Anna Topczewska-Gusiatin

Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
pracownik działu handlowego
OPTIMA OLSZTYN SP. Z O.O.
- Obsługa klienta oraz sprzedaży w dziale handlowym (bezpośrednia, telefoniczna oraz mailowa);
- Wystawianie dokumentów sprzedażowych;
- Wprowadzanie danych do systemu SOOT;
- Rozliczanie płatności;
- Przygotowywanie zamówień.
Zakład Ubezpieczeń Społecznych
Starszy referent
- Rozliczanie kont płatników składek w celu ustalenia stanu konta;
- Podejmowanie działań zmierzających do odzyskania należności lub likwidacji nadpłat;
- Prowadzenie postępowań wyjaśniających z płatnikami składek;
- Przygotowywanie odpowiedzi na wnioski płatników składek, uprawnionych podmiotów i komórek wewnętrznych;
- Sporządzanie not rozliczeniowych.
Logo
Księgowa
BIURO RACHUNKOWE
- Przygotowywanie i opracowywanie dokumentów księgowych;
- Księgowanie dokumentów księgowych w programie Rachmistrz (księga przychodów i rozchodów);
- Wprowadzanie dokumentów księgowych do systemu Rejestrator Podatkowy Dokumentów (pełna księgowość);
- Przygotowywanie deklaracji VAT.
Alior Bank S.A.
Młodszy Doradca ds. Klienta Biznesowego
- Kontakt z klientem biznesowym w celu pozyskania dokumentów niezbędnych do przeprowadzenia procesu kredytowego;
- Wstępna analiza oraz zaewidencjonowanie dokumentów finansowych przedsiębiorstwa (bilans, RZiS, księga przychodów i rozchodów) w systemach bankowych;
- Przygotowywanie opinii bankowych, m.in. o posiadanych przez klienta rachunkach bankowych i wysokości obrotów, dostępnych środkach, terminowości obsługi zobowiązań kredytowych;
- Przygotowywanie umów kredytowych, dokumentów dotyczących zabezpieczeń kredytów (gwarancja de mnimis i gwarancja COSME);
- Przeprowadzanie monitoringów klienta biznesowego poprzez weryfikację m.in. dokumentów finansowych zgodnych z formą prowadzonej księgowości oraz wywiązywanie się kredytobiorcy z klauzul umownych;
- Ścisła współpraca z oddziałami obsługującymi klientów biznesowych.
STU Ergo Hestia SA
Referent ds. ubezpieczeń
- Analiza ryzyka ubezpieczeniowego na podstawie informacji uzyskanych od pośredników i klientów;
- Zapewnienie prawidłowego i terminowego obiegu wymaganej dokumentacji ubezpieczeniowej;
- Utrzymywanie skutecznych relacji biznesowych z pośrednikami.
Logo
Referent
PODLASKO-MAZURSKI BANK SPÓŁDZIELCZY W ZABŁUDOWIE
- Doradztwo i sprzedaż produktów bankowych w obszarze klientów detalicznych;
- Pozyskiwanie i profesjonalna obsługa klientów;
- Przygotowywanie dokumentów i umów dla klientów detalicznych i firmowych;
- Przestrzeganie procedur i standardów;
- Sprawna i rzetelna obsługa kasowo-dysponencka klientów detalicznych i firmowych.
Bank BNP Paribas
Administrator Regionu Sprzedaży
- Obsługa dokumentacji Partnerów Handlowych obsługiwanych przez Region;
- Zapewnienie sprawnego funkcjonowania Partnerów Handlowych w ramach podpisanych umów i aneksów;
- Wprowadzanie zmian do współpracy z poszczególnymi Partnerami na podstawie otrzymanych informacji i dokumentów;
- Wsparcie Dyrektora Regionu i Przedstawicieli Handlowych w ich pracy od strony administracyjnej;
- Wyjaśnianie wątpliwości zgłaszanych przez Partnerów i Przedstawicieli Handlowych.
GRUPA NEUCA
Referent ds. Rozliczeń Kasowych
- Bieżąca obsługa dokumentacji kasowej;
- Sporządzanie raportów kasowych;
- Bieżąca kontrola salda raportu kasowego;
- Weryfikacja zgodności danych na dokumentach KP i BDW;
- Wyjaśnianie rozbieżności powstałych w wyniku rozliczeń gotówkowych;
- Wyjaśnianie pominiętych faktur.
GRUPA NEUCA
Specjalista ds. sprzedaży telefonicznej
- Telefoniczna obsługa aptek;
- Przyjmowanie zamówień telefonicznych i elektronicznych od klienta;
- Udzielanie informacji o producentach i bieżących promocjach oraz ich aktywna sprzedaż;
- Realizacja wyznaczonych zadań;
- Identyfikowanie oczekiwań i potrzeb klienta;
- Stosowanie standardów jakościowych obsługi klienta.
Bank BNP Paribas
Młodszy specjalista (Dział Wsparcia Sprzedaży)
- Zarządzanie profilem sprzedawcy w zakresie wdrażania nowych typów kredytów;
- Udział w przygotowywaniu nowych produktów kredytowych;
- Zarządzanie konfiguracją terminali płatniczych w sklepach;
- Przygotowywanie, wdrażanie procedur wewnętrznych;
- Pomoc w przygotowywaniu nowych projektów handlowych.
Bank BNP Paribas
Młodszy Inspektor Windykacji
- Telefoniczna obsługa klienta;
- Odzyskiwanie należności;
- Negocjowanie i nakłanianie klientów do spłaty;
- Systematyczne kontakty z dłużnikami;
- Weryfikacja sytuacji klienta.
Cetelem Polska Expansion S.A.
Asystent kredytowy
- Bezpośrednia obsługa klienta;
- Pozyskiwanie nowych klientów;
- Sprzedaż instrumentów finansowych;
- Kompletowanie dokumentacji kredytowej;
- Weryfikacja dokumentów przedłożonych przez Klientów;
- Sporządzanie wniosków kredytowych.

Szkolenia i kursy

- Kurs „Specjalista ds. kadr i płac”;
- Kurs kasjera złotowo-walutowego;
- Kurs z zakresu obowiązków związanych z przeciwdziałaniem praniu pieniędzy oraz przeciwdziałaniem finansowaniu terroryzmu;
- Prawo jazdy kat. B

Edukacja

Logo
politologia, specjalność: międzynarodowe stosunki polityczne i gospodarcze, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
administracja, magisterskie
Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie
Logo
politologia, specjalność: administracja publiczna i gospodarcza, licencjackie
Wyższa Szkoła Dziennikarska im. Melchiora Wańkowicza w Warszawie

Specjalizacje

Finanse/Ekonomia
Inne