Wypowiedzi
-
Bartosz Jurkiewicz:
Było.
To co napiszę też było, ale nie znalazłem konkretnego wątku:
Promo PR - to jakiś żart???
Reklamują się ZSRR'owską propagandą. Na stronie chwalą się cytuje "Tysiące kont na rożnych forach internetowych czeka by być Panstwa sprzymierzeńcem." !?
oraz "Codziennie copywriterzy będą wpisywać nieszablonowe komentarze dotyczące Państwa produktu/usługi" i jak tu kur... budować prawdziwy wizerunek marketingu szeptanego?
A na jakiej stronie to widziałeś? No na pewno nigdzie na k2 (sic). -
Paweł Suchocki:
BTW:
Adam gratuluje!
Dzieki Paweł :) -
Bo tak naprawde pisal to za mnie copywriter :P
-
Cieszę się, że nasza reklamówka wzbudziła tyle emocji i chyba się podoba :) Co do monotonii w pierwszej częśći to całe szczeście jest to efekt zamierzony :)
Z cyklu "co reżyser miał na myśli" :)
Chodziło nam właśnie o podkreślenie faktu, że standardowa komunikacja ( a to co mówi Marta w pierwszej częśći filmu jest wlasnie takim standardem - a'la super inteligentne molekuły w proszku do prania)jest nudna, jednokierunkowa i często kompletnie niewpasowana w potrzeby i gusta konsumentów. Dlatego też, zamiast cokolwiek zmieniac, marketerzy po prostu krzyczą coraz mocniej do swoich konsumentów - a czasem lepiej powiedziec cos szeptem :)Adam Szudra edytował(a) ten post dnia 23.09.09 o godzinie 15:12 -
Haha aż taki straszny?:)
-
Dzięki Michał :)
rok temu tez by mi to nie przyszło do głowy :) Ale widocznie tak miało być :)
A co do przetargów to się okaże - mże uda nam się nie wchodzić sobie w drogę :) -
Właśnie ruszyliśmy z szeptanką w K2 Internet. Wszystkich ciekawych tego jak to u nas wygląda zapraszam na http://k2.pl/womm :)
-
Kilka cyferek zebranych z różnych miejsc + mały komentarz
Mam nadzieje, że sie spodoba :)
http://www.youtube.com/watch?v=0d92lcUlG4s