Tomasz Podolec

Service Coordinator: Support Service Delivery Manager
Gliwice, śląskie

Umiejętności

Zarządzanie incydentami IT Operations ITIL pomoc techniczna

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

ING Tech Poland
Junior Software Developer
IBM Global Services Delivery Centre Polska
Service Coordinator: Support Service Delivery Manager
- providing information and analysis related to the services delivered to customer,
- providing the Service Manager with the reports on workload monitoring,
- process owner in ServiceManagament (responsible for process documentation and updates of existing ones)
- creating work instruction documentation in regard to specific role
- being the customer’s focal point for all aspects concerning service delivery, taking any necessary actions to maintain and reinforce the quality of these operational contacts,
- participating in service status meetings of the delivery organization as well as supporting the Service Manager in the service status meetings held with the customer,
- taking responsibility for updating the hardware and software inventories in accordance with asset management processes,
- taking care of the procurement process related to actual hardware and software requirements,
Michał Kaczmarek
Michał Kaczmarek · współpracownik
wystawiono
A very hard working. intelligent and innovative person.
Not afraid of new challenges!
Capgemini Polska Sp. z o.o.
IT Customer Service Advisor
- basic Active Directory administration,
- providing IT assistance as part of ServiceDesk function (fixing reported issues in Windows and MS Office package, helpdesk assistance on issues within SAP, BPCS and Lotus Notes applications, support for iOS and Android mobile devices),
- assistance on updating existing service desk procedures (knowledge management assistance),
- providing trainings to newcomers,
- communication with resolving technical teams (internal and external) about statuses of specific IT incidents,
- ensuring that for logged incidents an IT service has been provided at the level outlined in a Service Level Agreement
ista Shared Services Polska
Data entry & Accounting Expert, USA branch
- creating a completion progress reports,
- quality control, analysis of quality check methodology,
- billing data analysis and verification along with data entry
- analyzing a flow charts of a service processes,
- contact with a client,

Szkolenia i kursy

ITIL V3 Foundation certificate

Edukacja

Logo
Filozofia, magisterskie
Uniwersytet Śląski

Specjalizacje

IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
IT - Administracja
Zarządzanie usługami

Grupy

Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
Biznes: CZEGO ROBIĆ NIE WOLNO (pomysł na własny biznes, własna firma;jak odnieść sukces w biznesie)
DLACZEGO 80% FIRM UPADA W CIĄGU PIERWSZYCH 2 LAT SWOJEGO DZIAŁANIA? DLACZEGO TYLE FIRM NAWET JEŻELI ODNIESIE SUKCES NA POCZĄTKU PÓŹNIEJ WPADA W KŁOPOTY?
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Forum "Bogatego Ojca"
Forum "Bogatego Ojca"
Dla wszystkich tych, którzy czytali cokolwiek autorstwa Roberta Kiyosaki i wiedzą już, że nie ma nic bardziej ryzykownego niż stała praca
Rozwój osobisty
Rozwój osobisty
Dla tych, co już znaleźli i dla tych, co właśnie szukają. Siebie.
TECHNOLOGIE MOBILNE
TECHNOLOGIE MOBILNE
Mobilność w biznesie i na codzień. Sprzęt, technologie bezprzewodowe, aplikacje mobilne.