Piotr Jakubowski

Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką / mBank
Łódź, łódzkie

Umiejętności

Budżety Strategia biznesowa zarządzanie marketingiem Strategia marketingowa Reklama online Rozwój produktu Planowanie projektów

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

mBank S.A.
Naczelnik Wydziału Reklamy i Zarządzania Marką
- strategia marketingowa i komunikacyjna
- strategia mediowa
- kampanie reklamowe
- promocje i wsparcie sprzedaży
- co-brands
mBank S.A.
Wydział Komunikacji i Zarządzania Marką
- Kampanie ATL mBanku (Ksiądz)
- Kampania Ambientowa (śmieciarki i inne)
- Marketing wirusowy (mFestiwal)
- Kampanie sprzedażowe (Absolutne eKONTO)
mBank S.A.
Brand Manager
Odpowiadałem za ATL, BTL i POS dla dwóch linii biznesowych MultiBanku:
- kredyty hipoteczne (submarka: Plany Finansowe)
- ofertę dla małych i średnich firm (Business Class)
Logo
Head of Advertising
Centralwings - Polskie Tanie Linie Lotnicze
- strategia, pozycjonowanie i komunikacja reklamowa;
- planowanie kampanii reklamowych;
- koordynacja działań kreatywnych - nadzór nad agencjami reklamowymi i mediowymi;
- ilościowe badania marketingowe;
- przestrzeganie CI marki Centralwings;
Indesit Company Polska
Specjalista ds. marketingu (ATL/BTL/Trade Marketing)
- kampanie reklamowe ATL dla dwóch marek: Indesit i Ariston;
- sponsoring strategiczny (sport, kina Cinema City);
- promocje konsumenckie i B2B;
- strony internetowe dla marek Indesit i Ariston;
- product placement Ariston w "Pascal: Po prostu gotuj!";
- koordynacja badań marketingowych (np. Media Chemistry, MCA, BrandAwareness Tracking, etc);
- planowanie i koordynacja działań BTL;

Szkolenia i kursy

2004 – szkolenie „Profesjonalne Prezentacje” oraz kurs „MS EXCEL – zaawansowane operacje w arkuszu kalkulacyjnym”
2006 – szkolenie „Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę”
2006 – konferencja „Komunikacja Marketingowa Przyszłości” (MPG Media Planning)
2006 – konferencja „Budowanie Marek poprzez Komunikację Mediową” (MPG)
2007 – konferencja „Laboratorium Nowych Mediów – Search & Buzz” (Media Contacts)
2008 - szkolenie "Zaawansowana Psychologia Reklamy" prowadzone przez prof. Rafała Krzysztofa Ohme (Laboratory & Co).
2008 - IAB Showcase
2008 - szkolenie w zakresie CRM "Customer communication strategy and contact plan, including event based management and cross sell & up sell" (SYNERGY)
2008 - udział w VI Forum Marketingu "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie"
2008 - The Milestones Workshops / Skuteczne zarządzanie projektami e-marketingowymi.
2008 - szkolenie "Rekrutacja i selekcja" (Nowe Motywacje)
2008 - konferencja "Innoacyjność w komunikacji marek" (MPG)
2009 - warsztaty "Branding. Nowe możliwości, nowe wyzwania" (Akademia Questusa)

Edukacja

Logo
Produkcja Filmowa i TV / Reklama TV, studia podyplomowe
Państwowa Wyższa Szkoła Filmowa, Telewizyjna i Teatralna im. Leona Schillera w Łodzi
Logo
Film and TV Studies (stypendium TEMPUS), magisterskie
Roehampton Institute London (University of Surrey) / UK
Logo
Stosunki Międzynarodowe / American Studies & Mass Media, magisterskie
Uniwersytet Łódzki

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem

Zainteresowania

Kino amerykańskie, muzyka Soul, R'n'B i Jazz, powieści amerykańskie, historia marek, badania marketingowe, psychologia zachowań konsumentów.

Z innej strony - spinning, fitness, joga, bosu - minimum 4 razy w tygodniu, inaczej źle się czuję ;-)

Organizacje

niezrzeszony, niezależny i neutralny ;-)

Grupy

178 wszystkich wypowiedzi
7 plusów
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Art4me Studio Reklamy
Art4me Studio Reklamy
Reklama, reklama i jeszcze raz reklama.
Blogi
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blue Ocean Strategy
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Brief
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
CEO KLUB
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Copywriters Group
Copywriters Group
Słowa zamieniać w czyny... Grupa dla osób z widocznym zdjęciem profilowym.
Dilbert
Dilbert
Dilbertyzm korporacyjny i nie tylko czyli każdy ma swojego 'Buraka'.
Dział Marketingu
Dział Marketingu
Dyskusje pracowników Działu Marketingu
Events i Hospitality Networking Group
Events i Hospitality Networking Group
Networking Group - Wszyscy w jednym miejscu Specjalisci,profesjonalisci,Wlasciciele,Managerowie,Exsperci,Dostawcy uslug eventowych oraz dla biznesu Hospitality
Fitness & Kulturystyka
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja & Branding
Identyfikacja wizualna oraz branding.