Agnieszka Lenartowicz

Kupiec, Markant Polska
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

inicjatywa i zaangażowanie w pracę nad powierzonymi zadaniami umiejętność zarządzania grupą projektową komunikatywność i umiejętność nawiązywania relacji businessowych entuzjazm i silna motywacja do osiągania określonych wyników

Języki

niemiecki
biegły
angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kupiec
Markant Polska
• negocjowanie warunków oraz kluczowych umów z dostawcami
• prowadzenie analizy wyników finansowych powierzonej grupy dostawców
Douglas Polska
Kupiec
• dobór i optymalizacja asortymentu marek selektywnych oraz współtworzenie planów wsparcia sprzedaży (CRM, aktywności promocyjne)
• negocjowanie warunków umów handlowych i nadzór na ich realizacją
• stała współpraca z dostawcami oraz pozyskiwanie nowych dostawców
• kontrola rotacji towaru i stanów magazynowych
• analiza konkurencji oraz zachowań konsumenckich
• analiza wyników sprzedaży, marży oraz udziałów rynkowych
Smyk Sp.zo.o.
Kupiec
• odpowiedzialność za dobór asortymentu w dziale odzieży I zabawek
• dokonywanie zakupów u zagranicznych i polskich dostawców
• opracowanie i nadzór nad budżetem
• zarządzanie stokiem , dokonywanie przecen
• kontrola rotacji towaru i stanów magazynowych
• udział w projekcie otwarcia pierwszego Smyka w Berlinie oraz opracowanie strategii zakupowej dla sieci Smyk w Niemczech
real,- Sp. z o.o. i Spółka, Spółka Komandytowa
Category Manager
• zarządzanie kategoria food - kawy, herbaty, słodycze, papierosy
• negocjacje i opracowywanie warunków umów handlowych
• dobór i optymalizacja asortymentu
• analiza cen i konkurencyjności
• analiza statystyk sprzedaży
• planowanie i organizacja akcji promocyjno-reklamowych
• poszukiwanie nowych potencjalnych dostawców i produktów
• przeprowadzanie przetargów dla artykułów marki własnej
Dom Mody Adler Sp. z o.o.
Asystentka Działu Zakupów
• wsparcie kupców w realizacji zakupów u polskich dostawców
• merchandasing i udział w otwarciach nowych filii
• kontrola rotacji i przecen

Szkolenia i kursy

- skuteczna prezentacja w czasie spotkań i prezentacji (Kalkstein)
- skuteczne negocjacje biznesowe ( MEDIARE)
- sparing partner w szkoleniach dla Key Account Managerów (Eksperci Sprzedaży

Edukacja

Logo
BWL - Betriebswirtschaftslehr (englisch: business administration), magisterskie
Uniwersytet Mainz
Logo
Wydział Nauk Ekonomicznych, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Zakupy
Inne

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.