Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor Generalny
- Koordynowanie i monitorowanie prac wszystkich działów hotelowych
- Tworzenie strategii sprzedażowej w oparciu o planowanie przychodu
- Opracowanie i analizowanie strategi cenowej w oparciu o: segmentacje klientów, położenie, opinie, obłożenie, analizę konkurencji
- Budżetowanie
- Analiza kosztów
- Analiza rentowności działu gastronomii, przeciwdziałanie nadużyciom
- Analiza rentowności działu Spa, przeciwdziałanie nadużyciom
- Rekrutacja pracowników
- Tworzenie struktury organizacyjnej oraz siatki płac
- Płacowe i pozapłacowe motywowanie pracowników
- Motywowanie i szkolenia zewnętrze oraz wewnętrzne
- Wizerunek, sprzedaż i marketing w Internecie
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy
- Tworzenie strategii sprzedażowej w oparciu o planowanie przychodu
- Opracowanie i analizowanie strategi cenowej w oparciu o: segmentacje klientów, położenie, opinie, obłożenie, analizę konkurencji
- Budżetowanie
- Analiza kosztów
- Analiza rentowności działu gastronomii, przeciwdziałanie nadużyciom
- Analiza rentowności działu Spa, przeciwdziałanie nadużyciom
- Rekrutacja pracowników
- Tworzenie struktury organizacyjnej oraz siatki płac
- Płacowe i pozapłacowe motywowanie pracowników
- Motywowanie i szkolenia zewnętrze oraz wewnętrzne
- Wizerunek, sprzedaż i marketing w Internecie
- Ścisła współpraca z Zarządem firmy
Kierownik działu sprzedaży i marketingu
- koordynacja pracy działu sprzedaży i marketingu
- kreowanie polityki sprzedażowej, określenie segmentacji rynkowej i sposobu dotarcia do klienta
- tworzenie ofert indywidualnych dedykowanych (pakiety pobytowe)
- koordynowanie sprzedaży oraz negocjacja warunków współpracy z portalami sprzedaży zakupów grupowych na terenie Polski i Czech - tworzenie profilu potencjalnych grup odbiorców
- pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych i grupowych
- tworzenie kalkulacji cenowej pobytu grupy w oparciu o analizę kosztową
- prognozowanie przychodu hotelu
- kreowanie polityki cenowej hotelu i jego wizerunku
- analiza konkurencji
- kreowanie polityki sprzedażowej, określenie segmentacji rynkowej i sposobu dotarcia do klienta
- tworzenie ofert indywidualnych dedykowanych (pakiety pobytowe)
- koordynowanie sprzedaży oraz negocjacja warunków współpracy z portalami sprzedaży zakupów grupowych na terenie Polski i Czech - tworzenie profilu potencjalnych grup odbiorców
- pozyskiwanie i obsługa klientów indywidualnych i grupowych
- tworzenie kalkulacji cenowej pobytu grupy w oparciu o analizę kosztową
- prognozowanie przychodu hotelu
- kreowanie polityki cenowej hotelu i jego wizerunku
- analiza konkurencji
wystawiono
Miałem przyjemność współpracować z Panią Agnieszką Falewicz przy okazji organizacji wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego grupy liczącej ponad 50 osób.
Z przyjemnością polecam osobę Pani Agnieszki jako profesjonalnie przygotowanej do kontaktu z klientem, znającej wymagania grup korzystających z ośrodków turystycznych oraz atrakcji powiązanych z regionem. Proaktywna i partnerska postawa sprawia poczucie powierzenia zadań organizacji wyjazdu osobie odpowiedzialnej, błyskotliwie podpowiadającej rozwiązania dopasowane do wymagań różnorodnej grupy ludzi.
Szczerze polecam!
Kamil Pierzchała
Z przyjemnością polecam osobę Pani Agnieszki jako profesjonalnie przygotowanej do kontaktu z klientem, znającej wymagania grup korzystających z ośrodków turystycznych oraz atrakcji powiązanych z regionem. Proaktywna i partnerska postawa sprawia poczucie powierzenia zadań organizacji wyjazdu osobie odpowiedzialnej, błyskotliwie podpowiadającej rozwiązania dopasowane do wymagań różnorodnej grupy ludzi.
Szczerze polecam!
Kamil Pierzchała
Kierownik działu sprzedaży
Bodhi Line Sp.j
- pozyskiwanie i obsługa klientów detalicznych oraz instytucjonalnych na terenie kraju
- współpraca handlowa w języku angielskim z klientami z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii,
Czech
- obsługa reklamacji
- prowadzenie negocjacji zakupowych oraz koordynacja dostaw materiałów produkcyjnych
- współpraca handlowa w języku angielskim z klientami z Wielkiej Brytanii, Niemiec, Holandii,
Czech
- obsługa reklamacji
- prowadzenie negocjacji zakupowych oraz koordynacja dostaw materiałów produkcyjnych
Kierownik działu handlowego
- koordynacja procesów zaopatrzenia, logistyki i sprzedaży
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- negocjacje handlowe w zakresie zakupów i sprzedaży
- sporządzanie kalkulacji cenowych
- wprowadzanie zamówień, indeksów oraz wys tawi anie dokumentów sprzedażowych w
środowisku CDN
- rekrutacja i szkolenie pracowników
- negocjacje handlowe w zakresie zakupów i sprzedaży
- sporządzanie kalkulacji cenowych
- wprowadzanie zamówień, indeksów oraz wys tawi anie dokumentów sprzedażowych w
środowisku CDN
Kierownik działu logistyki i zakupów
Bystrzyckie Fabryki Mebli S.A
- zamawianie materiałów produkcyjnych w oparciu o analizę stanów magazynowych i potrzeb
produkcyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych, wybór i ocena dostawcy
- koordynowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i importu
- wystawianie faktur VAT i dokumentów wz.
