Adam Frycz

Kierownik Działu IT, KFC

Wypowiedzi

• Adam Frycz
    Wpis na grupie RODZICE I DZIECI w temacie Fajne miejsce na wakacje nad morzem.
    28.04.2016, 23:26

Zahaczcie o Malbork, jest piękny i mają tam zamek! :D Byliśmy w zeszłym tygodniu z dziećmi i wszyscy jesteśmy zachwyceni, potem poszliśmy na obiad do Karczmy Zamczysko, mają dużo rozrywek dla dzieci i bardzo dobre jedzenie :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Poznań w temacie Idealne miejsce na jednodniową wycieczkę dla dzieci i...
    28.04.2016, 22:11

Cześć, w zeszłym tygodniu byliśmy całą rodziną w Malborku, nigdy wcześniej tam nie byłem i zamek zrobił na mnie genialne wrażenie, słuchałem przewodnika bardzo dokładnie i z zaciekawieniem :) Po zwiedzaniu poszliśmy na obiad do Karczmy Zamczysko, żeberka w miodzie palce lizać, nawet mi tak dobre nie wychodzą :) Jest sporo atrakcji dla dzieci więc nie będą się nudzić :)

Wpis na grupie Podróże po Polsce w temacie Weekendowe wycieczki
    28.04.2016, 21:49

Wpis na grupie Podróże w temacie Polska dla obcokrajowca - co polecić
    27.04.2016, 19:36

W zeszłym roku byłem z rodziną w Malborku w tym roku jedziemy na majówkę. Malbork robi genialne wrażenie, jeszcze mają takie pyszne jedzenie! Będąc w Malborku codziennie jedliśmy obiad w Karczmie Zamczysko, dama dworu palce lizać :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Białystok w temacie Objazd po Polsce.
    27.04.2016, 19:31

Na Waszym miejscu zahaczył bym o Malbork, piękne malownicze miasto, posilić się możecie w sprawdzonej przeze mnie Karczmie Zamczysko, gdzie podają smaczne i sycące obiady ( polecam damę dworu) :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Podróże po Polsce w temacie Polecajmy sobie miejsca na wakacje z dziećmi
    27.04.2016, 19:11

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Gdzie na weekend? w temacie jakie miejsca polecacie na weekend majowy
    27.04.2016, 19:01

Polecam zajechać do Malborka, zamek można zwiedzać o każdej porze roku. Ja byłem tam ostatnio z rodziną. poszliśmy na obiad do Karczmy Zamczysko i bardzo nam smakowało. Dzieciaki miały tam dużo atrakcji więc spokojnie z żoną mogliśmy nacieszyć się chwilą w tym malowniczym miejscu ;)

Wpis na grupie Podróże po Polsce w temacie atrakcje na trasie Warszawa-Gdańsk
    27.04.2016, 16:29

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Sandomierz w temacie Zwiedzanie Sandomierza i okolic (Co warto zobaczyć ?...
    27.04.2016, 16:22

Z polskich miast na uwagę zasługuje też Malbork, w tym roku byłem już raz, teraz na majówkę jadę na weekend :) Jak ktoś się wybiera to zamiast iść do MACa idźcie do Karczmy Zamczysko, mają bardzo smaczne jedzenie, prawdziwy, pełnowartościowy obiad w solidnej porcji :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Podróże po Polsce w temacie ciekawe miejsca na trasie Łódź - Gdańsk
    27.04.2016, 16:18

Polecam zajechać do Malborka do Karczmy Zamczysko na przysmak damy dworu. Genialny kotlet z czymś w środku :D Bardzo mi smakował także koniecznie musisz zajechać! :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Anna Maria Jopek Club w temacie JEDZIEMY NA MALBORK?
    27.04.2016, 16:01

Byłem całkiem niedawno zwiedzić zamek w Malborku i robi genialne wrażenie! potem poszedłem do Karczmy Zamczysko na obiad, jedzenie w sąsiedztwie zamku z widokiem na niego, wow Chętnie tam wrócę, ładnie podane, smaczne :)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Bezpłatne Porady Psychologiczne i Coachingowe w temacie Jak pomóc komuś w depresji?
    26.04.2016, 16:36

Umów ją na wizytę u psychiatry, ten dobierze odpowiedni sposób leczenia i wpieraj ją w tym leczeniu :) Z własnego doświadczenia mogę polecić dr Joannę Andrzejewską, zostawiam namiary https://kcp.pl/lekarz/joanna-andrzejewska/psychiatra/ol...

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Prawo pracy i ubezpieczeń społecznych w temacie dostałem wypowiedzenie z pracy a mam depresje
    26.04.2016, 16:28

Musiałbyś się skonsultować z psychiatrą. Psychiatra może wystawić zwolnienie, polecam tego lekarza https://kcp.pl/lekarz/jedrzej-nowaczyk/psychiatra/gdansk/

Wpis na grupie Delegacje w temacie Jedzonko na trasie - miejsca godne polecenia
    19.04.2016, 17:37

W Malborku mogę polecić Karczmę Zamczysko, przysmak damy dworu to cudo na talerzu,dobra lokalizacja, smaczne jedzenie. Miejsce godne polecenia ;)

• Adam Frycz
    Wpis na grupie Drukarki tusze tonery w temacie zamiennik do hp
    20.03.2015, 21:02

Z doświadczenia wiem, że drukarki HP słabo działają na zamiennikach, a właściwie bardzo szybko kończą żywot. Niestety jednak oryginalne tusze do HP są cholernie drogie. Radze jednak jeszcze poczytać, przed zastosowaniem zamiennika, bo możesz uszkodzić drukarkę :) http://biurowe.pl/oryginalne-czy-zamienniki-jak-wybrac...