Umiejętności
Customer Communication
Prawo jazdy
Języki
angielski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Opiekun Klienta
* przyjmowanie i realizacja gotówkowych i bezgotówkowych dyspozycji Klienta
* aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania
bezpośrednie
* analizowanie potrzeb klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
* realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku
* inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
* aktywne pozyskiwanie klientów indywidualnych poprzez rozmowy telefoniczne i spotkania
bezpośrednie
* analizowanie potrzeb klientów oraz dostosowywanie produktów i usług do ich wymagań
* realizacja celów sprzedażowych zgodnie z wewnętrznie określonymi standardami Banku
* inicjowanie działań wspierających sprzedaż,
Specjalizacje
Obsługa klienta
Finanse/Bankowość/Ubezpieczenia