Tomasz Strzelecki

Doświadczony, kompetentny menedżer, odpowiedzialny za: • wyniki sprzedaży w podległym regionie, realizację wskaźników KPI, rozwój lokalnego rynku, negocjacje handlowe, przygotowywanie ofert, obsługę kluczowych Klientów, • budowanie i zarządzanie zespołem
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Zarządzanie klientami B2B Strategia biznesowa Zarządzanie kluczowymi klientami Zarządzanie Microsoft Office Negocjacje New Business Development Zarządzanie Sprzedażą Zarządzanie zespołem

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Menedżer ds. Sprzedaży i Rozwoju
Tom Trade - Tomasz Strzelecki
Krótki opis stanowiska:
- realizacja planów sprzedaży, pozyskiwanie nowych i obsługa dotychczasowych Klientów, wprowadzanie produktów na rynek, współpraca z Firmami z obszarów:
• BHP - produkty BHP i MRO, vending BHP, odzież ochronna,
• medycyna - ginekologia, uroginekologia, implanty, narzędzia do histeroskopii i laparoskopii,
• zdrowa żywność - napoje antyoksydacyjne, produkty dla wegan, wegetarian, produkty bio.
TERRAVITA Sp. z o.o.
Regionalny Kierownik Sprzedaży
Krótki opis stanowiska:
- realizacja planów sprzedaży,
- zarządzanie i rozwój zespołu podległych 6 Przedstawicieli Handlowych i Regionalnego Koordynatora ds. Hurtu, rekrutacja i selekcja nowych pracowników, coaching,
- współpraca z dystrybutorami i sieciami sklepów,
- zarządzanie budżetem regionalnym i centralnym.
Artyk Sp. z o.o.
Dyrektor Handlowy
Krótki opis stanowiska:
- realizacja planów sprzedaży,
- zarządzanie i rozwój zespołu podległych 36 osób (Kierownicy Sal Sprzedaży, Sprzedawcy, Handlowcy, Przedstawiciele Handlowi ds. Hurtu, Przedstawiciele Handlowi ds. detalu, Merchandiserzy), rekrutacja i selekcja nowych pracowników, przeprowadzanie szkoleń, coaching,
- współpraca z hurtowniami, sklepami i sieciami międzynarodowymi na terenie całej Polski.
Grupa Maspex Wadowice Sp. z o.o.
Regionalny Dyrektor Sprzedaży
Krótki opis stanowiska:
- realizacja planów sprzedaży,
- zarządzanie strukturą (25 osób) złożoną z Kierowników Przedstawicieli Handlowych, Przedstawicieli ds. Hurtu, Przedstawicieli ds. Detalu, Merchandiserów, rekrutacja i selekcja pracowników, coaching,
- współpraca z dystrybutorami i sieciami sklepów,
- zarządzanie budżetem promocyjnym, organizacja promocji.

Szkolenia i kursy

Sesja Development Center-Transmisja
07.2007
Rozwijanie myslenia systemowego i kreatywności w zarządzaniu ludźmi-Europejski Instytut Psychologii Biznesu 10.2006-certyfikat
System ocen okresowych i profesjonalna ocena pracownika- Europejski Instytut Psychologii Biznesu 05.2006-certyfikat
Trening profesjonalnej prezentacji-Europejski Instytut Psychologii Biznesu
11.2004-certyfikat
Trening umiejętności menedżerskich- Europejski Instytut Psychologii Biznesu
05.2004-certyfikat
Budowanie samodoskonalającej się organizacji Europejski Instytut Psychologii Biznesu 03.2004-certyfikat
Trening komunikacji interpersonalnej- Europejski Instytut Psychologii Biznesu
12.2003-certyfikat
Trening profesjonalnego coachingu- Europejski Instytut Psychologii Biznesu
06.2003-certyfikat
Zarządzanie czasem-Zielkom-11.2001-certyfikat

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

koszykówka, pływanie, podróże, muzyka, kino.

Grupy

Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.