Przemysław Wysocki

Kierownika Projektu, CTM Teleperformance Polska
Suchocin, mazowieckie

Umiejętności

Zarządzanie klientami Avaya BPO procesy biznesowe Call Center sprzęt komputerowy Naprawa komputerów Centra kontaktowe CRM Doświadczenia klienta Zadowolenie klienta Czech Prawo jazdy Genesys Marża brutto Zarządzanie IT Outsourcing IT Zarządzanie usługami IT Rozwiązania IT Raporty KPI Zarządzanie Zarządzanie procesami zarządzanie marketingiem Microsoft Office Negocjacje Outsourcing Rozwiązywanie problemów Project Management Public Relations Raportowanie i analizy SAP SAP CRM dostarczanie usług Sla Przywództwo w zespole Praca w zespole pomoc techniczna Telekomunikacja Telemarketing Zarządzanie zasobami pracy Zarządzanie zespołem Zarządzanie: zespołem, czasem, zadaniami, problemami, eskalacjami. Obsługa klienta Prawo jazdy kat B Call Centers

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CTM Teleperformance Polska
Kierownik Projektu "Lenovo"
- Zarzadzanie naprawami i agentami na projekcie Lenovo (
Polska, Czechy, Słowacja - 39 osób)
- Analiza potrzeb Klienta i okreslanie celu Przedsiewziecia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie załozen organizacyjnych i standardów
jakosciowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budzetem projektu (kontrola
kosztów wewnetrznych i kosztów okreslonych przez klienta)
- Ciagłe wdrazanie projektu.
- Biezace zarzadzanie i efektywne kontrolowanie realizacji
projektu.
- Współpraca z działami uczestniczacymi w procesie obsługi
projektu, a w szczególnosci: Dział Handlowy, Dział szkolen i
rekrutacji, Dział Informatyczny.
CTM Teleperformance Polska
Zastępca Kierownika Projektu "Lenovo"
- Zarządzanie naprawami i agentami na projekcie Lenovo ( Polska, Czechy, Słowacja – 39 osób)
- Analiza potrzeb Klienta i określanie celu Przedsięwzięcia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie założeń organizacyjnych i standardów jakościowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budżetem projektu (kontrola kosztów wewnętrznych i kosztów określonych przez klienta)
- Ciągłe wdrażanie projektu.
- Bieżące zarządzanie i efektywne kontrolowanie realizacji projektu.
- Współpraca z działami uczestniczącymi w procesie obsługi projektu, a w szczególności: Dział Handlowy, Dział szkoleń i rekrutacji, Dział Informatyczny.
CTM Teleperformance Polska
Case Manager na projekcie Lenovo
- Zarządzanie naprawami na projekcie Lenovo ( Polska, Czechy, Słowacja – 39 osób).
- Kontakt z klientami VIP dla Lenovo.
- Stały kontakt z Serwisem zajmującym się naprawami.
- Analiza procesu pod kątem Aplikacji i przygotowanie prezentacji „How to do it” w j. polskim oraz j. angielskim.
- Analiza błędów aplikacji, weryfikacja problemu, przygotowanie specyfikacji i podesłanie do dostawcy w celu naprawienia/poprawienia zaistniałej sytuacji.
- Przygotowanie zestawienia potrzeb użytkowników, utworzenie prezentacji/opisu i przesłanie do dostawcy w celu zmodyfikowania aplikacji.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesów: OOW(Out of warranty); Przyjmowania zgłoszeń; Generowania Raportów; FOC(Free of Charge); Zgłoszenie na akcesoria; dla segmentu biznesowego „Think”.
CTM Teleperformance Polska
Projekt Dell, Dział “Quality”
- Zarządzanie naprawami – Weryfikowanie błędów w zgłoszeniach i podsyłanie do Agentów w celu poprawy.
- Raportowanie wyników, problemów, procesów do Kierownika Projektu.
- Analiza napraw pod kątem: Najczęściej pojawiających się problemów, błędów merytorycznych, błędów procesowych.
- Uczestniczenie w zebraniach kadry zarządzającej projektem.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesu „Delta Dispach”, przygotowywanie raportów z błędami i potrzebnymi modyfikacjami.
CTM Teleperformance Polska
Total Solutions – Projekt Dell – Dział “Out of Warranty”
- Zarządzanie naprawami nie objętymi gwarancją .
- Uczestniczenie w projekcie „Total Solution” – Raportowanie błędów, przygotowanie prezentacji procesów: Oferty naprawy po gwarancyjnej, Upgrade Sprzętu, Sprzedaży Akcesoriów.
- Przygotowywanie ofert dla Klientów.
CTM Teleperformance Polska
Senior Support Specialist - Projekt Dell
- Wsparcie techniczne dla klientów biznesowych w obszarze Software i Hardware.
- Pro-aktywne działania – raportowanie błędów aplikacji i procesów do Kierownika Projektu.
CTM Teleperformance Polska
Senior Support Specialist - Dell
Delivering business support on Dell project
Animar
IT – Pracownik biurowy/informatyk
- Wprowadzanie, tworzenie i ustawianie procesów do maszyn produkcyjnych.
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń pod konkretne zamówienie.
- Kontrola poprawności i płynności produkcji
Active Care Sp. z o.o. (Hewlett-Packard outsourcer)
Specjalista wsparcia technicznego Hewlett Packard - projekt PWPW
- Aktywne wsparcie klientów
- Raportowanie błędów i modyfikacji aplikacji: "Pojazd" i "Kierowca"
Bershka
"Kierownik Magazynu" w Bershka sp. Z.O.O - Złote Tarasy.
- Kontrola i inwentaryzacja zasobów w magazynie.
- Przyjmowanie i kontrolowanie nowych dostaw.
- Przygotowywanie artykułów do przecen.
P.R.E.S.C.O. GROUP S.A.
"Młodszy Specjalista Windykacji" w Presco.
- Aktywna windykacja należności.

Edukacja

Logo
informatyka, inżynierskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Zarządzanie Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła im. Bogdana Jańskiego

Specjalizacje

Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości

Zainteresowania

- Komputery
- Najnowsze Technologie
- Turystyka
- Witraże
- Kulinaria
- Muzyka

Inne

- Własna działalność „DekoWitr – “Pracownia witraży”.

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
IT – Praca dla osób z charakterem
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.