Doświadczenie zawodowe
Kierownik sprzedaży rynku e-commerce
KLUCZOWE PROJEKTY
• Przeprowadziłem przetarg i zbudowałem nowy serwis Netii od podstaw w 3 miesiące podczas rebrandingu Netii na początku 2011, co pozwoliło zwiększyć udział kanału e-commerce w sprzedaży Netii 4krotnie w 2011
• Stworzyłem i wdrożyłem system obsługi leadów internetowych dla działu Telesales co pozwoliło na dwukrotnie zwiększenie odsetka wysyłanych umów i skrócenie czasu pierwszego telefonu z 2 dni do max 1h
• Wdrożyłem pierwszą sprzedażową stronę mobilną operatora telekomunikacyjnego m.netia.pl,
• Wdrożyłem sprzedaż e-produktów (ebooki, audiobooki, muzyka, czasopisma) opłacanych na r-k abonenta co przekłada się na podnoszenie średniego przychodu z klienta
• Wprowadziłem do oferty Netii produkty „za 1zł” (konsole, laptopy) połączone ze sprzedażą usług,
• Uruchomiłem sklep ze sprzętem netia.emarket.pl we współpracy z dystrybutorem ABCData, dzięki czemu Netia może sprzedawać dodatkowy asortyment swoim abonentom.
• Zaplanowałem i uruchomiłem przetarg na pierwszą aplikacje mobilną Netii (iOS, Android) obsługującą konto abonenckie oraz usługe WiFi FON
• Przeprowadziłem badania użytecznościowe serwisu Netia.pl i Netia Online
DZIAŁANIA E-COMMERCE
• Uruchomiłem systematyczne testy A/B wszelkich wprowadzanych w serwisie Netia.pl zmian co pozwala na stałe i efektywne podnoszenie konwersyjności serwisu
• Zaplanowałem nową strategie mediową dla działu e-komunikacji, co pozwoliło na zwiększenie o 40% ilości generowanych leadów przy utrzymaniu identycznego budżetu mediowego
- zwiększenie udziału kampanii efektywnościowych (SEM),
- uruchomienie pilotażowych kampanii „real time bidding” oraz zaawansowanego targetowania behawioralnego „netmining”
- dywersyfikacja sposobów pozyskiwania leadów sprzedażowych (usystematyzowanie działań z afiliantami)
- uruchomienie kampanii mobilnych kierowanych do użytkowników smartfonów
• Przygotowałem autorskie badanie „mystery caller” dla działu Telesales obsługującego proces sprzedaży z serwisu Netia.pl co usystematyzowało proces oceny pracy konsultantów i pozwoliło na obniżenie kosztu pozyskania umowy
• Przygotowałem nowe założenia success fee dla agencji interaktywnej w oparciu o efekty z SEO,
• Przeprowadziłem przetarg i zbudowałem nowy serwis Netii od podstaw w 3 miesiące podczas rebrandingu Netii na początku 2011, co pozwoliło zwiększyć udział kanału e-commerce w sprzedaży Netii 4krotnie w 2011
• Stworzyłem i wdrożyłem system obsługi leadów internetowych dla działu Telesales co pozwoliło na dwukrotnie zwiększenie odsetka wysyłanych umów i skrócenie czasu pierwszego telefonu z 2 dni do max 1h
• Wdrożyłem pierwszą sprzedażową stronę mobilną operatora telekomunikacyjnego m.netia.pl,
• Wdrożyłem sprzedaż e-produktów (ebooki, audiobooki, muzyka, czasopisma) opłacanych na r-k abonenta co przekłada się na podnoszenie średniego przychodu z klienta
• Wprowadziłem do oferty Netii produkty „za 1zł” (konsole, laptopy) połączone ze sprzedażą usług,
• Uruchomiłem sklep ze sprzętem netia.emarket.pl we współpracy z dystrybutorem ABCData, dzięki czemu Netia może sprzedawać dodatkowy asortyment swoim abonentom.
