Umiejętności
bankowość korporacyjna
Kredyt
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Asystent Doradcy w Centrum Doradztwa dla Firm
1. Kompleksowa obsługa klienta korporacyjnego
2. Wsparcie procesu sprzedażowego
3. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji klienta
4. Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
5. Prace administracyjne związane z działalnością Centrum
6. Archiwizowanie dokumentacji
2. Wsparcie procesu sprzedażowego
3. Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji klienta
4. Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji
5. Prace administracyjne związane z działalnością Centrum
6. Archiwizowanie dokumentacji
Asystent Dyrektora
Bank Pekao S.A. Member of UniCredit Group II Małopolskie Centrum Korporacyjne w Krakowie
1. Wykonywanie zadań związanych z prowadzeniem Sekretariatu Regionalnego Centrum Korporacyjnego oraz obsługa asystencka Dyrektora Regionalnego Centrum Korporacyjnego w tym:
- organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów
- organizacja i nadzór nad terminowością przekazywania faktur
- prowadzenie zbioru niezbędnych rejestrów i przepisów
- przygotowywanie raportów o charakterze kadrowym bądź organizacyjnym
- koordynacja i przekazywanie zestawień sporządzanych przez pracowników RCK
- pozyskiwanie odpowiednich dokumentów na potrzeby przetargów
- wystawianie dyspozycji wpłaty wadium do przetargów
- organizacja spotkań w RCK
- organizacja logistyczna w ramach delegacji Dyrektorów w RCK oraz czuwanie nad ich należytym i terminowym rozliczaniem
2. Podejmowanie działań administracyjnych w zakresie:
- sporządzania zamówień w tym obsługa aplikacji ERP
- bieżący kontakt z komórkami logistycznymi Banku oraz komórkami zewnętrznymi w ramach sporządzania zamówień w tym bieżące wspomaganie jednostek zamiejscowych RCK
- czynności organizacyjne związane ze wspomaganiem funkcjonowania floty samochodowej w RCK
3. Wykonywanie czynności o charakterze marketingowym oraz nadzór nad wydatkowaniem środków
4. Obsługa aplikacji bankowych
- organizacja i nadzór nad obiegiem dokumentów
- organizacja i nadzór nad terminowością przekazywania faktur
- prowadzenie zbioru niezbędnych rejestrów i przepisów
- przygotowywanie raportów o charakterze kadrowym bądź organizacyjnym
- koordynacja i przekazywanie zestawień sporządzanych przez pracowników RCK
- pozyskiwanie odpowiednich dokumentów na potrzeby przetargów
- wystawianie dyspozycji wpłaty wadium do przetargów
- organizacja spotkań w RCK
- organizacja logistyczna w ramach delegacji Dyrektorów w RCK oraz czuwanie nad ich należytym i terminowym rozliczaniem
2. Podejmowanie działań administracyjnych w zakresie:
- sporządzania zamówień w tym obsługa aplikacji ERP
- bieżący kontakt z komórkami logistycznymi Banku oraz komórkami zewnętrznymi w ramach sporządzania zamówień w tym bieżące wspomaganie jednostek zamiejscowych RCK
- czynności organizacyjne związane ze wspomaganiem funkcjonowania floty samochodowej w RCK
3. Wykonywanie czynności o charakterze marketingowym oraz nadzór nad wydatkowaniem środków
4. Obsługa aplikacji bankowych
Szkolenia i kursy
Akademia Kompetencyjna - Organizacja i planowanie pracy
Akademia Kompetencyjna - Zarządzanie sobą w czasie
Komunikacja telefoniczna Efektywne negocjacje handlowe
Akademia Kompetencyjna - Zarządzanie sobą w czasie
Komunikacja telefoniczna Efektywne negocjacje handlowe
Specjalizacje
Administracja biurowa
Sekretariat/Recepcja
Administracja biurowa
Zarządzanie biurem i administracja
Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Zainteresowania
Film
Inne
prawo jazdy - kat. B
Grupy
Bank PEKAO S.A.
Grupa dla wszystkich pracowników i osób związanych z Bankiem Polska Kasa Opieki S.A.
Banki
pracujesz w banku? chcesz pracować w banku? podziel sie swoimi doswiadczeniami - dowiedz sie wiecej... znajdz swoje miejsce pracy...
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach
*)niepotrzebne skreśl