Agata Michalska

Dyrektor Regionalny ds. Komercjalizacji

Wypowiedzi

  • Agata Michalska
    Wpis na tablicy
    • 2.04.2015, 16:29
  • Agata Michalska
    Wpis na grupie Zadowolony Klient w temacie Przykłady nieprofesjonalnej obsługi klienta
    16.02.2012, 22:07

    Tylko co zrobić, aby właściciele sklepów czy też firm i to właśnie najczęściej tych niewielkich postrzegali proces reklamacyjny jako konstruktywną krytykę, na której mogą oprzeć działania mające na celu zwiększenia efektywności biznesu. Standard obsługi klienta zachowywany jest zazwyczaj przy małej rotacji personelu, a z tym wiele firm ma problem - i tu z kolei rodzi się następny "temat rzeka"..

  • Agata Michalska
    Wpis na grupie Zadowolony Klient w temacie Co zrobić by klient wracał?
    16.02.2012, 15:32

    Podpisuję się pod powyższym, szczególnie mając na uwadze klienta majętnego, który wielokrotnie kupuje nie sam produkt a dobrze spędzony czas ze sprzedawcą.

    "Sukces w sprzedaży nie zależy od tych, których ty znasz. Ważne jest, kto chce poznać ciebie." Dale CarnegieAgata Michalska edytował(a) ten post dnia 16.02.12 o godzinie 15:32

  • Agata Michalska
  • Agata Michalska
    Wpis na grupie Zadowolony Klient w temacie Co zrobić by klient wracał?
    15.02.2012, 20:48

    Tworzenia węzła lojalności i silnego związku między klientem a sprzedawcą poprzez coraz bardziej popularne w większości sieciówek programy lojalnościowe (newslettery, specjalne promocje, pre-sale, rabaty itp..).

    polecam stary artykuł ze strony:

    http://www.egospodarka.pl/15316,Marketing-troska-o-kli...
    http://demotywatory.pl/847338/Zadowolony-klient-powie-...

    :)Agata Michalska edytował(a) ten post dnia 15.02.12 o godzinie 21:24

  • Agata Michalska
    Wpis na grupie Zadowolony Klient w temacie Przykłady nieprofesjonalnej obsługi klienta
    15.02.2012, 20:40

    Irytujące jest kiedy sprzedawca z góry ocenia klienta. Uważam, że tego typu podejście nie jest pro sprzedażowe i często zniechęca potencjalnego klienta do powrotu w dane miejsce, a jak wiemy złe opinie krążą długo pocztą pantoflową..:) Jak się wyzbyć pochopnej oceny ? Może uświadamianie sprzedawców o różnych profilach klienta ? Może podnoszenie standardów poprzez zatrudnianie osób (o ile to możliwe) z bardziej rozbudowaną kulturą osobistą ?

  • Agata Michalska
    Wpis na grupie CZEMPIŃ Rezydencja i hala produkcyjna w temacie Informacje Czempiń
    16.04.2010, 12:15

    Szanowni Państwo,

    Osobom zainteresowanym ową nieruchomością służę
    wszelkimi dodatkowymi, a zapewne niezbędnymi informacjami.

    Rezydencja Czempiń to nowoczesny jednokondygnacyjny budynek, w którym mieści się ponad 6 apartamentów, każdy z łazienką. To jedyny budynek w Czempinie zlokalizowany jednocześnie tak blisko trakcji komunikacyjnej a z drugiej strony pięknych terenów zielonych. Większość apartamentów posiada fantastyczny widok na ogród, którym mieści się oczko wodne oraz na stadninę koni. Przestronny hol wejściowy prowadzi w głąb budynku i do wewnętrznego ogrodu. Rezydencja składa się z dwóch skrzydeł połączonych ze sobą salonem z jadalnią . obok budynku znajduje się ogrzewany garaż mieszczący trzy samochody .Agata Michalska edytował(a) ten post dnia 16.04.10 o godzinie 13:15

  • Agata Michalska
    Wpis na grupie VM........wizualiści w temacie Nowa branżowa grupa "Branża odzieżowa" zapraszam...
    22.10.2009, 14:10

    bardzo dobry pomysł na nową grupę, chętnie podzielę się swoim doświadczeniem a także podyskutuje nad ciekawymi tematami z innymi branżowcami:)

Dołącz do GoldenLine

Oferty pracy

Sprawdź aktualne oferty pracy

Aplikuj w łatwy sposób

Aplikuj jednym kliknięciem

Wyślij zaproszenie do