Agnieszka Chrobak

Konsultant ds. Obsługi Klientów Biznesowych, PTC

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

T-Mobile Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Obsługi Klientów Biznesowych
główne zadania: profesjonalna obsługa telefoniczna i pisemna wyznaczonej grupy Firm, Klientów Biznesowych PTC, w pełnym zakresie obsługi posprzedażnej; indywidualna współpraca z grupą Firm, Klientów Biznesowych PTC
T-Mobile Polska S.A.
Starszy Konsultant ds. Hotline
główne zadania: profesjonalna telefoniczna obsługa Klienta w zakresie udzielania informacji na temat ofert firmy, rachunków, proponowanie nowych usług, pomaganie Klientom w rozwiązywaniu problemów związanych z korzystaniem z usług
Logo
Operator baz danych
World Phone International Poland Sp. z o.o.
główne zadania: uzupełnianie baz danych o zamówieniach klientów

Szkolenia i kursy

- kurs „MS Excel Średniozaawansowany” organizowany przez Integral Technologies
- warsztaty „Sztuka przekonywania” organizowane przez Centrum Szkoleniowe JET
- „Organizacja czasu, zarządzanie priorytetami” organizowane przez Centrum Kształcenia Kadr Alfa-Consulting
-seminarium „Etykieta Biznesu” organizowane przez The Protocol School of Poland
- “Stres i wypalenie zawodowe” organizowane przez Nowe Motywacje Sp. z o.o.
- „Praca z trudnym klientem” organizowane przez Krauthammer International
- warsztaty „Współpraca w zespole” organizowane przez Instytut Kreatywności i Rozwoju Sp. z o.o.
- warsztaty „Automotywacja – rozwój własnego potencjału” organizowane przez Instytut Kreatywności i Rozwoju Sp. z o.o.
- „Standardy Obsługi Klienta” organizowane przez Centerpoint Sp. z o.o.
- „Moja rola w podnoszeniu poziomu telefonicznej obsługi klientów” organizowane przez Kuczkowska Lebiedzińska Konsulting

Edukacja

Logo
Zarządzanie, magisterskie
Uniwersytet Warszawski

Specjalizacje

Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja

Zainteresowania

Lektura książek
Jazda na rowerze
Podróże
email: aga.chrobak@interia.pl

Inne

- Bardzo dobra znajomość komputera (Windows, Word, Excel, Power Point, Outlook)
- Umiejętność pracy pod presją czasu oraz w stresie
- Otwartość na nowe wyzwania i doświadczenia, szybkie przyswajanie wiedzy
- Utrzymywanie wysokich standardów etycznych i organizacyjnych
- Umiejętność bardzo dobrego zarządzania czasem i ustalania priorytetów
- Kreatywność i zaangażowanie w rozwiązywanie problemów
- Prawo jazdy kategorii B

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Era
Era
Grupa dla osób związanych z siecią Era: pracowników, abonentów, użytkowników... sympatyków, miłośników, fanatyków... ;)
PTC
PTC
Forum pracowników Polskiej Telefonii Cyfrowej S.A. T-Mobile