Wypowiedzi
-
Marek Ł.:
Bo rzeczywistość zazwyczaj wygląda tak, że jak zaczynasz przekraczać założony SL to Ci albo ludzi zabiorą, albo pracy dołożą, albo się system sam już wiesz co ;-)
Nie sądzę żeby instniał oficjalny raport. Nikt dobrowolnie nie będzie chciał się publicznie przyznać że nie osiąga zakładanego SL - a najczęściej taka jest rzeczywistość. -
Klient: hello, do you speak english?
Konsultant: yes, ale słabo... -
Dawid S.:
Jest to mój osobisty standard, który starałem się wdrażać gdy prowadziłem szkolenia.
Wojciech Bęczyński:
Uważam, że agent po szkoleniu powinien umieć odpowiedzieć na ok 80% pytań Klientów "z marszu". Na 80% z pozostałych 20% pytań, powinien wiedzieć gdzie znaleźć odpowiedź. Reszta trafia do specjalisty lub na druga linię. Oczywiście w miarę zdobywania doświadczenia procenty dążą do 100%.
Zastanawiam się już od dłuższego czasu, czy te procenty, to Twoje osobiste wyliczenia i założenia, czy standard przejęty z jednej firm, w której pracowałeś lub pracujesz? Zastanawiam się też, czy wiedzę i umiejętności pracownika CC można mierzyć w procentach? Pytanie kolejne to, czy 80% to dużo, czy mało? I wreszcie, czy 80% jest liczone w ciągu dnia pracy?
Jeżeli Konsultant odpowiada na 100% pytań Klientów "z marszu", to ja zaczynam się o niego obawiać.
Czy można wiedzę mierzyć w procentach? A jak inaczej, w centymetrach? Wiedza konsultanta jest wykorzystywana do udzielania odpowiedzi na pytania Klientów, jeżeli konsultant nie jest w stanie odpowiedzieć na żadne pytanie to jego wiedza jest na poziomie 0% z całości wiedzy w danym zakresie.
Czy mierzyć to dziennie? Raczej nie, chyba, że chcesz zobaczyć progres.
Jeżeli konsultant odpowiada na 100% pytań z marszu to powinien ze swoim coachem znaleźć kolejne obszary do rozwoju. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy ABY POMÓC W 48 GODZIN
-
Uważam, że agent po szkoleniu powinien umieć odpowiedzieć na ok 80% pytań Klientów "z marszu". Na 80% z pozostałych 20% pytań, powinien wiedzieć gdzie znaleźć odpowiedź. Reszta trafia do specjalisty lub na druga linię. Oczywiście w miarę zdobywania doświadczenia procenty dążą do 100%.
-
Obecny :-)
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy Bank BPH