Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Specjalista ds. Obsługi Klienta i Sprzedaży
- bezpośrednia współpraca z klientami korporacyjnymi w zakresie sprzedaży
oraz promocji kart i produktów UNICEF
- obsługa telefoniczna stałych klientów
- obsługa zamówień z usługą nadruku, w tym zlecanie prac do drukarni
- wprowadzanie dokumentów handlowych i magazynowych do programu
WF-MAG
oraz promocji kart i produktów UNICEF
- obsługa telefoniczna stałych klientów
- obsługa zamówień z usługą nadruku, w tym zlecanie prac do drukarni
- wprowadzanie dokumentów handlowych i magazynowych do programu
WF-MAG
Asystentka Działu Raportowania
- wprowadzanie do systemu czasu pracy, jednostek produkcyjnych oraz zakupów
- administrowanie pocztą, obiegiem dokumentów księgowych i kadrowych
- raportowanie do działu personalnego w siedzibie firmy
- składanie zamówień na bieżące zaopatrzenie magazynu, monitoring kosztów
- prowadzenie ewidencji pracowników tymczasowych
- codzienne wsparcie dyrektora magazynu
- administrowanie pocztą, obiegiem dokumentów księgowych i kadrowych
- raportowanie do działu personalnego w siedzibie firmy
- składanie zamówień na bieżące zaopatrzenie magazynu, monitoring kosztów
- prowadzenie ewidencji pracowników tymczasowych
- codzienne wsparcie dyrektora magazynu
Szkolenia i kursy
kurs Business English
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Grupy
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana
i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie
Środkowo-Wschodniej