Umiejętności
Zarządzanie Marką
Analiza klientów
FMCG
Analiza rynku
Komunikacja Marketingowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Rozwój produktu
Project Management
Trade Marketing
Języki
angielski
dobry
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Brand Manager
- Niezależne zarządzanie marką Heinz na rynku polskim, bezpośrednie raportowanie do Prezesa Heinz Polska, Warszawa.
- Współpraca z działami marketingu regionów Europa Wschodnia i Kontynentalna w ramach projektów marketingowych: głównie dotycząca nowych produktów, reklamy TV, mediów społecznościowych, wsparcia handlowego, badań rynkowych.
- Zarządzanie, rozwój & wdrażanie strategii dla marki Heinz w celu zmaksymalizowania udziału rynkowego i marży, w szczególności:
* rozwój strategii i planów marketingowych
* zarządzanie marką / grupą produktów
* rozwój nowych produktów
* rozwój konceptów nowych produktów, insight’ów konsumenckich
* zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
* brand marketing - doświadczenie w tworzeniu pozycjonowania marki
- Współpraca z działami marketingu regionów Europa Wschodnia i Kontynentalna w ramach projektów marketingowych: głównie dotycząca nowych produktów, reklamy TV, mediów społecznościowych, wsparcia handlowego, badań rynkowych.
- Zarządzanie, rozwój & wdrażanie strategii dla marki Heinz w celu zmaksymalizowania udziału rynkowego i marży, w szczególności:
* rozwój strategii i planów marketingowych
* zarządzanie marką / grupą produktów
* rozwój nowych produktów
* rozwój konceptów nowych produktów, insight’ów konsumenckich
* zarządzanie zintegrowaną komunikacją marketingową
* brand marketing - doświadczenie w tworzeniu pozycjonowania marki
Junior Product Manager
- Raportowanie do Marketing Managera, marki Pudliszki/Międzychód, Heinz Polska, Warszawa
- Prowadzenie projektów marketingowych zgodnie ze strategią marki Pudliszki oraz Międzychód (warzywa, dania gotowe,produkty pomidorowe).
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój nowych produktów, wprowadzanie na rynek.
- Współpraca z agencjami ATL/ BTL
- Prowadzenie badań marketingowych.
- Rozwój i zarządzanie: www i intranet.
- Prowadzenie projektów marketingowych zgodnie ze strategią marki Pudliszki oraz Międzychód (warzywa, dania gotowe,produkty pomidorowe).
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój nowych produktów, wprowadzanie na rynek.
- Współpraca z agencjami ATL/ BTL
- Prowadzenie badań marketingowych.
- Rozwój i zarządzanie: www i intranet.
Marketing Specialist
Koncentraty Wodzisław Śl. S.A.
- Raportowanie do Marketing Managera
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów (produkty suche: galaretki, budynie, kisiele, produkty do pieczenia).
- Planowanie i prowadzenie aktywności marketingowych, planowanie i kontrola budżetu.
- Prowadzenie projektów dotyczących marki własnej.
- Udział w tworzeniu i wdrażanie strategii, planów marketingowych.
- Rozwój i wprowadzanie na rynek nowych produktów (produkty suche: galaretki, budynie, kisiele, produkty do pieczenia).
- Planowanie i prowadzenie aktywności marketingowych, planowanie i kontrola budżetu.
- Prowadzenie projektów dotyczących marki własnej.
Szkolenia i kursy
Wpływanie na innych, Umiejętność skutecznej prezentacji, Negocjacje, Zarządzanie projektem, Kreatywność i innowacyjność w biznesie, Szkolenia sensoryczne
Specjalizacje
Marketing
Badania marketingowe
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Zarządzanie marką
Inne
- znajomość praktyczna systemów SAP GUI, SAP BI, SAP SRM
- praktyczna znajomość systemu CMS
- praktyczna znajomość baz hierarchicznych Nielsen (dane rynkowe)
- praktyczna znajomość systemu CMS
- praktyczna znajomość baz hierarchicznych Nielsen (dane rynkowe)