Umiejętności
Afiliacja
Coremetrics Analytics
E-commerce SEO
Google Adwords Professional
Google Webmaster Tools
Innowacja
Badania
Retargeting
RTB
SEM
SEO
Technologia
Web Analytics
UX Design
Zarządzanie zespołem
E-mail marketing
Performance marketing
AdWords - Reklama
Adobe Analitycs
Google Tag Manager
Języki
angielski
biegły
Doświadczenie zawodowe
Dyrektor E Commerce
Opracowanie strategii sprzedażowej i marketingowej w kanale online
Zarządzanie procesem rozwoju platform Ecommerce
Zarządzanie performance marketingiem
Optymalizacja konwersji, analityka i UX stron i usług
Analiza jakościowa i sprzedażowa dla Ecommerce
Optymalizacja lejków sprzedażowych
Zarządzanie kampaniami wewnętrznymi (sms, newsletter, pushadd)
Odpowiedzialność za wyniki firmy
Stworzenie zespołu menadżerów i ekspertów eCommerce
Zarządzanie i planowanie budżetu eCommerce & Performance
Zarządzanie procesem rozwoju platform Ecommerce
Zarządzanie performance marketingiem
Optymalizacja konwersji, analityka i UX stron i usług
Analiza jakościowa i sprzedażowa dla Ecommerce
Optymalizacja lejków sprzedażowych
Zarządzanie kampaniami wewnętrznymi (sms, newsletter, pushadd)
Odpowiedzialność za wyniki firmy
Stworzenie zespołu menadżerów i ekspertów eCommerce
Zarządzanie i planowanie budżetu eCommerce & Performance
Kierownik zespołu marketingu internetowego
zarządzanie zespołem marketingu internetowego
rozwój i zarządzanie platformami webowymi play.pl/play24 i mobilnymi Play24 App
koordynowanie współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
tworzenie i wdrażanie w życie strategii SEO
stałe śledzenie trendów technologicznych i marketingowych z obszaru digital/ e-commerce
realizacja budżetu marketingowego oraz osiąganie założonych kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w ramach uzgodnionych kosztów
nadzorowanie działań oraz wyników w kanałach e-commerce, m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, RTB, display
odpowiedzialność za efektywność dobranych kanałów marketingowych
zarządzanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu UX na podstawie badań z użytkownikami
wdrożenie usprawnień związanych z optymalizacją współczynnika konwersji: w tym personalizacja, testy A/B, modele atrybucji
rozwój i zarządzanie platformami webowymi play.pl/play24 i mobilnymi Play24 App
koordynowanie współpracy z dostawcami usług e-marketingowych
tworzenie i wdrażanie w życie strategii SEO
stałe śledzenie trendów technologicznych i marketingowych z obszaru digital/ e-commerce
realizacja budżetu marketingowego oraz osiąganie założonych kluczowych wskaźników efektywności (KPI) w ramach uzgodnionych kosztów
nadzorowanie działań oraz wyników w kanałach e-commerce, m.in. e-mail, social media, afiliacje, SEM, SEO, RTB, display
odpowiedzialność za efektywność dobranych kanałów marketingowych
zarządzanie i wdrażanie rozwiązań z zakresu UX na podstawie badań z użytkownikami
wdrożenie usprawnień związanych z optymalizacją współczynnika konwersji: w tym personalizacja, testy A/B, modele atrybucji
Junior Traffic Manager
Prowadzenie kampanii reklamowych w oparciu o system Gemiusa (GDE, Gemius Traffic). Testowanie kreacji wykonanych w technologiach Java Script, Flash i Html. Prowadzenie statystyk i raportów.
Kierownik Boutique
Budowanie i zarządzanie zespołem, praca pod presją czasu, prowadzenie dokumentacji i księgowości salonu, Oceny pracownicze, profesjonalna obsługa klientów, szkolenie nowych pracowników, obsługa komputera i urządzeń biurowych , analiza i bieżąca weryfikacja kosztów, wykonywanie raportów sprzedażowych w Excelu, obsługa kasy fiskalnej i programów sprzedającego Symfonia.
Szkolenia i kursy
http://dl.dropbox.com/u/16925748/viewer.png - Certyfikat Google Analytics
2006 – 2007 Roczna Policealna Szkoła Biznesu i Administracji: Informatyka i
Telekomunikacja, ukończone dyplomem z wynikiem bardzo dobrym i uzyskaniem tytułu - konsultant ds. informatyki i telekomunikacji.
2006 – 2007 Roczna Policealna Szkoła Biznesu i Administracji: Informatyka i
Telekomunikacja, ukończone dyplomem z wynikiem bardzo dobrym i uzyskaniem tytułu - konsultant ds. informatyki i telekomunikacji.
Edukacja
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Zainteresowania
Interesuje mnie wszystko co Google wymyśla, a potrafi czasami nieźle namącić:) W wolnym czasie pracuje nad sobą czytając książki fantasy albo horrory. Czasami też gram w Gry typu Diablo :)
Inne
* Wszystko co wiąże się z SEO i SEM
* Bardzo dobra znajomość Internetu i wszystkiego co z nim związane. Od zagadnień Usability, E-commerce poprzez raportowanie oraz tworzenie stron internetowych opartych na silnikach CMS.
* Znajomość technik HTML, CSS, Java Script, Joomla, Wordpress, PHP, CMS
Ogólnie skubnąłem cała wiedzę informatyczną :P
* Bardzo dobra znajomość Internetu i wszystkiego co z nim związane. Od zagadnień Usability, E-commerce poprzez raportowanie oraz tworzenie stron internetowych opartych na silnikach CMS.
* Znajomość technik HTML, CSS, Java Script, Joomla, Wordpress, PHP, CMS
Ogólnie skubnąłem cała wiedzę informatyczną :P
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Grupa Lakme
Grupa Lakme działa od 2002r i powstała z inicjatywy młodych utalentowanych muzyków, zafascynowanych sztuką śpiewu, szczególnie operowego. Członkowie Grupy Lakme są solistami Warszawskiej Opery Kameral
make IT better
Chcesz pracować, lub pracujesz w branży IT? To jest idealne miejsce, aby podzielić się opiniami o pracy.
Informacje o stanowiskach w branży IT/Telecom
SEM Specialist
Magazyn Marketingu w wyszukiwarkach - bezpłatny miesięcznik wydawany w formie pdf - do pobrania na http://www.semspecialist.pl - piszemy o seo, sem, ppc, adwords,poruszamy tez tematy analityki interne
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Software Quality Assurance
Grupa związana z procesami i metodami inżynierii oprogramowania zapewniającymi jakość oprogramowania.