Umiejętności
Ekonomika
Elektronika
Finanse
GSM
Zarządzanie
Komunikacja mobilna
Urządzenia mobilne
Negocjacje
zarządzanie operacyjne
Fotografia
Public Relations
Publikacje
Audyty jakości
Zarządzanie jakością
Budowanie zepołu
Telekomunikacja
5S
Języki
angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Key Account Manager
Odpowiedzialny między innymi za:
- bezpośrednią opiekę nad kluczowymi klientami i zapytaniami ofertowymi,
- rozpoznanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
- koordynacja realizacji ustaleń z klientami, nadzór nad procesami serwisowymi
- współpraca ze działem serwisu przy realizacji istniejących i wdrażaniu nowych projektów
Zarządzanie podległym zespołem pracowników:
- określanie zadań, wyznaczanie celów, motywowanie pracowników,
- ustalanie harmonogramu pracy pracowników,
- planowanie urlopów pracowniczych,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami,
- bezpośrednią opiekę nad kluczowymi klientami i zapytaniami ofertowymi,
- rozpoznanie potrzeb Klientów i doradztwo w zakresie proponowanych rozwiązań,
- koordynacja realizacji ustaleń z klientami, nadzór nad procesami serwisowymi
- współpraca ze działem serwisu przy realizacji istniejących i wdrażaniu nowych projektów
Zarządzanie podległym zespołem pracowników:
- określanie zadań, wyznaczanie celów, motywowanie pracowników,
- ustalanie harmonogramu pracy pracowników,
- planowanie urlopów pracowniczych,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami,
Kierownik Oddziału Sony Ericsson Mobile Communications
Odpowiedzialny między innymi za:
Koordynowanie i nadzorowanie przebiegu procesu napraw:
- planowanie i ustalanie podziału pracy,
- ustalanie priorytetów napraw,
- dbanie o terminowość napraw oraz dotrzymanie terminów umów,
- sporządzanie i analizowanie raportów dotyczących jakości przeprowadzonych napraw,
- przekazywanie instrukcji pracy oraz nowych zadań pracownikom,
- nadzór nad dokumentacją techniczną i procesową,
- bieżące koordynowanie pracy działu, sporządzanie statystyk i ich analiza.
Zarządzanie podległym zespołem pracowników:
- określanie zadań, wyznaczanie celów, motywowanie pracowników,
- ustalanie harmonogramu pracy pracowników,
- planowanie urlopów pracowniczych,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami,
Sporządzanie sprawozdań dla przełożonych,
Nadzór nad infrastrukturą techniczną.
Koordynowanie i nadzorowanie przebiegu procesu napraw:
- planowanie i ustalanie podziału pracy,
- ustalanie priorytetów napraw,
- dbanie o terminowość napraw oraz dotrzymanie terminów umów,
- sporządzanie i analizowanie raportów dotyczących jakości przeprowadzonych napraw,
- przekazywanie instrukcji pracy oraz nowych zadań pracownikom,
- nadzór nad dokumentacją techniczną i procesową,
- bieżące koordynowanie pracy działu, sporządzanie statystyk i ich analiza.
Zarządzanie podległym zespołem pracowników:
- określanie zadań, wyznaczanie celów, motywowanie pracowników,
- ustalanie harmonogramu pracy pracowników,
- planowanie urlopów pracowniczych,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Kontrolowanie rozliczeń z kontrahentami,
Sporządzanie sprawozdań dla przełożonych,
Nadzór nad infrastrukturą techniczną.
Pełnomocnik ds. Systemu Zarządzania Jakością w-support.pl
Odpowiedzialny za:
Projektowanie, wdrażanie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
Przygotowywanie i przeprowadzanie auditów wewnętrznych, koordynacja grupy auditorów,
Pomoc w przygotowaniach do auditów producentów oraz certyfikacjach w-support.pl,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu Systemu Zarządzania Jakością,
Przeprowadzanie kontroli jakości w wyznaczonych działach,
Przygotowywanie wytycznych kontroli jakości,
Uzupełnianie informacji w Księdze Jakości, koordynowanie, aktualizowanie i nadzorowanie dokumentacji SZJ,
Raportowanie i analiza danych dot. SZJ.
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu w-support.pl
Projektowanie, wdrażanie, utrzymywanie i ciągłe doskonalenie Systemu Zarządzania Jakością,
Przygotowywanie i przeprowadzanie auditów wewnętrznych, koordynacja grupy auditorów,
Pomoc w przygotowaniach do auditów producentów oraz certyfikacjach w-support.pl,
Współpraca przy kontrolowaniu i dokumentowaniu procesów wewnętrznych i zewnętrznych,
Przeprowadzanie szkoleń pracowników z zakresu Systemu Zarządzania Jakością,
Przeprowadzanie kontroli jakości w wyznaczonych działach,
Przygotowywanie wytycznych kontroli jakości,
Uzupełnianie informacji w Księdze Jakości, koordynowanie, aktualizowanie i nadzorowanie dokumentacji SZJ,
Raportowanie i analiza danych dot. SZJ.
Bezpośredni przełożony: Prezes Zarządu w-support.pl
Kierownik ds. technicznych i główny serwisant
Media Alex Gdańsk
Odpowiedzialny między innymi za:
Szkolenie i dalsze wsparcie techniczne dla
pracowników,
Koordynowanie pracy serwisów,
Kontakty z dostawcami części i oprogramowania,
Kontakty z klientami, aktywne uczestniczenie w
rozwoju sieci.
Forma współpracy: samodzielna działalność gospodarcza.
Szkolenie i dalsze wsparcie techniczne dla
pracowników,
Koordynowanie pracy serwisów,
Kontakty z dostawcami części i oprogramowania,
Kontakty z klientami, aktywne uczestniczenie w
rozwoju sieci.
Forma współpracy: samodzielna działalność gospodarcza.
Szkolenia i kursy
- Pełnomocnik systemu zarządzania jakością
- Auditor wewnętrzny
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym
- Zarządzanie zmianą
- Motywowanie i delegowanie zadań
- Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim
- Kurs pierwszej pomocy z użyciem AED
- Auditor wewnętrzny
- Zarządzanie zespołem produkcyjnym
- Zarządzanie zmianą
- Motywowanie i delegowanie zadań
- Reklamacje i gwarancje w obrocie gospodarczym i konsumenckim
- Kurs pierwszej pomocy z użyciem AED
Edukacja
Specjalizacje
Inżynieria
Elektronika/Elektryka
Inżynieria
Zarządzanie inżynierią
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zarządzanie jakością
Inne
Zainteresowania
- Fotografia
- Literatura SF
- Miejskie trendy
- Muzyka/www.nowamuzyka.pl/
- Literatura SF
- Miejskie trendy
- Muzyka/www.nowamuzyka.pl/
Inne
- Prawo jazdy - B, od kwietnia 2005 r.
Grupy
Jakość
Grupa osób związanych z zarządzaniem jakością, a także środowiskiem i bezpieczeństwem w organizacjach oraz auditowaniem systemów.
Zarządzanie Jakością
Grupa dla osób zawodowo zajmujących się zarządzaniem jakością (m.in. konsultantów, trenerów, pełnomocników ds. zarządzania jakością)