Umiejętności
Zarządzanie klientami
Avaya
BPO
procesy biznesowe
Call Center
sprzęt komputerowy
Naprawa komputerów
Centra kontaktowe
CRM
Doświadczenia klienta
Zadowolenie klienta
Czech
Prawo jazdy
Genesys
Marża brutto
Zarządzanie IT
Outsourcing IT
Zarządzanie usługami IT
Rozwiązania IT
Raporty KPI
Zarządzanie
Zarządzanie procesami
zarządzanie marketingiem
Microsoft Office
Negocjacje
Outsourcing
Rozwiązywanie problemów
Project Management
Public Relations
Raportowanie i analizy
SAP
SAP CRM
dostarczanie usług
Sla
Przywództwo w zespole
Praca w zespole
pomoc techniczna
Telekomunikacja
Telemarketing
Zarządzanie zasobami pracy
Zarządzanie zespołem
Zarządzanie: zespołem, czasem, zadaniami, problemami, eskalacjami.
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Call Centers
Języki
polski
ojczysty
angielski
dobry
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Kierownik Projektu "Lenovo"
- Zarzadzanie naprawami i agentami na projekcie Lenovo (
Polska, Czechy, Słowacja - 39 osób)
- Analiza potrzeb Klienta i okreslanie celu Przedsiewziecia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie załozen organizacyjnych i standardów
jakosciowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budzetem projektu (kontrola
kosztów wewnetrznych i kosztów okreslonych przez klienta)
- Ciagłe wdrazanie projektu.
- Biezace zarzadzanie i efektywne kontrolowanie realizacji
projektu.
- Współpraca z działami uczestniczacymi w procesie obsługi
projektu, a w szczególnosci: Dział Handlowy, Dział szkolen i
rekrutacji, Dział Informatyczny.
Polska, Czechy, Słowacja - 39 osób)
- Analiza potrzeb Klienta i okreslanie celu Przedsiewziecia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie załozen organizacyjnych i standardów
jakosciowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budzetem projektu (kontrola
kosztów wewnetrznych i kosztów okreslonych przez klienta)
- Ciagłe wdrazanie projektu.
- Biezace zarzadzanie i efektywne kontrolowanie realizacji
projektu.
- Współpraca z działami uczestniczacymi w procesie obsługi
projektu, a w szczególnosci: Dział Handlowy, Dział szkolen i
rekrutacji, Dział Informatyczny.
Zastępca Kierownika Projektu "Lenovo"
- Zarządzanie naprawami i agentami na projekcie Lenovo ( Polska, Czechy, Słowacja – 39 osób)
- Analiza potrzeb Klienta i określanie celu Przedsięwzięcia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie założeń organizacyjnych i standardów jakościowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budżetem projektu (kontrola kosztów wewnętrznych i kosztów określonych przez klienta)
- Ciągłe wdrażanie projektu.
- Bieżące zarządzanie i efektywne kontrolowanie realizacji projektu.
- Współpraca z działami uczestniczącymi w procesie obsługi projektu, a w szczególności: Dział Handlowy, Dział szkoleń i rekrutacji, Dział Informatyczny.
- Analiza potrzeb Klienta i określanie celu Przedsięwzięcia.
- Budowanie relacji z Klientem.
- Opracowanie założeń organizacyjnych i standardów jakościowych obsługi projektu.
- Planowanie i Administrowanie budżetem projektu (kontrola kosztów wewnętrznych i kosztów określonych przez klienta)
- Ciągłe wdrażanie projektu.
- Bieżące zarządzanie i efektywne kontrolowanie realizacji projektu.
- Współpraca z działami uczestniczącymi w procesie obsługi projektu, a w szczególności: Dział Handlowy, Dział szkoleń i rekrutacji, Dział Informatyczny.
Case Manager na projekcie Lenovo
- Zarządzanie naprawami na projekcie Lenovo ( Polska, Czechy, Słowacja – 39 osób).
- Kontakt z klientami VIP dla Lenovo.
- Stały kontakt z Serwisem zajmującym się naprawami.
- Analiza procesu pod kątem Aplikacji i przygotowanie prezentacji „How to do it” w j. polskim oraz j. angielskim.