- rozliczanie paliwa na podstawie kart drogowych
produkcyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych, wybór i ocena dostawcy
- koordynowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i importu
- wystawianie faktur VAT i dokumentów wz.
- rozliczanie paliwa na podstawie kart drogowych
Referent ds. zaopatrzenia
Bystrzyckie Fabryki Mebli S.A.
- zamawianie materiałów produkcyjnych w oparciu o analizę stanów magazynowych i potrzeb
produkcyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych, wybór i ocena dostawcy
- koordynowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i importu
- wystawianie faktur VAT i dokumentów wz.
- rozliczanie paliwa na podstawie kart drogowych
produkcyjnych
- prowadzenie negocjacji handlowych, wybór i ocena dostawcy
- koordynowanie dostaw wewnątrzwspólnotowych i importu
- wystawianie faktur VAT i dokumentów wz.
- rozliczanie paliwa na podstawie kart drogowych
Szkolenia i kursy
Rentowny Hotel - udział w V Ogólnopolskim Kongresie Menedżerów i Właścicieli Hoteli i Obiektów Hotelowych - kwiecień 2018
Manager Hotelu Spa - kwiecień 2017
- nabycie kompetencji w zakresie obsługi gości w hotelu SPA
- pozyskanie wiedzy w obszarze rachunkowości zarządczej i controllingu jako systemu wczesnego ostrzegania w zarządzaniu SPA
Najlepsze praktyki hoteli, które odniosły sukces biznesowy - marzec 2016
- Revenue Management w praktyce
- Gdzie szukać oszczędności i redukować koszty biznesu hotelowego bez negatywnego odczucia dla klientów
- Jak zarządzać pracownikami, aby wzbudzić w nich odpowiedzialność za przychody obiektu?
- Jak skutecznie dotrzeć do klienta biznesowego
Zasady budowania zespołu pracowniczego - marzec 2017
Jak wypromować swoją firmę w Internecie? Podstawy Web Marketingu - listopad 2016
- Promocja firmy w internecie
- Pozycjonowanie stron www
- Kampanie Google Adwords oraz Facebook Ads
Certyfikat kompetencyjny za uzyskanie wiedzy w zakresie zarządzania profesjonalną obsługą gościa oraz personalną opieką gościnną w hotelach wellness i spa - 2013
Kurs Atrakcyjność Turystyczna Regionu - styczeń 2012
Profesjonalna obsługa klienta zagranicznego - luty 2012
Kurs na Auditorów Wewnętrznych ISO 9001: 2000 - maj 2004
Negocjacje Zakupowe - wrzesień 2003
Manager Hotelu Spa - kwiecień 2017
- nabycie kompetencji w zakresie obsługi gości w hotelu SPA
- pozyskanie wiedzy w obszarze rachunkowości zarządczej i controllingu jako systemu wczesnego ostrzegania w zarządzaniu SPA
Najlepsze praktyki hoteli, które odniosły sukces biznesowy - marzec 2016
- Revenue Management w praktyce
- Gdzie szukać oszczędności i redukować koszty biznesu hotelowego bez negatywnego odczucia dla klientów
- Jak zarządzać pracownikami, aby wzbudzić w nich odpowiedzialność za przychody obiektu?
- Jak skutecznie dotrzeć do klienta biznesowego
Zasady budowania zespołu pracowniczego - marzec 2017
Jak wypromować swoją firmę w Internecie? Podstawy Web Marketingu - listopad 2016
- Promocja firmy w internecie
- Pozycjonowanie stron www
- Kampanie Google Adwords oraz Facebook Ads
Certyfikat kompetencyjny za uzyskanie wiedzy w zakresie zarządzania profesjonalną obsługą gościa oraz personalną opieką gościnną w hotelach wellness i spa - 2013
Kurs Atrakcyjność Turystyczna Regionu - styczeń 2012
Profesjonalna obsługa klienta zagranicznego - luty 2012
Kurs na Auditorów Wewnętrznych ISO 9001: 2000 - maj 2004
Negocjacje Zakupowe - wrzesień 2003
Edukacja
Specjalizacje
Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Łańcuch dostaw
Zarządzanie łańcuchem dostaw
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Grupy
b2b BUSINESS. Informacje, dyskusje, szkolenia
Na tym forum nie zamieszczamy ogloszen businessowych. Jest przeznaczone do dyskusji najlepszych sposobow prowadzenia businessu na skale co najmniej hurtowa, lacznie z expansja na teren Unii. Wspolprac
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach...
Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b HURT Wyprzedaze zwroty dyskonty stoki returns stocks
Wyprzedaze towarow, zwroty, dyskonty, stoki, returns, stocks.
Wazne: Nie przyjmujemy ukrytych ani falszywych profili.
bit Polska
Oferta firmy szkoleniowej bit Polska. Zajmujemy się organizacją profesjonalnych szkoleń komputerowych, autoryzowanych szkoleń Microsoft, realizacją projektów dofinansowanych ze środków Unii Europejski
DARMOWE PRZETARGI
Jeśli potrzebujecie Państwo pomocy w znalezieniu szkolenia? Sali konferencyjnej? Hoteli?
Pomożemy! Możecie Państwo bezpłatnie dodać przetarg na poszukiwaną ofertę! www.iszkolenia.pl