Tomasz Borchowiec

marketingowiec...
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Rovese
Global Brand Manager
Grupa CEDC
Marketing Manager (Vodkas & Liqueurs)
Grupa PZU
Dyrektor ds Komunikacji Marketingowej
Link4 Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.
Dyrektor Pionu Marketingu
zarządzanie marką Link4 w tym komunikacja B2C, akwizycja i sprzedaż przez Internet, PR, badania marketingowe i rozwój nowego biznesu; kształtowanie i implementacja strategii długo- i krótkoterminowej ze szczególnym uwzględnieniem komunikacji wizerunkowej i tzw. "direct responce” ; planowanie i zarządzanie planem i budżetem marketingowym oraz odpowiedzialność za wyniki; rebranding; doradztwo strategiczne dla siostrzanych firm Link4 w Rosji i Czechach; inne.
AMBRA
Marketing Manager
zarządzanie wszystkimi kategoriami produktów firmy z odpowiedzialnością za zyskowność i wyniki rynkowe (udziały, etc.), przygotowanie i implementacja długo- i krótkoterminowej strategii, rozwój nowych produktów, przygotowanie i realizacja planu rocznego oraz szczegółowych planów marketingowych i promocyjnych (ATL, BTL, promocje handlowe, etc.), rozwój pracowników, współpraca z innymi działami, i inne.
Eli Lilly Polska
Project Manager
opracowanie i wdrożenie strategii komunikacyjnej towarzyszącej wprowadzeniu leku Cialis, przygotowanie komunikacji ATL z potencjalnym pacjentem (kreacja i media), zintegrowanej kampanii PR, oraz komunikacji BTL.
P&G Gillette
Regional Business Manager (CEE)
zarządzanie kategorią produktów z odpowiedzialnością za zyskowność w sześciu krajach Europy Wschodniej, przygotowanie i implementacja długofalowej strategii dla kategorii w porozumieniu z europejską i światową centralą, przygotowanie i implementacja rocznych budżetów, szczegółowych planów działalności marketingowej (w tym m.in. planów promocyjnych, reklamowych, mediowych, itp.), koordynacja planów sprzedaży we współpracy z lokalnymi działami marketingu, sprzedaży, zaopatrzenia i działem finansowym; analiza i raportowanie wyników. Dodatkowe zadania: koordynacja wycofywania i wprowadzania produktów (phase-out, phase-in); racjonalizacja portfolio produktów, projekt ujednolicenia cen i warunków sprzedaży w regionie, oraz inne.
Logo
European Brand Manager
Unilever - Innovation Centre, Milan, Italy
zarządzanie projektami wprowadzania nowych produktów – od stworzenia nowego konceptu, poprzez rozwój i badania marketingowe, do opracowania ostatecznego tzw. “brand positioning” i kompletnego mix’u produktu; rozwój i testowanie nowych receptur, opakowań (strukturalnych i etykiet) oraz reklamy we współpracy z działami rozwoju, agencjami reklamowymi, projektowymi oraz działami marketingu w krajach itp.; wprowadzenie nowych produktów na wszystkie rynki w Europie.
Unilever Polska S.A.
Senior Brand Manager / Trade Marketing Manager / Key Account Manager
Trade Marketing Manager (środki piorące i czyszczące) oraz Key Account Manager > Zakres obowiązków: wszystkie działania trade marketing’owe w w/w dwóch kategoriach, opracowanie strategii kanałów dystrybucyjnych dla poszczególnych produktów, “category management”, przygotowanie i implementacja wszystkich promocji skierowanych do partnerów handlowych, zarządzanie wprowadzeniem nowych produktów do kanałów dystrybucyjnych, etc. W tym samym okresie praca na stanowisku menadżera d/s kluczowych klientów - odpowiedzialny za całokształt współpracy z siecią Rossmann.

Senior Brand Manager – środki piorące >
Zakres obowiązków: zarządzanie produktami z odpowiedzialnością za wyniki sprzedaży, przygotowanie krótko- i długoterminowych strategii, planów marketingowych – plany reklamowe i promocyjne, wprowadzenie nowych produktów – koordynacja badań marketingowych, zadania operacyjne.

Szkolenia i kursy

1993 - ‘Diploma in Marketing’ przyznany przez Instytut Marketingu (The Chartered Institute of Marketing), UK;

Edukacja

Logo
Cardiff Business School, magisterskie
University of Wales
Logo
Handel Zagraniczny / Marketing, magisterskie
Uniwersytet Gdański

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką

Grupy

Uniwersytet Gdański
Uniwersytet Gdański
Studia na Uniwersytecie Gdańskim to konkurencyjność na rynku pracy. Pożądane wśród pracodawców kierunki studiów, praktyczne umiejętności dzięki nowoczesnym pracowniom oraz stażom.