- Analiza błędów aplikacji, weryfikacja problemu, przygotowanie specyfikacji i podesłanie do dostawcy w celu naprawienia/poprawienia zaistniałej sytuacji.
- Przygotowanie zestawienia potrzeb użytkowników, utworzenie prezentacji/opisu i przesłanie do dostawcy w celu zmodyfikowania aplikacji.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesów: OOW(Out of warranty); Przyjmowania zgłoszeń; Generowania Raportów; FOC(Free of Charge); Zgłoszenie na akcesoria; dla segmentu biznesowego „Think”.
- Kontakt z klientami VIP dla Lenovo.
- Stały kontakt z Serwisem zajmującym się naprawami.
- Analiza procesu pod kątem Aplikacji i przygotowanie prezentacji „How to do it” w j. polskim oraz j. angielskim.
- Analiza błędów aplikacji, weryfikacja problemu, przygotowanie specyfikacji i podesłanie do dostawcy w celu naprawienia/poprawienia zaistniałej sytuacji.
- Przygotowanie zestawienia potrzeb użytkowników, utworzenie prezentacji/opisu i przesłanie do dostawcy w celu zmodyfikowania aplikacji.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesów: OOW(Out of warranty); Przyjmowania zgłoszeń; Generowania Raportów; FOC(Free of Charge); Zgłoszenie na akcesoria; dla segmentu biznesowego „Think”.
Projekt Dell, Dział “Quality”
- Zarządzanie naprawami – Weryfikowanie błędów w zgłoszeniach i podsyłanie do Agentów w celu poprawy.
- Raportowanie wyników, problemów, procesów do Kierownika Projektu.
- Analiza napraw pod kątem: Najczęściej pojawiających się problemów, błędów merytorycznych, błędów procesowych.
- Uczestniczenie w zebraniach kadry zarządzającej projektem.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesu „Delta Dispach”, przygotowywanie raportów z błędami i potrzebnymi modyfikacjami.
- Raportowanie wyników, problemów, procesów do Kierownika Projektu.
- Analiza napraw pod kątem: Najczęściej pojawiających się problemów, błędów merytorycznych, błędów procesowych.
- Uczestniczenie w zebraniach kadry zarządzającej projektem.
- Uczestniczenie w tworzeniu procesu „Delta Dispach”, przygotowywanie raportów z błędami i potrzebnymi modyfikacjami.
Total Solutions – Projekt Dell – Dział “Out of Warranty”
- Zarządzanie naprawami nie objętymi gwarancją .
- Uczestniczenie w projekcie „Total Solution” – Raportowanie błędów, przygotowanie prezentacji procesów: Oferty naprawy po gwarancyjnej, Upgrade Sprzętu, Sprzedaży Akcesoriów.
- Przygotowywanie ofert dla Klientów.
- Uczestniczenie w projekcie „Total Solution” – Raportowanie błędów, przygotowanie prezentacji procesów: Oferty naprawy po gwarancyjnej, Upgrade Sprzętu, Sprzedaży Akcesoriów.
- Przygotowywanie ofert dla Klientów.
IT – Pracownik biurowy/informatyk
- Wprowadzanie, tworzenie i ustawianie procesów do maszyn produkcyjnych.
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń pod konkretne zamówienie.
- Kontrola poprawności i płynności produkcji
- Przygotowywanie prezentacji i szkoleń pod konkretne zamówienie.
- Kontrola poprawności i płynności produkcji
Specjalista wsparcia technicznego Hewlett Packard - projekt PWPW
- Aktywne wsparcie klientów
- Raportowanie błędów i modyfikacji aplikacji: "Pojazd" i "Kierowca"
- Raportowanie błędów i modyfikacji aplikacji: "Pojazd" i "Kierowca"
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
IT - Administracja
Wsparcie techniczne/Helpdesk
Zarządzanie jakością
Zapewnienie jakości
Zainteresowania
- Komputery
- Najnowsze Technologie
- Turystyka
- Witraże
- Kulinaria
- Muzyka
- Najnowsze Technologie
- Turystyka
- Witraże
- Kulinaria
- Muzyka
Inne
- Własna działalność „DekoWitr – “Pracownia witraży”.
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
IT – Praca dla osób z charakterem
Grupa zrzesza informatyków oraz konsultantów branży IT. Dyskusje oraz możliwości współpracy to cel tej grupy.