Przemek Grzegorzak

Key Account Manager
Kraków, małopolskie

Umiejętności

Łatwość nawiązywania kontaktów Zarządzanie klientami Sprzedaż B2B Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów międzyludzkich Budowanie oraz utrzymywanie długotrwałych biznesowych relacji z klientami budowanie rynku od podstaw szybkie dostosowanie sie do zmieniającego się rynku i potrzeb klientów praca w zespole i zarządzanie nim

Języki

angielski
dobry
niemiecki
podstawowy
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

TNT Express Worldwide (Poland) sp. z o.o.
Specjalista ds. obsługi klienta
Obsługa klienta biznesowe oraz indywidualnego.
Logo
Właściciel
Właściciel firmy Mówisz i Masz
Firma Mówisz i Masz – kafeteria” mała Czarna” i organizacja konferencji i szkoleń.
- Manager kafeterii „mała Czarna” w Przemyślu – codzienne zarządzanie kawiarnią, obsługa B2B i B2C, podniesienie sprzedaży poprzez wprowadzenie nowych produktów, obniżenie kosztów działalności, zarządzanie finansami, przywrócenie rentowności prowadzonej działalności.
OSIĄGNIĘCIA: uzyskanie rentowności w kafeterii poprzez podniesienie efektywności sprzedażowej i kosztowej o 19% oraz obniżenie kosztów, realizacja spotkań zagranicznych.
Geovita Sp. z o.o.
Key Account Manager
Teren działania południowa Polska, praca oparta o home office,
- sprzedaży usług hotelowo- konferencyjnych B2B - pozyskiwanie klientów instytucjonalnych: farmacja, banki, ubezpieczalnie, firmy, stowarzyszenia, izby, administracja państwowa, agencje eventowe i firmy szkoleniowe itp.
- poszukiwanie klientów, ofertowanie (szycie na miarę), negocjacje, zamkniecie sprzedaży, dosprzedaż, feedback i obsługa posprzedażowa
- aktywna współpraca w firmach z działami zasobów ludzkich, prawnymi, marketingu i sprzedaży w różnych branżach na różnych poziomach decyzyjności
- coroczny wzrost sprzedaży o 10-30% w latach 2007-2011, wygenerowanie 4% (1,35mln) przychodu sieci w 2010 r.
- współpraca z 15 osobowym zespołem sprzedażowym sieci – realizacja celów marketingowych i sprzedażowych
- tworzenie nowych produktów i usług w odpowiedzi na zmieniający się rynek i konkurencję,
- wyznaczanie nowych standardów w celu poprawy jakości sieci, wsparcie marketingowe zarządu firmy
W okresie 07.2001 – 08.2003 pełnienie obowiązków dyrektora hotelu w Szklarskiej Porębie przez 9 miesięcy w 2006 r, zarządzanie 13 osobową załogą hotelu, podniesienie wartości rynkowej obiektu a następnie jego sprzedaż.
OSIĄGNIĘCIA: zbudowanie od podstaw portfolio kluczowych klientów dla sieci w oparciu o dostępne usługi i produkty, sprzedaż hotelu w Szklarskiej Porębie – uzyskanie większej o 85% ceny za hotel w stosunku do wyceny i oczekiwań firmy
OST Gromada
Kierownik Hotelu
Sieć Hoteli Gromada - kierownik hotelu - zarządzanie hotelem*** średniej wielkości: 118 pokoi, pełna, otwarta gastronomia, zasoby ludzkie - 33 osoby + outsourcing ,
- budowa strategii marketingowej i polityki cenowej w oparciu o lokalną konkurencję oraz standardy sieci - kierowanie 3 osobowym działem sprzedaży i marketingu,
- sprzedaż i organizacja imprez hotelowym i plenerowych do 5000 osób,
- odpowiedzialność za finanse, utrzymanie i funkcjonowanie hotelu, zwiększenie wydajności pracy,
OSIĄGNIĘCIE: wykreowanie Hotelu Gromada jako najlepszego obiektu konferencyjno–hotelowego w Przemyślu i okolicy

Szkolenia i kursy

Szkolenia dot. obsługi gości, kadry zarządzającej (strategia, zarządzanie zmianą, audyt wewnętrzny), PR

Edukacja

Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Politechnika Śląska
Logo
Bachelor's Degree in Marketing and Management NLU from Chicago, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu
Logo
Zarządzanie i Marketing, licencjackie
Wyższa Szkoła Biznesu - National Louis University w Nowym Saczu

Specjalizacje

Hotelarstwo/Gastronomia/Turystyka
Hotelarstwo
Sprzedaż
Zarządzanie sprzedażą

Zainteresowania

Rower .... fizyczna walka z samym sobą to duża frajda szczególnie w górach... podróże i powroty do tych samych miejsc.

Organizacje

Amnesty International

Inne

Geografia, historia, wszystko co jest nietuzinkowe.. daje uśmiech na twarzy

Grupy

22 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
CYTATY
CYTATY
Najrozmaitsze aforyzmy, cytaty, złote myśli, "myśli nieuczesane" - jeśli znasz coś ciekawego przystąp do grupy i daj poznać innym.
Event Engineering
Event Engineering
Forum o eventach, technologiach eventowych, telebimach, laserach, nagłośnieniu i oświetleniu. A także o multimedialnych scenografiach. Zapraszam wszystkich związanych z branżą eventową.
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Forum ofert specjalnych wyłącznie dla pracowników grupy PGNiG
Polska - turystycznie, kulturalnie, kulinarnie
Polska - turystycznie, kulturalnie, kulinarnie
Polska - turystycznie, kulturalnie, kulinarnie
GLION
GLION
Grupa użytkowników goldenline w największych społecznościach biznesowych na świecie.
HoReCa
HoReCa
Hotelarstwo, gastronomia, catering
Hotel & Hotelarze
Hotel & Hotelarze
To miejsce spotkań wszystkich których istotną część w życiu stanowi praca w Hotelu. Zaproś znajomych.
Hotele i Konferencje Last Minute
Hotele i Konferencje Last Minute
Oferty specjalne hoteli, hoteli Spa, konferencji itd.
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
HOTELE W POLSCE HOTELS IN POLAND POLISH HOTELS
Grupa hoteli i obiektów hotelarskich w Polsce. W tej grupie możesz znaleźć hotel lub poinformować o obiekcie w którym pracujesz lub taki znasz. Hotele na każdą kieszeń. Informacje o obiektach hotelow
Kraków
Kraków
Dla osób mieszkających, studiujących, pracujących lub zamierzających pracować/mieszkać/studiować*) w Krakowie lub okolicach *)niepotrzebne skreśl
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
KRAKÓW I OKOLICE W REALU
Singiel, single, samotni, erotyka, flirt, seks, hobby,imprezy, relaks, sposoby na stres, kontakty pozazawodowe, życie wieczorno-nocne, teatr, opera, koncerty, kultura, rozrywka.