Wojciech Szymczyk

Kierownik e-commerce, Multikino S.A.
Warszawa, mazowieckie

Doświadczenie zawodowe

multikino
Kierownik e-commerce
Rozwój biznesu w Internecie

=> wiecej na linked__in - tutaj rzadko zaglądam
Netia S.A.
Kierownik sprzedaży rynku e-commerce
KLUCZOWE PROJEKTY
• Przeprowadziłem przetarg i zbudowałem nowy serwis Netii od podstaw w 3 miesiące podczas rebrandingu Netii na początku 2011, co pozwoliło zwiększyć udział kanału e-commerce w sprzedaży Netii 4krotnie w 2011
• Stworzyłem i wdrożyłem system obsługi leadów internetowych dla działu Telesales co pozwoliło na dwukrotnie zwiększenie odsetka wysyłanych umów i skrócenie czasu pierwszego telefonu z 2 dni do max 1h
• Wdrożyłem pierwszą sprzedażową stronę mobilną operatora telekomunikacyjnego m.netia.pl,
• Wdrożyłem sprzedaż e-produktów (ebooki, audiobooki, muzyka, czasopisma) opłacanych na r-k abonenta co przekłada się na podnoszenie średniego przychodu z klienta
• Wprowadziłem do oferty Netii produkty „za 1zł” (konsole, laptopy) połączone ze sprzedażą usług,
• Uruchomiłem sklep ze sprzętem netia.emarket.pl we współpracy z dystrybutorem ABCData, dzięki czemu Netia może sprzedawać dodatkowy asortyment swoim abonentom.
• Zaplanowałem i uruchomiłem przetarg na pierwszą aplikacje mobilną Netii (iOS, Android) obsługującą konto abonenckie oraz usługe WiFi FON
• Przeprowadziłem badania użytecznościowe serwisu Netia.pl i Netia Online

DZIAŁANIA E-COMMERCE
• Uruchomiłem systematyczne testy A/B wszelkich wprowadzanych w serwisie Netia.pl zmian co pozwala na stałe i efektywne podnoszenie konwersyjności serwisu
• Zaplanowałem nową strategie mediową dla działu e-komunikacji, co pozwoliło na zwiększenie o 40% ilości generowanych leadów przy utrzymaniu identycznego budżetu mediowego
- zwiększenie udziału kampanii efektywnościowych (SEM),
- uruchomienie pilotażowych kampanii „real time bidding” oraz zaawansowanego targetowania behawioralnego „netmining”
- dywersyfikacja sposobów pozyskiwania leadów sprzedażowych (usystematyzowanie działań z afiliantami)
- uruchomienie kampanii mobilnych kierowanych do użytkowników smartfonów
• Przygotowałem autorskie badanie „mystery caller” dla działu Telesales obsługującego proces sprzedaży z serwisu Netia.pl co usystematyzowało proces oceny pracy konsultantów i pozwoliło na obniżenie kosztu pozyskania umowy
• Przygotowałem nowe założenia success fee dla agencji interaktywnej w oparciu o efekty z SEO,
Zbigniew M.
Zbigniew M. · współpracownik
wystawiono
Szerokie doświadczenie, ekspercka wiedza z zakresu e-commerce i telekomunikacji. Wspaniały kolega, solidny współpracownik. Mam nadzieję, że będzie mi jeszcze dane współpracować z Wojtkiem w przyszłości.
T-Mobile Polska S.A.
Główny Specjalista d/s Internetu - Biuro Marketingu HEYAH
• Zarządzałem serwisem heyah.pl, przeprowadziłem trzykrotnie całkowite odświeżenie serwisu (2006, 2008, 2010)
• Kierowałem i kontrolowałem internetowy budżet produkcyjny
• Przygotowałem od koncepcji do wdrożenia sklep z telefonami i odpowiadałem za jego sprzedaż, współpracowałem przy wdrażaniu taryfy Heyah Mix. E-sklep osiągnął 25% udział w sprzedaży całej oferty MIX
• Przewodziłem i planowałem budowę programu lojalnościowego Heyah Klub oraz wdrożyłem wspomagający go serwis internetowy heyahklyb.pl
• Zbudowałem pierwszy telekomowy fanpage z ponad 100 000 fanów na FB (od 2009r), prowadziłem kampanie specjalne w NK.pl oraz Fotka.pl (w obu serwisach Heyah miała najliczniejsze fan kluby)
• Koordynowałem prace nad rozwojem heyah selfcare co pozwoliło na zmniejszenie odsetka wykonywanych połączeń na infolinie o 15%
• Wdrożyłem pierwszą na rynku ofertę „Telefon bez umowy” oraz przygotowałem e-sklep sprzedający telefony do tej oferty
• Prowadziłem i implementowałem oferty rynkowe komunikowane jedynie w Internecie (MMSy po 3gr, pakiety)
• Koordynowałem i kontrolowałem plany mediowe,
• Odpowiadałem za prowadzenie działań SEM i SEO
• Współpracowałem z agencjami interaktywnymi, BTL, ATL, PR, badawczymi
Logo
Digital Project Manager
TBWA Interactive
• Przygotowywałem część interaktywną w 3 przetargach ATL (BPH, PZU, Danone) – 2 wygrane (PZU i Danone)
• Współpracowałem z poddostawcami i freelancerami przy kampaniach i budowie serwisów promocyjnych dla klientów agencji
• Wdrożyłem serwisy promocyjne dla marek Gingers, Pedigree, PZU, Danone
• Pozyskiwałem nowych klientów – Browar Belgia, Karen Notebook.
Philip Morris Polska Distribution Sp z o.o.
Marketing asystent
Staż i praca w charakterze asystenta menedżera produktu w dziale marketingu (L&M i Marlboro)

• Współpracowałem z Brand Managerem przy tworzeniu strategii marki
• Analizowałem globalnie komunikacje marek tytoniowych w Internecie i przygotowałem założenia dla pierwszego serwisu internetowego marki L&M na świecie
• Pracowałem nad przygotowaniem, produkcją oraz wysyłką materiałów marketingu bezpośredniego.
• Wdrożyłem pierwszy w Polsce internetowy serwis programu konsumenckiego Marlboro Adventure Team,
• Odpowiadałem za wdrażanie programów konsumenckich w serwisie L&Ma (www.L-M.pl),
• Przygotowałem i przeprowadziłem road show na Pomorzu L&M Get Connected. Cykl 17 imprez, z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego. Całość zintegrowana z serwisem internetowym L&M.
• Współpracowałem przy wprowadzaniu wariantu Marlboro Soft na rynek,

Edukacja

Logo
Marketing i Zarzadzanie, magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Grupy

3 wszystkich wypowiedzi
6 plusów
Advertising 2.0
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
AULA
AULA
Grupa uczestników spotkań Aula
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Fotografia Mody
Fotografia Mody
fotografia
Head Hunters
Head Hunters
Łowcy Talentów.
humor - dowcip
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.
iPhone
iPhone
Grupa miłośników/użytkowników Apple iPhone, iPod i oczywiście iPad
MaleMEN
MaleMEN
www.malemen.pl
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.