Umiejętności
CRM
ERP
pakiet MS Office
System Windows
People Management
Zarządzanie Zmianą - Change Management
RKP - rozliczanie procedur celnych
Systemy informatyczne dedykowane dla Kancelarii Prawnych
Kompleksowa obsługa urządzeń biurowych
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds Kontaktu z Klientami
• utrzymywanie kontaktów z obecnymi oraz pozyskiwanie nowych Klientów,
• tworzenie ofert dla Klientów,
• prezentacja usług oraz budowanie relacji z Klientami,
• realizacja oraz tworzenie strategii sprzedaży,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług Pracodawcy,
• monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• tworzenie ofert dla Klientów,
• prezentacja usług oraz budowanie relacji z Klientami,
• realizacja oraz tworzenie strategii sprzedaży,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług Pracodawcy,
• monitorowanie rynku i działań konkurencji.
Manager ds. Kontaktu z Klientami
• prowadzenie i nadzorowanie pracy działu Call Center,
• tworzenie i realizacja strategii sprzedaży,
• utrzymywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z Klientami,
• prezentacja usług oraz budowanie relacji z Klientami,
• tworzenie ofert i analiz sprzedażowych,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług,
• monitorowanie rynku i działań konkurencji.
• tworzenie i realizacja strategii sprzedaży,
• utrzymywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z Klientami,
• prezentacja usług oraz budowanie relacji z Klientami,
• tworzenie ofert i analiz sprzedażowych,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług,
• monitorowanie rynku i działań konkurencji.
Własna działalność - właściciel firmy
Aj.Pi. Agnieszka Pasternak
Ścisła współpraca z Firmą MaWo Group:
• tworzenie strategii sprzedaży i marketingu na rynku,
• działania promocyjne,
• budowanie portfela nowych Klientów oraz podtrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami,
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych dedykowanych dla specyfiki branży.
• tworzenie strategii sprzedaży i marketingu na rynku,
• działania promocyjne,
• budowanie portfela nowych Klientów oraz podtrzymywanie długotrwałych relacji z obecnymi Klientami,
• prowadzenie szkoleń sprzedażowych dedykowanych dla specyfiki branży.
Menedżer ds. Rozwoju / Business Development Manager
Kancelaria Prawna Lebek i Wspólnicy Sp. Komandytowa we Wrocławiu
• tworzenie i realizacja strategii sprzedaży usług Pracodawcy w obszarze Klientów Korporacyjnych,
• przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych i produktowych,
• uczestniczenie w postępowaniach przetargowych i negocjacjach handlowych z Klientami,
• koordynowanie zawierania umów z Klientami Korporacyjnymi,
• budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Korporacyjnymi, w szczególności poprzez:
- ocenę jakości usług wykonywanych na rzecz Klienta Korporacyjnego przez personel Pracodawcy,
- uczestniczenie w rozwiązywaniu spraw spornych pomiędzy Klientem Korporacyjnym a Pracodawcą,
- niezwłoczne przekazywanie Pracodawcy otrzymanych od Klientów Korporacyjnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanych przez Pracodawcę usług,
- badanie satysfakcji Klientów Korporacyjnych ze współpracy z Pracodawcą,
- współtworzenie i opiniowanie procedur obsługi Klientów Korporacyjnych,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług Pracodawcy,
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych wyznaczonych przez Pracodawcę,
• analiza konkurencji w obszarze sprzedaży usług konkurencji na rzecz Klientów Korporacyjnych oraz wdrażanie wyników tej analizy w zakresie działań Pracownika podejmowanych w ramach obowiązków,
• przygotowywanie raportów i statystyk w zakresie wykonywanych czynności,
• bieżące prowadzenie baz danych w zakresie wykonywanych czynności.
