Rafał Głowacki

Managing Director Poland & CEE, Colian
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Brand Development Strategy Goal Orientation Strategy Building People Management Business Developement , Team building and leadership skills Problem solving skills Strategic Planing Marketing Stratetegy Result and Customer Satisfaction Orien Proactive leadership Multimillion Negotations

Języki

angielski
biegły

Doświadczenie zawodowe

Colian
Dyrektor Zarządzający Polska i Europa Środkowo-Wschodnia
• Pełna odpowiedzialność za ekspansje, P&L biznesu w Polsce i w regionie CEE.
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
Colian
Dyrektor Zarządzający, Dywizja Słodyczowa
• Zarządzanie wszystkim obszarami Dywizji Słodyczowej (Brand + MW)
• Pełna odpowiedzialność za strategię i P&L biznesu słodyczowego.
• Strategia sprzedaży, marketingowa, polityka cenowa, profitowość biznesu
• Marża I, II, III, EBIDTA, NSV, Marki i ich pozycje, udziały rynkowe
• Raportowanie do Prezesa Holdingu
Colian
Dyrektor Sprzedaży i Marketingu Klienckiego
• Zarządzanie zespołem Customer Marketingu, cała Sprzedażą i działami wsparcia (około 200 osób)
• Raportowanie do Prezesa Holdingu.
Logo
Sales Director, Board Member
Mars Polska Chocolate
• Zarządzanie kanałami sprzedaży: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, Convenience, Stacje benzynowe,
• Zarządzanie zespołami NKAM, KAM, Field Manager, Category Manager i przedstawicieli handlowych, analityków Business Intelligence oraz zewnętrznymi siłami sprzedaży, w tym merchandisingiem – 200 osób
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
Logo
Sales Director Discounters, Board Member
Mars Polska Chocolate
• Zarządzanie kanałem dyskontowym (Biedronka, Lidl, Netto, Aldi)
• Zarządzanie 6-osobowym multi-funkcjonalnym zespołem (sprzedaż, finanse, trade marketing, logistyka, planowanie)
• Tworzenie startegii sprzedaży dla kanału dyskontowego
• Raportowanie do Dyrektora Generalnego
Logo
Senior Key Account Manager
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Zarządzanie współpracą z kluczowymi klientami z kanałów: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, Convenience (min.: Tesco, Kaufland, Rossmann, Biedronka, Lidl,)
• Zarządzanie 3-osobowym zespołem KAM
• Raportowanie do Dyrektora Sprzedaży (Członek Zarządu)
Logo
Key Account Manager
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Zarządzanie współpracą z klientami z kanałów: Dyskonty, Hypermarkety, Supermarkety, Cash&Carry, Drogerie, (min.: Leclerc, Polomarket, Aldi, Drogerie Natura)
• Zarządzanie budżetem handlowym
• Bliska współpraca z PH/ASM
• Raportowanie do Dyrektora ds. Kanału Nowoczesnego
Logo
Territory Account Manager
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Zarządzanie kluczowymi klientami w kanale hurtowym (Bos, Pylkow, Polmars, McLane)
• Zarządzanie budżetem handlowym
• Zarządzanie 2- osobowym zespołem PH dedykowanych do podhurtu.
Logo
National Account Sales Representative
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Współpraca z punktami sprzedaży sieci w kanale nowoczesnym (Tesco, Geant, Leclerc, Makro, Selgros, Auchan, Billa, Carrefour)
• Egzekucja aktywności oraz celów jakościowych u podległych klientów
Logo
Sales Representative
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Współpraca z punktami sprzedaży sieci w kanale tradycyjnym
• Egzekucja aktywności oraz celów jakościowych u podległych klientów
Logo
Impulse Sales Representative
Mars Polska (Multisales - Chocolate, Petcare, Food),
• Współpraca z punktami sprzedaży sieci w kanale impuls
• Egzekucja aktywności oraz celów jakościowych u podległych klientów
Dem'a Promotion Polska
Supervisor
• Zarządzanie egzekucja akcji promocyjnych w halach

Szkolenia i kursy

• Negocjacje strategiczne
• Zarządzanie projektowe
• Budowanie i prowadzenie efektywnych zespołów
• Zarządzanie poprzez wizje i cele
• Adaptacyjne zarządzanie zmianą
• Myślenie projektowe

Edukacja

Logo
Zarzadzanie, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
Ekonomia, magisterskie
Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie

Specjalizacje

Badania i rozwój
FMCG
Marketing
Zarządzanie marketingiem
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą
Sprzedaż - FMCG
Artykuły spożywcze/Alkohol/Tytoń
Sprzedaż - FMCG
Zarządzanie sprzedażą - FMCG

Zainteresowania

Trener piłki nożnej dla dzieci poniżej 10 lat.
Organizacja imprez sportowych np. I Bieg Niepodległości w Janówku

Inne

ZAINTERESOWANIA:
• Bieganie, Historia średniowiecza

Grupy

sggw
sggw
SGGW to jedna z najstarszych polskich uczelni. Zawsze wysoko w rankingach. Otrzymała tytuł „Najbardziej innowacyjnej i kreatywnej uczelni w Polsce”.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Sprzedaż
Sprzedaż
Grupa dla osób interesujących się praktykami sprzedażowymi, traktujących sprzedaż jako sztukę, mająca ciekawe doświadczenia w zakresie sprzedaży.
Top Manager
Top Manager
Zapraszam do dyskusji kadrę zarządzającą i młodych ludzi na początku kariery zawodowej.