Adam Skolankiewicz

Head of Marketing, Enterprise Advisors Polska
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Adobe Audition Corel Draw CSS HTML Java JavaScript Microsoft Office PHP Wordpress Adobe After Effects Adobe Captivate Adobe Illustrator Microsoft Visio Adobe Photoshop C/C++ Microsoft Project Strategia marketingowa budowanie strategii rozwoju i komunikacji marki

Języki

angielski
biegły
niemiecki
dobry
rosyjski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Enterprise Advisors Polska
Head of Marketing
* The planning and implementation of key activities related to content strategy, public relations, social media, brand activation, events, sponsorships and communications.
* Receiving and responds to or re-directs general marketing queries from customers.
* Coordinating online content for business social media groups.
* Drafting content and creates bespoke marketing assets and channels for audience, including emails and social media.
* Building relationships with the business partner in the area as needed.
* Social media (Li, FB, TT, YouTube, Instagram, Messenger) in the areas:
human resource management, administration, finance, corporate laywers and organization management
Blue Business Media
Community Manager
* Supporting the planning and implementation of key activities related to content strategy, public relations, social media, brand activation, events, sponsorships and communications.
* Receiving and responds to or re-directs general marketing queries from customers.
* Coordinating online content for business social media groups.
* Drafting content and creates bespoke marketing assets and channels for audience, including emails and social media.
* Building relationships with the business partner in the area as needed.
* Social media (Li, FB, TT, YouTube, Instagram, Messenger) in the areas:
human resource management, administration, finance, corporate laywers and organization management
Logo
Philosophical Counselor
Gabinet filozoficzny
Four fields counselling:
1. Vision, life plans, career management.
2. Identification and achievement of goals.
3. How to maintain high ethical standards in private and professional life.
4. Enjoying the relationship with another human being.

Workshops:
1. How to think more efficiently and effectively.
2. How to start thinking using abstract models.
3. How to successfully perform in public.
4. How to unmask the errors of argumentation.

The sources of inspiration are the works of Wittgenstein, Levinas, Achenbach, Richer and Tischner.
Logo
Graphic Designer, Social Media Specialist
Teatr Wagabunda, Teatr Obywatelski, Grupa teatralna Fotoanimator, Teatr Szczęście
* Creating and preparing advertising materials and publications.
* Supporting promotional social media activities: Facebook, Twitter, YouTube, Instagram, LinkedIn, Snapchat, Pinterest.
* Creating and modereting communities.
* Editors of blogs, graphic design of blogs, distribution.
* Work tools: Adobe Photoshop, Adobe Illustrator, QuarkXpress, Corel Draw and InDesign. Adobe After Effects, Articulate Storyline.
Logo
Web Developer
Art Nominem
tworzenie witryn internetowych,
administrowanie CMS – Contao, Drupal, Wordpress,
przygotowanie grafik dla internetu i katalogów,
tworzenie programów e-learningowych,
content marketing

Projekty

VII Retail Channels 360° Summit
VII Adaptive Manufacturing in FMCG
VII Forum Dyrektorów HR
II Kids Products Marketing
Dni Komedii dell'Arte
Gabinet filozoficzny

Szkolenia i kursy

Kids Products Marketing,
II Forum Procurement Team Management,
VII Forum Customer OmniData,
III Forum Precision Marketing,
X Forum Sales Performance Accelerate,
VII Retail Channel 360 Summit,
VII Forum Dyrektorów HR

Edukacja

Logo
Inżynieria oprogramowania, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Internetowe Technologie Informacyjno-Komunikacyjne, studia podyplomowe
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Specjalizacje

IT - Administracja
Administrowanie sieciami
IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem
Marketing
Komunikacja marketingowa
Marketing
Marketing internetowy i mobilny
Reklama/Grafika/Kreacja/Fotografia
Webdesign

Zainteresowania

Kolaż na płótnie i na papierze

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Analiza sprzedaży
Analiza sprzedaży
Forum dla ludzi związanych z analizą sprzedaży
B2B POLSKA
B2B POLSKA
Business to Business Polska. Kontakty Biznesowe B2B. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku B2B. Marketing i Sprzedaż B2B. Lead B2B.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
FMCG
FMCG
Grupa dla wszystkich osób profesjonalnie zajmujących się rynkiem FMCG. Ma na celu wymianę informacji na temat zmian na rynku FMCG w Polsce jak i za granicą.
HR Management
HR Management
grupa zrzeszająca praktyków zarządzania zasobami ludzkimi
Kalendarz historyczny
Kalendarz historyczny
Jedyna grupa na GL, gdzie codziennie coś się dzieje i dziać będzie.
marketing 360 stopni
marketing 360 stopni
TTL Marketing - Marketing 360 Stopni; to działania reklamowe dopasowujące elementy różnych kanałów komunikacji; zarówno BTL jak i ATL dla najefektywniejszego dotarcia do grupy docelowej.