Umiejętności
likwidacji szkód
Prawo jazdy
Angielski
Microsoft Excel
Microsoft Office
Ubezpieczenia
łatwość w nawiązywaniu kontaktów
odpowiedzialność i skuteczność w działaniu
Wysoka kultura osobista i biznesowa
Języki
angielski
dobry
niemiecki
dobry
Doświadczenie zawodowe
Koordynator Zespołu ds. Obsługi Roszczeń
• zarządzanie stanem rezerw RBNP,
• kontrola kosztów likwidacji szkód partnerów zewnętrznych,
• przygotowywanie i analiza statystyczna rezerw oraz raportów szkodowych,
• rozliczanie komisji lekarskich oraz partnerów współpracujących,
• koordynacja pracy zespołu likwidacji szkód
• udział w tworzeniu nowego systemu likwidacji szkód, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• udział w tworzeniu systemu elektronicznej teczki szkodowej, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• uzgadnianie stanu wypłat odszkodowań z księgowością na koniec każdego miesiąca,
• analiza ryzyka: wskaźniki szkodowości, średnie szkody, frekwencja, koszty likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu procedur w zakresie likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu Ogólnych Warunków Ubezpieczenia,
• merytoryczna akceptacja decyzji w szkodach dużych (koszty leczenia za granicą, szkody osobowe z tytułu ubezpieczenia następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej, bagaż podróży, sprzęt sportowy, rezygnacje z imprezy turystycznej),
• likwidacja szkód assistance,
• prowadzenie negocjacji ugodowych w zakresie szkód osobowych z ubezpieczeń OC,
• przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, zapytania Rzecznika Ubezpieczonych, Komisji Nadzoru Finansowego,
• akceptacja odpowiedzi na odwołania,
• przygotowywanie pism regresowych,
• prowadzenie negocjacji oraz rozliczanie zagranicznych placówek medycznych,
• kontrola procesu likwidacji szkód,
• likwidacja szkód z tytułu gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych
• kontrola kosztów likwidacji szkód partnerów zewnętrznych,
• przygotowywanie i analiza statystyczna rezerw oraz raportów szkodowych,
• rozliczanie komisji lekarskich oraz partnerów współpracujących,
• koordynacja pracy zespołu likwidacji szkód
• udział w tworzeniu nowego systemu likwidacji szkód, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• udział w tworzeniu systemu elektronicznej teczki szkodowej, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• uzgadnianie stanu wypłat odszkodowań z księgowością na koniec każdego miesiąca,
• analiza ryzyka: wskaźniki szkodowości, średnie szkody, frekwencja, koszty likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu procedur w zakresie likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu Ogólnych Warunków Ubezpieczenia,
• merytoryczna akceptacja decyzji w szkodach dużych (koszty leczenia za granicą, szkody osobowe z tytułu ubezpieczenia następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej, bagaż podróży, sprzęt sportowy, rezygnacje z imprezy turystycznej),
• likwidacja szkód assistance,
• prowadzenie negocjacji ugodowych w zakresie szkód osobowych z ubezpieczeń OC,
• przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, zapytania Rzecznika Ubezpieczonych, Komisji Nadzoru Finansowego,
• akceptacja odpowiedzi na odwołania,
• przygotowywanie pism regresowych,
• prowadzenie negocjacji oraz rozliczanie zagranicznych placówek medycznych,
• kontrola procesu likwidacji szkód,
• likwidacja szkód z tytułu gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych
Specjalista ds. likwidacji szkód
• zarządzanie stanem rezerw RBNP,
• kontrola kosztów likwidacji szkód partnerów zewnętrznych,
• przygotowywanie i analiza statystyczna rezerw oraz raportów szkodowych,
• rozliczanie komisji lekarskich oraz partnerów współpracujących,
• szkolenie nowych pracowników w zakresie rejestracji i likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu nowego systemu likwidacji szkód, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• udział w tworzeniu systemu elektronicznej teczki szkodowej, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• uzgadnianie stanu wypłat odszkodowań z księgowością na koniec każdego miesiąca,
• analiza ryzyka: wskaźniki szkodowości, średnie szkody, frekwencja, koszty likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu procedur w zakresie likwidacji szkód,
• rozpatrywanie i merytoryczna akceptacja decyzji w zakresie szkód turystycznych (koszty leczenia za granicą, szkody osobowe z tytułu ubezpieczenia następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej, bagaż podróży, sprzęt sportowy, rezygnacje z imprezy turystycznej) oraz życiowych (NNW, urodzenia, leczenia szpitalne, poważne zachorowania, operacje itp.) i majątkowych (NNW i OC),
• prowadzenie negocjacji ugodowych w zakresie szkód osobowych z ubezpieczeń OC,
• przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, zapytania Rzecznika Ubezpieczonych, Komisji Nadzoru Finansowego,
• przygotowywanie pism regresowych,
• prowadzenie negocjacji oraz rozliczanie zagranicznych placówek medycznych,
• kontrola procesu likwidacji szkód,
• likwidacja szkód z tytułu gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych
• kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientem.
• kontrola kosztów likwidacji szkód partnerów zewnętrznych,
• przygotowywanie i analiza statystyczna rezerw oraz raportów szkodowych,
• rozliczanie komisji lekarskich oraz partnerów współpracujących,
• szkolenie nowych pracowników w zakresie rejestracji i likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu nowego systemu likwidacji szkód, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• udział w tworzeniu systemu elektronicznej teczki szkodowej, testowanie odbioru zmian funkcjonalnych systemu
• uzgadnianie stanu wypłat odszkodowań z księgowością na koniec każdego miesiąca,
• analiza ryzyka: wskaźniki szkodowości, średnie szkody, frekwencja, koszty likwidacji szkód,
• udział w tworzeniu procedur w zakresie likwidacji szkód,
• rozpatrywanie i merytoryczna akceptacja decyzji w zakresie szkód turystycznych (koszty leczenia za granicą, szkody osobowe z tytułu ubezpieczenia następstwa nieszczęśliwych wypadków oraz odpowiedzialności cywilnej, bagaż podróży, sprzęt sportowy, rezygnacje z imprezy turystycznej) oraz życiowych (NNW, urodzenia, leczenia szpitalne, poważne zachorowania, operacje itp.) i majątkowych (NNW i OC),
• prowadzenie negocjacji ugodowych w zakresie szkód osobowych z ubezpieczeń OC,
• przygotowywanie odpowiedzi na odwołania, zapytania Rzecznika Ubezpieczonych, Komisji Nadzoru Finansowego,
• przygotowywanie pism regresowych,
• prowadzenie negocjacji oraz rozliczanie zagranicznych placówek medycznych,
• kontrola procesu likwidacji szkód,
• likwidacja szkód z tytułu gwarancji ubezpieczeniowych turystycznych
• kontakt telefoniczny oraz osobisty z klientem.
Asystent Brokera
kontakt z klientem instytucjonalnym oraz indywidualnym, przygotowywanie zapytań ofertowych ubezpieczeń majątkowych
Szkolenia i kursy
Excel - poziom zaawansowany
Word - poziom zaawansowany
Access - poziom podstawowy
Word - poziom zaawansowany
Access - poziom podstawowy
Specjalizacje
Ubezpieczenia
Ubezpieczenia majątkowe
Zainteresowania
Ubezpieczenia, finanse, analiza, turystyka górska, rowerowa, piłka nożna
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.