• przygotowywanie oraz prezentacja ofert handlowych i produktowych,
• uczestniczenie w postępowaniach przetargowych i negocjacjach handlowych z Klientami,
• koordynowanie zawierania umów z Klientami Korporacyjnymi,
• budowanie i utrzymywanie relacji z Klientami Korporacyjnymi, w szczególności poprzez:
- ocenę jakości usług wykonywanych na rzecz Klienta Korporacyjnego przez personel Pracodawcy,
- uczestniczenie w rozwiązywaniu spraw spornych pomiędzy Klientem Korporacyjnym a Pracodawcą,
- niezwłoczne przekazywanie Pracodawcy otrzymanych od Klientów Korporacyjnych informacji i wyjaśnień dotyczących realizowanych przez Pracodawcę usług,
- badanie satysfakcji Klientów Korporacyjnych ze współpracy z Pracodawcą,
- współtworzenie i opiniowanie procedur obsługi Klientów Korporacyjnych,
• wprowadzanie nowych oraz rozwijanie istniejących usług Pracodawcy,
• odpowiedzialność za realizację planów sprzedażowych wyznaczonych przez Pracodawcę,
• analiza konkurencji w obszarze sprzedaży usług konkurencji na rzecz Klientów Korporacyjnych oraz wdrażanie wyników tej analizy w zakresie działań Pracownika podejmowanych w ramach obowiązków,
• przygotowywanie raportów i statystyk w zakresie wykonywanych czynności,
• bieżące prowadzenie baz danych w zakresie wykonywanych czynności.
Specjalista ds. celnych / Młodszy Specjalista ds. zakupów
Klaster technologiczny LG - HEESUNG Electronics Poland Sp. z o.o. w Biskupicach Podgórnych
Stanowisko: Specjalista ds. Celnych - Dział: Księgowości i Planowania
• Prowadzenie projektu uzyskania Wiążącej Informacji Taryfowej – WIT zakończonego sukcesem
• Wdrożenie oraz nadzorowanie projektów dotyczących uzyskania pozwoleń gospodarczych na stosowanie procedury dopuszczenia do obrotu z końcowym przeznaczeniem „END USE”
• Całkowita odpowiedzialność za przebieg międzynarodowej procedury celnej „END USE”
• Nadzorowanie wszelkich kontroli z Urzędów Celnych oraz audytów związanych z procedurami gospodarczymi, potwierdzających prawidłowość ich prowadzenia
• Pozyskiwanie pozwoleń gospodarczych w zakresie uszlachetnienia biernego oraz nadzór nad przebiegiem
• Nadzór nad dokumentacją oraz organizacja importów i eksportów
• Nadzór oraz organizowanie utylizacji materiałów wadliwych
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów (WDT) oraz w Wewnątrzwspólnotowego Nabycia Towarów (WNT)
• Reprezentowanie firmy przed Ministerstwem Gospodarki oraz Organami Celnymi
• Współpraca z czołowymi Firmami Doradczymi
• Kontakt z Klientami, Spedycją, oraz Agencjami Celnymi
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. zakupów - Dział: Zakupów, Sprzedaży i Zarządzania Materiałami
• Analiza zasobów magazynowych i planowanie zakupów
• Optymalizacja kosztów działalności firmy
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw i sprzedaży
• Prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek
• Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
• Nadzór i analiza wyznaczonych wskaźników jakości obsługi klienta, raportowanie o wszelkich odchyłkach od stanu pożądanego.
