Paweł Dąbrowski

Manager ds. projektów e-commerce E-Kiosk S.A.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

E-biznes E-commerce Google Analytics Aplikacje mobilne SEM Użyteczność Zarządzanie projektami internetowymi adwords E-mail marketing Usability/UX prasa elektroniczna

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Kierownik E-commerce
Ravelo Sp. z o.o. (Grupa PWN)
- Realizowanie budżetu przychodowego ze sklepu ibuk.pl
- Budowanie i realizacja kampanii promocyjnej oferty sklepu
- Prowadzenie projektów związanych z rozwojem funkcjonalności sklepu (współpraca z działem IT)
- Zarządzanie / współpraca z firmami zewnętrznymi – Wydawcy, agencje marketingowe (SEO/SEM, mailingi, graficzne), partnerzy (programy lojalnościowe, programy afiliacyjne, porównywarki cenowe)
- Współpraca z działami wewnątrz firmy – dział zakupów, dział marketingu, dział IT, managerowie/pracownicy innych sklepów Grupy
E-Kiosk S.A
Manager ds. projektów e-commerce
- prowadzenie działań e-marketingowych (e-Mailing, PPC, Landing Page, Lead generation, Mailing Automation, you name it!),
- realizacja planów produktowych oraz planów sprzedażowych,
- budowanie i sprzedaż bazy danych,
- rozwój aplikacji mobilnych,
- stała analiza rynku e-prasy oraz publikacji elektronicznych,
- analiza ruchu, kampanii i wyciąganie trafnych wniosków!
Logo
Specjalista ds. E-commerce
Gremi Media Sp. z o.o.
- prowadzenie działań e-marketingowych w obrębie produktów elektronicznych wydawnictwa,
- realizacja strategii sprzedaży e-wydań i dostępów do serwisów: rp.pl, parkiet.com, uwazamrze.pl, przekroj.pl, suckesmagazyn.pl, historia.uwazamrze.pl, bloombergbusinessweek.pl,
- odpowiedzialność za: proces zakupowy, usability, prezentację oferty, SPRZEDAŻ!,
- koordynowanie prac dot. aplikacji mobilnych wydawnictwa,
- analiza ruchu w serwisach, prowadzonych kampanii oraz konkurencji,
Wydawnictwo C.H. Beck
Specjalista ds. E-commerce
- koordynowanie, aktualizacja oraz merytoryczna opieka nad księgarnią online; "ksiegarnia.beck.pl"
- tworzenie raportów, prezentacji na potrzeby wydziału,
- planowanie oraz realizacja działań marketingowych: m.in. wysyłek mailingowych, smsowych, przygotowywanie ofert specjalnych, kreacji graficznych oraz targetowanie baz danych,
- copywriting na potrzeby akcji smsowych oraz e-mailingowych,
- koordynowanie kampanii Google Adwords,

Szkolenia i kursy

Prawo jazdy – kat B. od 2006 r.
Instruktor rekreacji ruchowej o specjalności "Fitness".

Edukacja

Logo
Turystyka i Rekreacja, magisterskie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Projektowanie
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce

Zainteresowania

Taekwondo, muzyka, literatura, fitness, działalność kabaretowa

Inne

Wiem jak:
- w pełni zaprojektować wdrożyć efektywny sklep/serwis internetowy,
- zwiększyć skuteczność procesów zakupowych (User expirence, Usability),
- wdrożyć publikacje papierowe na rynek internetowy (e-prasa, e-booki ),
- prowadzić efektywne kampanie e-marketingowe,
- generować leady, budować bazę danych i umiejętnie ją wykorzystywać,
- zaplanować procesy związane z marketing automation,
- analizować i raportować prowadzone działania,

Korzystam z:
Google Analytics / Google AdWords / Freshmail / Redlink / SalesManago / Gemius Traffic / Gemius Heatmap / iSender

Grupy

Marketing Automation
Marketing Automation
[Benhauer SALESmanago] Marketing Automation to nowa dziedzina marketingu która tworzy się wokół systemów klasy Marketing Automation.
Pozycjonowanie stron www
Pozycjonowanie stron www
Grupa dla osób zainteresowanych wypromowaniem swojego serwisu www na jak najwyższe pozycje w wynikach wyszukiwarek internetowych (Google, Bing)
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
SEO & SEM - Nie daj się zrobić w konia
Pozycjonowanie stron Search engine optimization i Search engine marketing czyli skuteczna promocja witryn internetowych w wyszukiwarkach i ich pozycjonowanie
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.