Agnieszka Lech

Doświadczony profesjonalista - marketing, rozwój marki
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie Marką Analiza klientów FMCG Analiza rynku Komunikacja Marketingowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Rozwój produktu Project Management Trade Marketing

Języki

angielski
dobry
francuski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Caparol Polska Sp. z o. o.
Doświadczony profesjonalista - marketing, rozwój marki
Odpowiedzialność za rozwój i komunikację marki w branży budowlanej - profesjonalny biznes - farby zewnętrzne oraz do wnętrz, systemy ociepleń.
Colour management dla profesjonalnego i prywatnego biznesu.
HJ Heinz Polska S.A.
Brand Manager
- Niezależne zarządzanie marką Heinz na rynku polskim, bezpośrednie raportowanie do Prezesa Heinz Polska, Warszawa.
- Współpraca z działami marketingu regionów Europa Wschodnia i Kontynentalna w ramach projektów marketingowych: głównie dotycząca nowych produktów, reklamy TV, mediów społecznościowych, wsparcia handlowego, badań rynkowych.
- Zarządzanie, rozwój & wdrażanie strategii dla marki Heinz w celu zmaksymalizowania udziału rynkowego i marży, w szczególności:
* rozwój strategii i planów marketingowych
* zarządzanie marką / grupą produktów
* rozwój nowych produktów
* rozwój konceptów nowych produktów, insight’ów konsumenckich
* zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
* brand marketing - doświadczenie w tworzeniu pozycjonowania marki
HJ Heinz Polska S.A.
Junior Product Manager
- Raportowanie do Marketing Managera, marki Pudliszki/Międzychód, Heinz Polska, Warszawa
- Prowadzenie projektów marketingowych zgodnie ze strategią marki Pudliszki oraz Międzychód (warzywa, dania gotowe,produkty pomidorowe).
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój nowych produktów, wprowadzanie na rynek.
- Współpraca z agencjami ATL/ BTL
- Prowadzenie badań marketingowych.
- Rozwój i zarządzanie: www i intranet.
Logo
Marketing Specialist
Koncentraty Wodzisław Śl. S.A.
- Raportowanie do Marketing Managera
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów (produkty suche: galaretki, budynie, kisiele, produkty do pieczenia).
- Planowanie i prowadzenie aktywności marketingowych, planowanie i kontrola budżetu.
- Prowadzenie projektów dotyczących marki własnej.

Szkolenia i kursy

Wpływanie na innych, Umiejętność skutecznej prezentacji, Negocjacje, Zarządzanie projektem, Kreatywność i innowacyjność w biznesie, Szkolenia sensoryczne

Edukacja

Logo
Zarządzanie i marketing, magisterskie
Politechnika Śląska

Specjalizacje

Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką

Inne

- znajomość praktyczna systemów SAP GUI, SAP BI, SAP SRM
- praktyczna znajomość systemu CMS
- praktyczna znajomość baz hierarchicznych Nielsen (dane rynkowe)