• Prowadzenie projektu uzyskania Wiążącej Informacji Taryfowej – WIT zakończonego sukcesem
• Wdrożenie oraz nadzorowanie projektów dotyczących uzyskania pozwoleń gospodarczych na stosowanie procedury dopuszczenia do obrotu z końcowym przeznaczeniem „END USE”
• Całkowita odpowiedzialność za przebieg międzynarodowej procedury celnej „END USE”
• Nadzorowanie wszelkich kontroli z Urzędów Celnych oraz audytów związanych z procedurami gospodarczymi, potwierdzających prawidłowość ich prowadzenia
• Pozyskiwanie pozwoleń gospodarczych w zakresie uszlachetnienia biernego oraz nadzór nad przebiegiem
• Nadzór nad dokumentacją oraz organizacja importów i eksportów
• Nadzór oraz organizowanie utylizacji materiałów wadliwych
• Prowadzenie dokumentacji dotyczącej Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów (WDT) oraz w Wewnątrzwspólnotowego Nabycia Towarów (WNT)
• Reprezentowanie firmy przed Ministerstwem Gospodarki oraz Organami Celnymi
• Współpraca z czołowymi Firmami Doradczymi
• Kontakt z Klientami, Spedycją, oraz Agencjami Celnymi
Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. zakupów - Dział: Zakupów, Sprzedaży i Zarządzania Materiałami
• Analiza zasobów magazynowych i planowanie zakupów
• Optymalizacja kosztów działalności firmy
• Współpraca z firmami zewnętrznymi w zakresie dostaw i sprzedaży
• Prowadzenie dokumentacji zakupów i wysyłek
• Bezpośredni nadzór nad przepływem dokumentacji magazynowo-transportowej, kontrola dokumentów wysyłkowych
• Nadzór i analiza wyznaczonych wskaźników jakości obsługi klienta, raportowanie o wszelkich odchyłkach od stanu pożądanego.
Specjalista ds. finansowych i admininistracji
• organizowanie targów oraz tworzenie kampanii reklamowych wspierających sprzedaż
• organizacja współpracy z kooperantami oraz pozyskiwanie klientów
• analizowanie, planowanie oraz optymalizacja kosztów różnych obszarów przedsiębiorstwa
• prowadzenie oraz analizowanie dokumentacji sprzedażowej
• tworzenie analizy finansowej oraz analizy badawczo-rozwojowej
• windykacja
• organizacja współpracy z kooperantami oraz pozyskiwanie klientów
• analizowanie, planowanie oraz optymalizacja kosztów różnych obszarów przedsiębiorstwa
• prowadzenie oraz analizowanie dokumentacji sprzedażowej
• tworzenie analizy finansowej oraz analizy badawczo-rozwojowej
• windykacja
Szkolenia i kursy
Szkolenia specjalistyczne:
• Marzec 2017 - IQ Sprzedaży
• Październik 2016 - Psychologia sprzedaży
• Marzec 2016 – Strategie marketingowe i skuteczny przekaz reklamowy
• Grudzień 2013 – Prawo celne i wewnatrzwspólnotowy obrót towarowy w kontekście najnowszych zmian
• Listopad 2013 – Podatek VAT 2014 – zasadnicze zmiany oraz aktualna problematyka, najnowsze orzecznictwo i interpretacje
• Październik 2012 – Pochodzenie towarów w regulacjach Celnych Unii Europejskiej
• Kwiecień 2011 – Zmiany w procedurach celnych oraz aktualne przepisy. Planowane zmiany w przepisach – zmodyfikowany Wspólnotowy Kodeks Celny
Szkolenia miękkie:
• Maj 2016 – Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
• Kwiecień 2016 – Obsługa klienta w XXI wieku
• Kwiecień 2014 – Osiąganie celów
• Lipiec 2013 – Motywacja, rozwój samo motywacji
• Marzec 2013 – Zarządzanie stresem i emocjami
• Maj – Lipiec 2012 – Trening komunikacji interpersonalnej w organizacji
• Marzec 2017 - IQ Sprzedaży
• Październik 2016 - Psychologia sprzedaży
• Marzec 2016 – Strategie marketingowe i skuteczny przekaz reklamowy
