Umiejętności
Bugzilla
HP Service Manager
JIRA
Microsoft Excel
Microsoft Office
Outlook
SQL
TestLink
XML
dokładność i sumienność
Prawo jazdy kat B
Umiejętności analityczne
komunikatywność
HP ALM
dyspozycyjność, kreatywność, zdolność do szybkiego adaptowania się do nowego otoczenia
prowadzenie szkoleń i warsztatów
PuTY
punktualność i terminowość realizacji zadań
Dobra organizacja pracy indywidualnej oraz umiejętność pracy w grupie
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Tester
- testowanie oprogramowania - testy funkcjonalnie, regresji, akceptacyjne
- przygotowywanie, opracowanie i uzgadnianie Analitycznych Opisów Modyfikacji
- wsparcie zespołu deweloperskiego/testowego w zakresie interpretacji wymagań opracowanych
w AOM
- przygotowanie dokumentacji testowej dla przeprowadzenia testów wewnętrznych.
- wsparcie w przygotowaniu środowisk do przeprowadzenia testów wewnętrznych.
- przygotowanie, opracowanie i uzgodnienie Planu Testów Akceptacyjnych.
- przygotowywanie, opracowanie i uzgadnianie Analitycznych Opisów Modyfikacji
- wsparcie zespołu deweloperskiego/testowego w zakresie interpretacji wymagań opracowanych
w AOM
- przygotowanie dokumentacji testowej dla przeprowadzenia testów wewnętrznych.
- wsparcie w przygotowaniu środowisk do przeprowadzenia testów wewnętrznych.
- przygotowanie, opracowanie i uzgodnienie Planu Testów Akceptacyjnych.
specjalista ds. wdrożeń i utrzymania
- wdrożenia systemów informatycznych
- prowadzenie diagnostyki i obsługi błędów/zgłoszeń
- opracowanie procesu obsługi zgłoszeń oraz tworzenie dokumentacji dla procesu
- kierowanie zespołem wdrożeniowców
- utrzymywanie kontaktu z klientem
- identyfikacja potrzeb biznesowych klienta
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów oraz krytycznych faz przetwarzania danych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz instruktaży stanowiskowych
- prowadzenie badań integracyjnych
- opracowywanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej
- tworzenie dokumentacji - PTA, DU, AOM
- zarządzanie biblioteka produktu
- opracowywanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
- testowanie oprogramowania - testy funkcjonalnie, regresji, akceptacyjne
- dostarczanie raportów i analiz wyników testów
- definiowanie i obsługa mapowań miedzy aplikacjami
- definiowanie algorytmów, procedur i słowników
- modelowanie procesów biznesowych
- instalacja oraz aktualizacja oprogramowania
- prowadzenie diagnostyki i obsługi błędów/zgłoszeń
- opracowanie procesu obsługi zgłoszeń oraz tworzenie dokumentacji dla procesu
- kierowanie zespołem wdrożeniowców
- utrzymywanie kontaktu z klientem
- identyfikacja potrzeb biznesowych klienta
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów oraz krytycznych faz przetwarzania danych
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz instruktaży stanowiskowych
- prowadzenie badań integracyjnych
- opracowywanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej
- tworzenie dokumentacji - PTA, DU, AOM
- zarządzanie biblioteka produktu
- opracowywanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej,
- testowanie oprogramowania - testy funkcjonalnie, regresji, akceptacyjne
- dostarczanie raportów i analiz wyników testów
- definiowanie i obsługa mapowań miedzy aplikacjami
- definiowanie algorytmów, procedur i słowników
- modelowanie procesów biznesowych
- instalacja oraz aktualizacja oprogramowania
specjalista ds. wdrożeń i utrzymania
- wdrożenie systemu Pilot dla NIK
- wdrożenie systemu księgowego w PZU oraz TP SA (obecny Orange Polska SA)
- wdrożenie systemu ubezpieczeniowego w PZU oraz WARTA
- utrzymywanie kontaktu z klientem
- identyfikacja potrzeb biznesowych klienta
- testowanie oprogramowania - testy funkcjonalnie, aplikacyjne, modułowe oraz akceptacyjne
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz instruktaży stanowiskowych
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów oraz krytycznych faz przetwarzania danych
- modelowanie procesów biznesowych
- przygotowanie procedur i przeprowadzanie procesu migracji danych
- instalacja oraz aktualizacja oprogramowania
- wdrożenie systemu księgowego w PZU oraz TP SA (obecny Orange Polska SA)
- wdrożenie systemu ubezpieczeniowego w PZU oraz WARTA
- utrzymywanie kontaktu z klientem
- identyfikacja potrzeb biznesowych klienta
- testowanie oprogramowania - testy funkcjonalnie, aplikacyjne, modułowe oraz akceptacyjne
- przygotowywanie i prowadzenie szkoleń, warsztatów oraz instruktaży stanowiskowych
- wsparcie użytkowników przy rozwiązywaniu bieżących problemów oraz krytycznych faz przetwarzania danych
- modelowanie procesów biznesowych
- przygotowanie procedur i przeprowadzanie procesu migracji danych
- instalacja oraz aktualizacja oprogramowania
Edukacja
MATEMATYKA, SPECJALNOŚĆ METODY NUMERYCZNE I PROGRAMOWANIE, magisterskie
Uniwersytet Łódzki
Specjalizacje
Edukacja/Szkolenia
Szkolenia
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Rozwój oprogramowania
Analiza biznesowa
IT - Rozwój oprogramowania
Testowanie
Obsługa klienta
IT/Telekomunikacja
Zainteresowania
architektura, historia, podróże, film, literatura, turystyka górska, psychologia
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.