Umiejętności
CRM
Microsoft Excel
Microsoft Word
Microsoft Access
Microsoft PowerPoint
Microsoft Outlook
Lex Omega - system informacji prawnej
Currenda
Języki
angielski
dobry
Doświadczenie zawodowe
Claim Specialist
- obsługa projektu viaTOLL,
- rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji,
- analiza i obsługa sald w systemie transakcyjno - płatnościowym,
- odpowiadanie na reklamacje, zażalenia i zapytania,
- nadzór nad archiwizacją dokumentów reklamacyjnych,
- utrzymywanie założonego poziomu wskaźników efektywności (KPI),
- opracowywanie projektów poprawy systemu rozwiązywania i przepływu reklamacji,
- współpraca z innymi działami w związku z rozwiązywaniem reklamacji i zapytań,
- tworzenie oraz edytowanie procedur wewnętrznych,
- dystrybucja reklamacji oraz nadzór nad ich prawidłowym i terminowym obiegiem wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji związanych z obsługą reklamacji i zapytań,
- aktualizowanie wiedzy z zakresu postępowania reklamacyjnego
- rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji,
- analiza i obsługa sald w systemie transakcyjno - płatnościowym,
- odpowiadanie na reklamacje, zażalenia i zapytania,
- nadzór nad archiwizacją dokumentów reklamacyjnych,
- utrzymywanie założonego poziomu wskaźników efektywności (KPI),
- opracowywanie projektów poprawy systemu rozwiązywania i przepływu reklamacji,
- współpraca z innymi działami w związku z rozwiązywaniem reklamacji i zapytań,
- tworzenie oraz edytowanie procedur wewnętrznych,
- dystrybucja reklamacji oraz nadzór nad ich prawidłowym i terminowym obiegiem wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji związanych z obsługą reklamacji i zapytań,
- aktualizowanie wiedzy z zakresu postępowania reklamacyjnego
Doradca ds. Najmu
- wyszukiwanie ofert dzierżawy lub najmu nieruchomości,
- wykonywanie opracowań i ekspertyz dotyczących nieruchomości,
- świadczenie usług doradztwa w zakresie rynku nieruchomości oraz innych usług bezpośrednio lub pośrednio związanych z obrotem nieruchomości,
- analiza potrzeb klienta,
- reprezentowanie klienta w kontakcie z właścicielami nieruchomości( negocjowanie warunków umowy najmu nieruchomości)
- wykonywanie opracowań i ekspertyz dotyczących nieruchomości,
- świadczenie usług doradztwa w zakresie rynku nieruchomości oraz innych usług bezpośrednio lub pośrednio związanych z obrotem nieruchomości,
- analiza potrzeb klienta,
- reprezentowanie klienta w kontakcie z właścicielami nieruchomości( negocjowanie warunków umowy najmu nieruchomości)
Referent Stażysta
- obsługa elektronicznego repertorium,
- wykonywanie zarządzeń przewodniczącego i kierownika wydziału,
- protokołowanie rozpraw
- wykonywanie zarządzeń przewodniczącego i kierownika wydziału,
- protokołowanie rozpraw
Szkolenia i kursy
• certyfikat do świadczenia usługi dla użytkowników z wykorzystaniem, systemu informatycznego dedykowanego dla obsługi Krajowego Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej,
• ukończenie szkolenia Skuteczna Komunikacja Interpersonalna,
• ukończenie szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta,
• ukończenie szkolenia Zarządzanie sobą w czasie,
• ukończenie szkolenia Telefoniczna Obsługa Klienta
• ukończenie szkolenia Skuteczna Komunikacja Interpersonalna,
• ukończenie szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta,
• ukończenie szkolenia Zarządzanie sobą w czasie,
• ukończenie szkolenia Telefoniczna Obsługa Klienta
Edukacja
Specjalizacje
Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena
Zainteresowania
sport, motoryzacja, muzyka, nieruchomości, prawo pracy
Inne
• prawo jazdy kat. B (czynne od 2006 r.),
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Windows 7,
• bardzo dobra znajomość programu Currenda,
• bardzo dobra znajomość programu Lex
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Windows 7,
• bardzo dobra znajomość programu Currenda,
• bardzo dobra znajomość programu Lex
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.