• Grudzień 2013 – Prawo celne i wewnatrzwspólnotowy obrót towarowy w kontekście najnowszych zmian
• Listopad 2013 – Podatek VAT 2014 – zasadnicze zmiany oraz aktualna problematyka, najnowsze orzecznictwo i interpretacje
• Październik 2012 – Pochodzenie towarów w regulacjach Celnych Unii Europejskiej
• Kwiecień 2011 – Zmiany w procedurach celnych oraz aktualne przepisy. Planowane zmiany w przepisach – zmodyfikowany Wspólnotowy Kodeks Celny
Szkolenia miękkie:
• Maj 2016 – Autoprezentacja i wystąpienia publiczne
• Kwiecień 2016 – Obsługa klienta w XXI wieku
• Kwiecień 2014 – Osiąganie celów
• Lipiec 2013 – Motywacja, rozwój samo motywacji
• Marzec 2013 – Zarządzanie stresem i emocjami
• Maj – Lipiec 2012 – Trening komunikacji interpersonalnej w organizacji
Edukacja
Zarządzanie Logistyczne, magisterskie
Politechnika Wrocławska
Zarządzanie i Inżynieria Produkcji, magisterskie
Państwowa Wyższa Szkoła Zawodowa im. Witelona w Legnicy
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Public Relations
Wewnętrzny PR
Public Relations
Zewnętrzny PR
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Transport/Spedycja
Zarządzanie transportem/spedycją
Zainteresowania
- Turystyka rowerowa oraz górska
- Teatr, literatura
- Pływanie, bieganie
- Teatr, literatura
- Pływanie, bieganie
Inne
Seminaria i konferencje:
• Uczestnictwo w konferencji realizowanej przez Bank Pekao SA – „Raport o sytuacji mikro i małych firm w 2015 roku”
• Uczestniczenie w licznych seminariach oraz webcastach organizowanych przez Firmy zewnętrzne z zakresu Prawa Celnego, Prawa Podatkowego oraz Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów (WDT) i Wewnątrzwspólnotowego Nabycia Towarów (WNT)
Nawiązanie współpracy w zakresie doradztwa, publikacji oraz szkoleń wideo:
• Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
• Dolnośląska Izba Gospodarcza
• Portal F-K.pl
• Portal Infor.pl
• Portal Windykacja.pl
Dyplomy:
• Dyplom Najlepszego Pracownika Roku 2014
• Dyplom Eksperta BHP 2013
• Dyplom Najlepszego Pracownika Półrocza 2010
• Uczestnictwo w konferencji realizowanej przez Bank Pekao SA – „Raport o sytuacji mikro i małych firm w 2015 roku”
• Uczestniczenie w licznych seminariach oraz webcastach organizowanych przez Firmy zewnętrzne z zakresu Prawa Celnego, Prawa Podatkowego oraz Wewnątrzwspólnotowej Dostawy Towarów (WDT) i Wewnątrzwspólnotowego Nabycia Towarów (WNT)
Nawiązanie współpracy w zakresie doradztwa, publikacji oraz szkoleń wideo:
• Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości
• Dolnośląska Izba Gospodarcza
• Portal F-K.pl
• Portal Infor.pl
• Portal Windykacja.pl
Dyplomy:
• Dyplom Najlepszego Pracownika Roku 2014
• Dyplom Eksperta BHP 2013
• Dyplom Najlepszego Pracownika Półrocza 2010
Grupy
A Ja Szukam Pracy
Grupa dla osób szukających obecnie pracy. Członkowie grupy mogą wymieniać się tu doświadczeniami jak i rozwiązywać wspólnie problemy.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
FINANSE I UBEZPIECZENIA porady ekspertów
Grupa utworzona dla osób posiadających bogatą wiedzę w wybranym segmencie branży FINANSE I UBEZPIECZENIA. Dla osób mających chęć i umiejętność dzielenia się swoją wiedzą z innymi.
Giełda
Giełda Papierów Wartościowych staje się coraz ważniejszym elementem gospodarki. Nasza grupa powstała aby wszystkim zarówno początkującym jak i dobrze obeznanym z rynkiem pomóc w wymianie doświadczeń i
Naturalna Motywacja
Tutaj znajdziesz informacje o tym, jak rozpalić i podsycać wewnętrzny ogień Twojej motywacji do działania.