Umiejętności
Dog Training
Prawo jazdy
dogoterapeuta
Tłumacz języka migowego poziom podstawowy
Tłumacz przewodnik osób głucho-niewidomych stopień I
Języki
angielski
dobry
migowy
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
psycholog
Terapeutyczna Szkoła Podstawowa nr 119 we Wrocławiu
Prowadzenie rekrutacji do szkoły - rozmowy rekrutacyjne z rodzicami i z dziećmi.
Prowadzenie zajęć z dziećmi - zajęcia wspierające umiejętności życiowe oraz edukacji wspomaganej z psem.
Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy uczniami.
Prowadzenie warsztatów dla rodziców.
Prowadzenie zajęć z dziećmi - zajęcia wspierające umiejętności życiowe oraz edukacji wspomaganej z psem.
Pomoc w rozwiązywaniu konfliktów pomiędzy uczniami.
Prowadzenie warsztatów dla rodziców.
Asystent rodziny
GOPS
Zakres obowiązków jest bardzo szeroki i określa je ustawa. Każda rodzina to inne potrzeby a w konsekwencji inne działania. Poniższa lista opisuje ich zakres.
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w
konsultacji z pracownikiem socjalnym;
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy
zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku
umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu
umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu
kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach
psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia
bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi
organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Dodatkowo prowadziłam zajęcia dogoterapeutyczne z wybranymi dziećmi objętymi asystenturą. Ich zakres był indywidualnie dobierany do potrzeb danego dziecka.
1) opracowanie i realizacja planu pracy z rodziną we współpracy z członkami rodziny i w
konsultacji z pracownikiem socjalnym;
2) opracowanie, we współpracy z członkami rodziny i koordynatorem rodzinnej pieczy
zastępczej, planu pracy z rodziną, który jest skoordynowany z planem pomocy dziecku
umieszczonemu w pieczy zastępczej;
3) udzielanie pomocy rodzinom w poprawie ich sytuacji życiowej, w tym w zdobywaniu
umiejętności prawidłowego prowadzenia gospodarstwa domowego;
4) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów socjalnych;
5) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów psychologicznych;
6) udzielanie pomocy rodzinom w rozwiązywaniu problemów wychowawczych z dziećmi;
7) wspieranie aktywności społecznej rodzin;
8) motywowanie członków rodzin do podnoszenia kwalifikacji zawodowych;
9) udzielanie pomocy w poszukiwaniu, podejmowaniu i utrzymywaniu pracy zarobkowej;
10) motywowanie do udziału w zajęciach grupowych dla rodziców, mających na celu
kształtowanie prawidłowych wzorców rodzicielskich i umiejętności psychospołecznych;
11) udzielanie wsparcia dzieciom, w szczególności poprzez udział w zajęciach
psychoedukacyjnych;
12) podejmowanie działań interwencyjnych i zaradczych w sytuacji zagrożenia
bezpieczeństwa dzieci i rodzin;
13) prowadzenie indywidualnych konsultacji wychowawczych dla rodziców i dzieci;
14) prowadzenie dokumentacji dotyczącej pracy z rodziną;
15) dokonywanie okresowej oceny sytuacji rodziny, nie rzadziej niż co pół roku;
16) monitorowanie funkcjonowania rodziny po zakończeniu pracy z rodziną;
17) sporządzanie, na wniosek sądu, opinii o rodzinie i jej członkach;
18) współpraca z jednostkami administracji rządowej i samorządowej, właściwymi
organizacjami pozarządowymi oraz innymi podmiotami i osobami specjalizującymi się
w działaniach na rzecz dziecka i rodziny.
Dodatkowo prowadziłam zajęcia dogoterapeutyczne z wybranymi dziećmi objętymi asystenturą. Ich zakres był indywidualnie dobierany do potrzeb danego dziecka.
Edukacja wspomagana z psem
Szkoła Terapeutyczna nr 119 we Wrocławiu
Do moich obowiązków należało prowadzenie zajęć uzupełniających oraz utrwalających wiedzę zdobywaną na lekcjach. Ponadto prowadziłam zajęciach logopedyczne, które miałam okazje współtworzyć i prowadzić pod okiem specjalisty.
Prowadziłam także zajęcia dodatkowe mające na celu poprawę koordynacji ruchowej, motoryki dużej i małej, integracji i współpracy z rówieśnikami,
Lekcje były prowadzone wraz z moim psem - Niwą. Niwa to nie tylko współpracownik, ale także wierny przyjaciel i członek rodziny, kochający kontakt z każdym człowiekiem.
Prowadziłam także zajęcia dodatkowe mające na celu poprawę koordynacji ruchowej, motoryki dużej i małej, integracji i współpracy z rówieśnikami,
Lekcje były prowadzone wraz z moim psem - Niwą. Niwa to nie tylko współpracownik, ale także wierny przyjaciel i członek rodziny, kochający kontakt z każdym człowiekiem.
Szkolenia i kursy
Kurs tłumacza - przewodnika stopień I
Kurs języka migowego poziom podstawowy
Certyfikowany kurs trenera psów metodami pozytywnymi.
Kurs Zawodowy w zakresie dogoterapii.
Kurs języka migowego poziom podstawowy
Certyfikowany kurs trenera psów metodami pozytywnymi.
Kurs Zawodowy w zakresie dogoterapii.
Specjalizacje
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Zainteresowania
żonglerka, motocykle, wyrób biżuterii, literatura fantasy
Organizacje
Towarzystwo Pomocy Głuchoniewidomym
Fundacja Eudajmonia
Fundacja Eudajmonia
Grupy
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.