aktywne formy przeciwdziałania bezrobociu. Nowa edycja programu Phare dla gmin i powiatów. Konstruowanie poprawnego wniosku.” – Centrum Edukacji Biznesu i Administracji ALPHApro sp. z o.o.
21-22.02.2004„Budowanie partnerstwa lokalnego” – Stowarzyszenie Cieszyńskiej Młodzieży Twórczej
31.08.2004„Pozyskiwanie funduszy europejskich dla organizacji pozarządowych” – Pińczowskie Stowarzyszenie Rozwoju Lokalnego „Inicjatywa”
15-17.11.2004„Animator Zatrudnienia Socjalnego” – Demokratyczna Unia Kobiet
02-03.03.2005„Napisz Projekt do Europejskiego Funduszu Społecznego” – Świętokrzyska Agencja Rozwoju Regionu S.A. w ramach Phare 2002
23.03.2005„Partnerstwo lokalne w kształtowaniu systemu edukacji zawodowej i ustawicznej dla potrzeb lokalnego rynku pracy” – EPRD Biuro Polityki Gospodarczej i Rozwoju Regionalnego w Kielcach
04.04.2005 Państwowy egzamin na Specjalistę EURO-NGO w Ministerstwie Gospodarki i Pracy w Warszawie
12.12.06-26.01.07 „Podstawy przedsiębiorczości”, „Kurs księgowości w małej firmie” – Fundacja Agencja Rozwoju Regionalnego w Starachowicach
26.06 - 06.08.2008 Kurs pedagogiczny dla wykładowców pozaszkolnych form kształcenia i instruktorów praktycznej nauki zawodu – ZDZ w Kielcach, Ośrodek Kształcenia Zawodowego w Pińczowie
2008-2011 Liczne szkolenia sprzedażowe i produktowe w BZWBK S.A.
czerwiec 2012 "International DiSC Everything Manager" - DGA Human Capital Managemnet
lipiec 2014 "Zarządzanie środowiskiem w przedsiębiorstwie" - EkoNorm Sp. z o.o. w Katowicach
20.04.2015 Ukończenie kursu "Specjalista ds. kadr i rekrutacji" - Centrum Szkoleniowo-Edukacyjne P&M Management w Warszawie
Edukacja
Specjalizacje
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Finanse/Ekonomia
Doradztwo/Konsulting
Human Resources/Zasoby ludzkie
Zarządzanie HR
Zainteresowania
Psychologia, fitness, książki, muzyka, taniec.
Inne
Obsługa komputera: MS-DOS, Windows XP, MS Office, programy graficzne: CorellDraw, AutoCad, Adobe, podstawowa znajomość języka html
Obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kserokopiarka
Uprawnienia pedagogiczne wykładowcy pozaszkolnych form kształcenia i instruktora praktycznej nauki zawodu.
Obsługa urządzeń biurowych: skaner, fax, kserokopiarka
Uprawnienia pedagogiczne wykładowcy pozaszkolnych form kształcenia i instruktora praktycznej nauki zawodu.
Grupy
b2b HURT Wyprzedaze zwroty dyskonty stoki returns stocks
Wyprzedaze towarow, zwroty, dyskonty, stoki, returns, stocks.
Wazne: Nie przyjmujemy ukrytych ani falszywych profili.
IMPORT- EXPORT
porpozycje wymiany handlowej-nawiazania wspolpracy pomiedzy krajami oraz wszystko inne co jest zwizane z handlem miedzynarodowym
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl
Przedsiębiorczość
Przedsiębiorcy, osoby przedsiębiorcze, współpraca biznesowa, przyjaciele biznesowi, rozwój osobisty i firmowy, pomoc, dotacje, biznesplany. Przedsiębiorczość
Szkolenia. Rabaty i zniżki.
Grupa dla tych którzy, oczekują rabatów i zniżek na szkolenia i dla tych, którzy oferują rabaty i zniżki na szkolenia.
Zapraszam wszystkich, którzy chcą wspólnie zyskać.
WIEDZA ZA GROSZE
Miejsce w którym znajdziesz cenne informacje, między innmi artykuły, książki i oferty szkoleń.