• Zaplanowałem i uruchomiłem przetarg na pierwszą aplikacje mobilną Netii (iOS, Android) obsługującą konto abonenckie oraz usługe WiFi FON
• Przeprowadziłem badania użytecznościowe serwisu Netia.pl i Netia Online
DZIAŁANIA E-COMMERCE
• Uruchomiłem systematyczne testy A/B wszelkich wprowadzanych w serwisie Netia.pl zmian co pozwala na stałe i efektywne podnoszenie konwersyjności serwisu
• Zaplanowałem nową strategie mediową dla działu e-komunikacji, co pozwoliło na zwiększenie o 40% ilości generowanych leadów przy utrzymaniu identycznego budżetu mediowego
- zwiększenie udziału kampanii efektywnościowych (SEM),
- uruchomienie pilotażowych kampanii „real time bidding” oraz zaawansowanego targetowania behawioralnego „netmining”
- dywersyfikacja sposobów pozyskiwania leadów sprzedażowych (usystematyzowanie działań z afiliantami)
- uruchomienie kampanii mobilnych kierowanych do użytkowników smartfonów
• Przygotowałem autorskie badanie „mystery caller” dla działu Telesales obsługującego proces sprzedaży z serwisu Netia.pl co usystematyzowało proces oceny pracy konsultantów i pozwoliło na obniżenie kosztu pozyskania umowy
• Przygotowałem nowe założenia success fee dla agencji interaktywnej w oparciu o efekty z SEO,
Główny Specjalista d/s Internetu - Biuro Marketingu HEYAH
• Zarządzałem serwisem heyah.pl, przeprowadziłem trzykrotnie całkowite odświeżenie serwisu (2006, 2008, 2010)
• Kierowałem i kontrolowałem internetowy budżet produkcyjny
• Przygotowałem od koncepcji do wdrożenia sklep z telefonami i odpowiadałem za jego sprzedaż, współpracowałem przy wdrażaniu taryfy Heyah Mix. E-sklep osiągnął 25% udział w sprzedaży całej oferty MIX
• Przewodziłem i planowałem budowę programu lojalnościowego Heyah Klub oraz wdrożyłem wspomagający go serwis internetowy heyahklyb.pl
• Zbudowałem pierwszy telekomowy fanpage z ponad 100 000 fanów na FB (od 2009r), prowadziłem kampanie specjalne w NK.pl oraz Fotka.pl (w obu serwisach Heyah miała najliczniejsze fan kluby)
• Koordynowałem prace nad rozwojem heyah selfcare co pozwoliło na zmniejszenie odsetka wykonywanych połączeń na infolinie o 15%
• Wdrożyłem pierwszą na rynku ofertę „Telefon bez umowy” oraz przygotowałem e-sklep sprzedający telefony do tej oferty
• Prowadziłem i implementowałem oferty rynkowe komunikowane jedynie w Internecie (MMSy po 3gr, pakiety)
• Koordynowałem i kontrolowałem plany mediowe,
• Odpowiadałem za prowadzenie działań SEM i SEO
• Współpracowałem z agencjami interaktywnymi, BTL, ATL, PR, badawczymi
• Kierowałem i kontrolowałem internetowy budżet produkcyjny
• Przygotowałem od koncepcji do wdrożenia sklep z telefonami i odpowiadałem za jego sprzedaż, współpracowałem przy wdrażaniu taryfy Heyah Mix. E-sklep osiągnął 25% udział w sprzedaży całej oferty MIX
• Przewodziłem i planowałem budowę programu lojalnościowego Heyah Klub oraz wdrożyłem wspomagający go serwis internetowy heyahklyb.pl
• Zbudowałem pierwszy telekomowy fanpage z ponad 100 000 fanów na FB (od 2009r), prowadziłem kampanie specjalne w NK.pl oraz Fotka.pl (w obu serwisach Heyah miała najliczniejsze fan kluby)
• Koordynowałem prace nad rozwojem heyah selfcare co pozwoliło na zmniejszenie odsetka wykonywanych połączeń na infolinie o 15%
