Piotr Kurowski

Dyrektor Działu Zarządzania Produktami, MODECOM S.A.
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

MODECOM
Dyrektor Działu Zarządzania Produktami
MODECOM
Product Manager
• Wyszukiwanie, wybór oraz wprowadzanie nowych linii produktowych
• Prowadzenie oraz rozwój powierzonych linii produktów (głośniki, myszki, klawiatury, nawigacje samochodowe oraz urządzenia sieciowe)
• Wybór dostawców (azjatyckich – Chiny, Tajwan i europejskich – Polska, Niemcy)
• Negocjowanie cen oraz warunków serwisowych
• Nadzór nad testami nowych urządzeń oraz samodzielne ich przeprowadzanie
• Nadzór oraz prowadzenie czynności związanych z wprowadzeniem produktów na rynek (projekt opakowania, oprogramowanie oraz instrukcje obsługi),
• Współpraca z działami sprzedaży oraz wsparcia technicznego
• Regularny udział w międzynarodowych targach branżowych (CeBIT - Hanower, Computex - Tajpej)
Multimedia Vision
Product Manager
• Wyszukiwanie, wybór oraz wprowadzanie nowych linii produktowych pod własna marka PENTAGRAM (produkty sieciowe, komunikacyjne, odtwarzacze mp3 i pamięci przenośne – udział w routerach ADSL 25% rynku polskiego)
• Prowadzenie oraz rozwój powierzonych linii produktów
• Zarządzanie oraz nadzór Junior Product Managerów (wspierającymi bieżąca obsługę linii produktowych)
• Wybór dostawców (azjatyckich – Chiny, Tajwan i europejskich – Polska, Niemcy)
• Negocjowanie cen oraz warunków serwisowych
• Nadzór nad testami nowych urządzeń oraz samodzielne ich przeprowadzanie
• Ustalanie cen hurtowych oraz detalicznych na podstawie analizy rynku oraz sprzedaży
• Nadzór oraz prowadzenie czynności związanych z wprowadzeniem produktów na rynek (projekt opakowania, oprogramowanie oraz instrukcje obsługi),
• Współpraca z działami sprzedaży oraz wsparcia technicznego
• Przygotowywanie akcji reklamowych oraz kontakty z prasa
• Regularny udział w międzynarodowych targach branżowych (CeBIT - Hanower, Computex - Tajpej)
• Współpraca z agencjami graficznymi i drukarniami (proces wdrożenia produktu i jego promocji na rynku)
Multimedia Vision
Specjalista IT
• Wsparcie techniczne systemów teleinformatycznych funkcjonujących wewnątrz firmy
• Przeprowadzanie testów nowych urządzeń na potrzeby działu PM
• Przygotowywanie instrukcji obsługi do wdrażanych produktów
Polskie Centrum Marketingowe
Telemarketer
• Prezentacja oraz sprzedaż usług telekomunikacyjnych

Edukacja

Logo
Informatyka w telekomunikacji, inżynierskie
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania WIT w Warszawie
Logo
Computer Technology, inżynierskie
Institute of Applied Technology/Fife College - Scotland
Logo
Telecommunication, inżynierskie
Institute of Applied Technology/Fife College - Scotland

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Zarządzanie projektem

Grupy

69 wszystkich wypowiedzi
9 plusów
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Wyższa Szkoła Informatyki Stosowanej i Zarządzania
Uczelnia powstała w 1996 roku z inicjatywy Prezesa Polskiej Akademii Nauk. Uczelnia jest członkiem KRASP (Konferencji Rektorów Akademickich Szkół Polskich), jako jedna z dziewięciu szk&o
Anglosphere
Anglosphere
Goldenline's international English-speaking group. English with native speakers of English.
b2b HURT Sprzedam
b2b HURT Sprzedam
Ogloszenia firm sprzedajacych hurtowo. Dla kupujacych Hurtem: www.goldenline.pl/forum/kupie-towar-w-ilosciach... Nie ma miejsca dla ogloszen drobnych.
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
b2b Reklama, gadżety, urządzenia, usługi
Oferty i zapotrzebowania na gadgety, materialy i urzadzenia reklamowe, uslugi
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Brand Manager Club
Brand Manager Club
Brand Manager. Personal Brand. Marketing Manager. Reklama, Marketing, Marka, Wizerunek, Sprzedaż.
Business IT
Business IT
Grupa firm branży IT / INTERNET. Liderzy i Eksperci. Wydarzenia branżowe rynku IT (B2B). Zarządzanie IT, badanie IT, startupy IT, technologia IT, internet IT, ebiznes IT.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
Co musisz wiedzieć zakładając sklep internetowy
osoby zainteresowane założeniem w przyszłości swojego sklepu internetowego. Tutaj można podzielić się doświadczeniami jakich błędów unikać tworząc sklep internetowy.
dm
dm
Grupa znajomych
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Dress Code czyli Etykieta Ubioru
Zasady dobierania odpowiedniego ubioru w sytuacjach biznesowych i nie tylko. Co wolno, a czego nie wypada założyć?
Eksperci sprzedaży
Eksperci sprzedaży
Grupa poświęcona rozwojowi sprzedaży: technikom, sposobom, które sprawdziły się w praktyce, od ustawienia działu i zarządzania nim poprzez ustawienie i ulepszanie procesu sprzedaży po szczegóły rekrut