Umiejętności
Budżety
Strategia biznesowa
zarządzanie marketingiem
Strategia marketingowa
Reklama online
Rozwój produktu
Planowanie projektów
Języki
angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy
włoski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Head of Advertising
Centralwings - Polskie Tanie Linie Lotnicze
- strategia, pozycjonowanie i komunikacja reklamowa;
- planowanie kampanii reklamowych;
- koordynacja działań kreatywnych - nadzór nad agencjami reklamowymi i mediowymi;
- ilościowe badania marketingowe;
- przestrzeganie CI marki Centralwings;
- planowanie kampanii reklamowych;
- koordynacja działań kreatywnych - nadzór nad agencjami reklamowymi i mediowymi;
- ilościowe badania marketingowe;
- przestrzeganie CI marki Centralwings;
Specjalista ds. marketingu (ATL/BTL/Trade Marketing)
- kampanie reklamowe ATL dla dwóch marek: Indesit i Ariston;
- sponsoring strategiczny (sport, kina Cinema City);
- promocje konsumenckie i B2B;
- strony internetowe dla marek Indesit i Ariston;
- product placement Ariston w "Pascal: Po prostu gotuj!";
- koordynacja badań marketingowych (np. Media Chemistry, MCA, BrandAwareness Tracking, etc);
- planowanie i koordynacja działań BTL;
- sponsoring strategiczny (sport, kina Cinema City);
- promocje konsumenckie i B2B;
- strony internetowe dla marek Indesit i Ariston;
- product placement Ariston w "Pascal: Po prostu gotuj!";
- koordynacja badań marketingowych (np. Media Chemistry, MCA, BrandAwareness Tracking, etc);
- planowanie i koordynacja działań BTL;
Szkolenia i kursy
2004 – szkolenie „Profesjonalne Prezentacje” oraz kurs „MS EXCEL – zaawansowane operacje w arkuszu kalkulacyjnym”
2006 – szkolenie „Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę”
2006 – konferencja „Komunikacja Marketingowa Przyszłości” (MPG Media Planning)
2006 – konferencja „Budowanie Marek poprzez Komunikację Mediową” (MPG)
2007 – konferencja „Laboratorium Nowych Mediów – Search & Buzz” (Media Contacts)
2008 - szkolenie "Zaawansowana Psychologia Reklamy" prowadzone przez prof. Rafała Krzysztofa Ohme (Laboratory & Co).
2008 - IAB Showcase
2008 - szkolenie w zakresie CRM "Customer communication strategy and contact plan, including event based management and cross sell & up sell" (SYNERGY)
2008 - udział w VI Forum Marketingu "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie"
2008 - The Milestones Workshops / Skuteczne zarządzanie projektami e-marketingowymi.
2008 - szkolenie "Rekrutacja i selekcja" (Nowe Motywacje)
2008 - konferencja "Innoacyjność w komunikacji marek" (MPG)
2009 - warsztaty "Branding. Nowe możliwości, nowe wyzwania" (Akademia Questusa)
2006 – szkolenie „Negocjacje handlowe nastawione na długofalową współpracę”
2006 – konferencja „Komunikacja Marketingowa Przyszłości” (MPG Media Planning)
2006 – konferencja „Budowanie Marek poprzez Komunikację Mediową” (MPG)
2007 – konferencja „Laboratorium Nowych Mediów – Search & Buzz” (Media Contacts)
2008 - szkolenie "Zaawansowana Psychologia Reklamy" prowadzone przez prof. Rafała Krzysztofa Ohme (Laboratory & Co).
2008 - IAB Showcase
2008 - szkolenie w zakresie CRM "Customer communication strategy and contact plan, including event based management and cross sell & up sell" (SYNERGY)
2008 - udział w VI Forum Marketingu "Informatyczne wsparcie kampanii marketingowych w Internecie"
2008 - The Milestones Workshops / Skuteczne zarządzanie projektami e-marketingowymi.
2008 - szkolenie "Rekrutacja i selekcja" (Nowe Motywacje)
2008 - konferencja "Innoacyjność w komunikacji marek" (MPG)
2009 - warsztaty "Branding. Nowe możliwości, nowe wyzwania" (Akademia Questusa)
Edukacja
Specjalizacje
Marketing
Zarządzanie marką
Marketing
Zarządzanie produktem
Zainteresowania
Kino amerykańskie, muzyka Soul, R'n'B i Jazz, powieści amerykańskie, historia marek, badania marketingowe, psychologia zachowań konsumentów.
Z innej strony - spinning, fitness, joga, bosu - minimum 4 razy w tygodniu, inaczej źle się czuję ;-)
Z innej strony - spinning, fitness, joga, bosu - minimum 4 razy w tygodniu, inaczej źle się czuję ;-)
Organizacje
niezrzeszony, niezależny i neutralny ;-)
Grupy
Uniwersytet Łódzki
Uniwersytet Łódzki powstał 24 maja 1945 roku jako kontynuator dorobku wcześniejszych instytucji działających w okresie międzywojennym w Łodzi. Obecnie jest jedną z największych polskich uczelni.
Blogi
Wszystko o blogach, nie tylko w działaniach reklamowych w Internecie: od koncepcji do realizacji.
Blue Ocean Strategy
Grupa zainteresowanych rozwojem strategii typu "blue ocean" http://en.wikipedia.org/wiki/Blue_Ocean_Strategy.
Brief
Brief ma grupę na biznes.net ale co tam, skoro jesteśmy tu wszyscy, to czemu by nie mieć drugiej na gl?:)
CEO KLUB
Klub CEO, właścicieli, prezesów, członków zarządu, dyrektorów generalnych, dyrektorów zarządzających, top menedżerów, najwyższej kadry zarządzającej. Kontakty biznesowe. Prestiżowe spotkania biznesowe
Events i Hospitality Networking Group
Networking Group - Wszyscy w jednym miejscu
Specjalisci,profesjonalisci,Wlasciciele,Managerowie,Exsperci,Dostawcy uslug eventowych oraz dla biznesu Hospitality
Fitness & Kulturystyka
Grupa dla ludzi związanych zawodowo z branżą fitness, wellness, kulturystyka... Także dla pasjonatów