• Wdrożyłem pierwszą na rynku ofertę „Telefon bez umowy” oraz przygotowałem e-sklep sprzedający telefony do tej oferty
• Prowadziłem i implementowałem oferty rynkowe komunikowane jedynie w Internecie (MMSy po 3gr, pakiety)
• Koordynowałem i kontrolowałem plany mediowe,
• Odpowiadałem za prowadzenie działań SEM i SEO
• Współpracowałem z agencjami interaktywnymi, BTL, ATL, PR, badawczymi
Digital Project Manager
TBWA Interactive
• Przygotowywałem część interaktywną w 3 przetargach ATL (BPH, PZU, Danone) – 2 wygrane (PZU i Danone)
• Współpracowałem z poddostawcami i freelancerami przy kampaniach i budowie serwisów promocyjnych dla klientów agencji
• Wdrożyłem serwisy promocyjne dla marek Gingers, Pedigree, PZU, Danone
• Pozyskiwałem nowych klientów – Browar Belgia, Karen Notebook.
• Współpracowałem z poddostawcami i freelancerami przy kampaniach i budowie serwisów promocyjnych dla klientów agencji
• Wdrożyłem serwisy promocyjne dla marek Gingers, Pedigree, PZU, Danone
• Pozyskiwałem nowych klientów – Browar Belgia, Karen Notebook.
Marketing asystent
Staż i praca w charakterze asystenta menedżera produktu w dziale marketingu (L&M i Marlboro)
• Współpracowałem z Brand Managerem przy tworzeniu strategii marki
• Analizowałem globalnie komunikacje marek tytoniowych w Internecie i przygotowałem założenia dla pierwszego serwisu internetowego marki L&M na świecie
• Pracowałem nad przygotowaniem, produkcją oraz wysyłką materiałów marketingu bezpośredniego.
• Wdrożyłem pierwszy w Polsce internetowy serwis programu konsumenckiego Marlboro Adventure Team,
• Odpowiadałem za wdrażanie programów konsumenckich w serwisie L&Ma (www.L-M.pl),
• Przygotowałem i przeprowadziłem road show na Pomorzu L&M Get Connected. Cykl 17 imprez, z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego. Całość zintegrowana z serwisem internetowym L&M.
• Współpracowałem przy wprowadzaniu wariantu Marlboro Soft na rynek,
• Współpracowałem z Brand Managerem przy tworzeniu strategii marki
• Analizowałem globalnie komunikacje marek tytoniowych w Internecie i przygotowałem założenia dla pierwszego serwisu internetowego marki L&M na świecie
• Pracowałem nad przygotowaniem, produkcją oraz wysyłką materiałów marketingu bezpośredniego.
• Wdrożyłem pierwszy w Polsce internetowy serwis programu konsumenckiego Marlboro Adventure Team,
• Odpowiadałem za wdrażanie programów konsumenckich w serwisie L&Ma (www.L-M.pl),
• Przygotowałem i przeprowadziłem road show na Pomorzu L&M Get Connected. Cykl 17 imprez, z wykorzystaniem narzędzi marketingu mobilnego. Całość zintegrowana z serwisem internetowym L&M.
• Współpracowałem przy wprowadzaniu wariantu Marlboro Soft na rynek,
Specjalizacje
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Grupy
Advertising 2.0
Mamy już mnóstwo serwisów Web 2.0, są użytkownicy, są statystyki, trzeba wreszcie zacząć na tym zarabiać.
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla współ i pracowników P T C
humor - dowcip
grupa jest dla osób, które uwielbiają się śmiać - wpisz tylko zasłyszany, otrzymany (mail,gg) kawał, nie komentuj innych i baw się dobrze. BEZ MODEROWANIA
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.