Wypowiedzi
-
Witajcie,
W wątku tym umieszczajcie informacje o literaturze godnej polecenia koleżankom i kolegom po fachu.
Na początek kilka propozycji ode mnie:
1.) The Product Manager's Desk Reference - Steven Haines
2.) The Phenomenal Product Manager: The Product Manager's Guide to Success, Job Satisfaction and Career Acceleration - Brian Lawley
3.) The Personal MBA: Master the Art of Business - Josh-Kaufman -
Łukaszu, czy szkolenie skierowane jest do PMów obecnie pracujących w farmacji, czy do wszystkich niezależnie od branży? Jaki są kosztu udziału?
-
Piotr Szczygłowski:
udziały w Mesiu kupili inwestorzy z Emiratów i pewnie dlatego BMW jest wyżej pozycjonowane...
hmm... myślę, że właściciel udziałów ma mały wpływ na siłę marki...
w tym przypadku, wyższa wartość marki wynikać może z lepszych perspektyw wzrostu przychodu z marki -
"Mulholland Drive" soundtrack:
http://www.youtube.com/watch?v=oddg6dCB7FE -
Favorite movie music would be the whole soundtrack for the "Lost Highway"
http://www.youtube.com/watch?v=t-8Iv0YHFSo
I find it kind of hard to believe it wasn't mentioned so far... or I've missed it somehow... -
Andrzej Pieniazek:
Ranking wartosci marki to ciekawa sprawa bo o ile wiem nikt jeszcze nie sprzedal zadnej marki, w kazdym razie nie za sume wynikajaca z tego rankingu. Czyli wartosc trudna do uchwycenia.
może i tak, ale z drugiej strony myślę, że sam proceder zakupu marki jest jednak dosyć częsty... przeważnie jest to zakup wiązany gdzie do marki dostaje się jeszcze resztę firmy (przykładem niech będzie branża motoryzacyjna) -
Zaskakujące tylko na pierwszy rzut oka... np. Blackberry wyżej niż HP... pamiętając, że ranking wartości marki to nie ranking wartości firmy wszystko staje się mniej zaskakujące...
-
Znalezione na GLu: http://www.millwardbrown.com/Sites/Optimor/Media/Pdfs/...
ciekawe i często dla mnie zaskakujące wyniki. -
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Moderacja
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Moderacja
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Moderacja
-
Aby mieć możliwość przeczytania tego posta musisz być członkiem grupy GL - Moderacja
-
Zapraszam do lektury i dyskusji: http://www.producthero.pl/2009/06/brainstorm-metoda-ge...
-
Marketing przy Kawie - http://www.marketing-news.pl/
How To Be A Good Product Manager - http://www.goodproductmanager.com/Piotr Kurowski edytował(a) ten post dnia 08.06.09 o godzinie 22:14 -
tu jest coś na ten temat: http://www.intense.pl/Intense/Default.aspx?id=99
Dzięki Michale za nakierowanie na właściwy (jak mi się wydaje) trop :) -
heheh, widzę że aż wrze od gorących dyskusji ;)
-
heheh, widzę że aż wrze od gorących dyskusji ;)
-
Myślę, że pozostaje mi przychylić się do już przedstawionych stanowisk.
Product Manager to CEO ds. życia produktów (sprzedaż jest jednym z elementów tego życia), więc pozostaje stopniowe (lub nie) obejmowanie pod swoje władanie działów, które i tak często działają pod nasze dyktando i w ramach ustalanych przez nas strategii.
W danej organizacji może to różnie wyglądać, tak jak różnie wyglądają role PMa w różnych organizacjach.
Oczywiście własna działalność wydaje się być najbardziej oczywistą i z racji posiadania tak wszechstronnego doświadczenia wydaje się najłatwiejsza drogą.
Pozdrawiam
Piotrek -
7 dni minęło i jakoś zmian nie widać...
-
Pricing for Software Product Manager
dokument dotyczy branży software'owej ale z pewnością można z niego wiele wyciągnąć także w przypadku innego rodzaju produktu... myślę, że zwłaszcza branża ubezpieczeniowa będzie w wielu płaszczyznach się pokrywać z opisywanym modelem