Paweł Sobiecki

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

CRM Microsoft Excel Microsoft Word Microsoft Access Microsoft PowerPoint Microsoft Outlook Lex Omega - system informacji prawnej Currenda

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Kapsch Telematic Services Sp. z o.o.
Claim Specialist
- obsługa projektu viaTOLL,
- rozpatrywanie i rozwiązywanie reklamacji,
- analiza i obsługa sald w systemie transakcyjno - płatnościowym,
- odpowiadanie na reklamacje, zażalenia i zapytania,
- nadzór nad archiwizacją dokumentów reklamacyjnych,
- utrzymywanie założonego poziomu wskaźników efektywności (KPI),
- opracowywanie projektów poprawy systemu rozwiązywania i przepływu reklamacji,
- współpraca z innymi działami w związku z rozwiązywaniem reklamacji i zapytań,
- tworzenie oraz edytowanie procedur wewnętrznych,
- dystrybucja reklamacji oraz nadzór nad ich prawidłowym i terminowym obiegiem wewnątrz i na zewnątrz firmy,
- przestrzeganie obowiązujących procedur i instrukcji związanych z obsługą reklamacji i zapytań,
- aktualizowanie wiedzy z zakresu postępowania reklamacyjnego
Zrzeszenie Międzynarodowych Przewoźników Drogowych w Polsce
Pracownik Punktu Obsługi Klienta viaTOLL
- obsługa systemu informatycznego dla eksploatacji Krajowego Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej,
- obsługa aplikacji CRM,
- obsługa klienta zgodnie z procedurami kasowymi obowiązującymi w danym Punkcie Obsługi Klienta
Home Broke
Doradca ds. Najmu
- wyszukiwanie ofert dzierżawy lub najmu nieruchomości,
- wykonywanie opracowań i ekspertyz dotyczących nieruchomości,
- świadczenie usług doradztwa w zakresie rynku nieruchomości oraz innych usług bezpośrednio lub pośrednio związanych z obrotem nieruchomości,
- analiza potrzeb klienta,
- reprezentowanie klienta w kontakcie z właścicielami nieruchomości( negocjowanie warunków umowy najmu nieruchomości)
Voice Contact Center Sp. z o. o.
Specjalista ds. Sprzedaży Telefonicznej
- telefoniczna sprzedaż publikacji wydawnictwa Raabe i Wolters Kluwer,
- wparcie Lidera projektu podczas kontroli przebiegu pracy zespołu oraz raportowaniu i prowadzeniu statystyk efektywności pracy agentów
Autologic
Pracownik Operacyjny – Kierowca
- zarządzanie i obsługa flot samochodowych,
- utrzymywanie prawidłowego stanu technicznego pojazdów firm: ALD Automotive, Arval, Masterlease,
- wyjazdy służbowe na terenie całej Polski w celu relokacji i wymiany pojazdów,
- raportowanie i archiwizacja dokumentów
Sąd Okręgowy Warszawa Praga w Warszawie
Referent Stażysta
- obsługa elektronicznego repertorium,
- wykonywanie zarządzeń przewodniczącego i kierownika wydziału,
- protokołowanie rozpraw
Logo
Referent Stażysta
Sąd Okręgowy w Warszawie
- obsługa elektronicznego repertorium,
- wykonywanie zarządzeń przewodniczącego i kierownika wydziału,
- protokołowanie rozpraw

Szkolenia i kursy

• certyfikat do świadczenia usługi dla użytkowników z wykorzystaniem, systemu informatycznego dedykowanego dla obsługi Krajowego Systemu Poboru Opłaty Elektronicznej,
• ukończenie szkolenia Skuteczna Komunikacja Interpersonalna,
• ukończenie szkolenia Profesjonalna Obsługa Klienta,
• ukończenie szkolenia Zarządzanie sobą w czasie,
• ukończenie szkolenia Telefoniczna Obsługa Klienta

Edukacja

Logo
Zarządzanie Zasobami Ludzkimi z Uwzględnieniem Standardów Europejskich, studia podyplomowe
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Logo
administracja/administracja publiczna, magisterskie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie
Logo
administracja/ zarządzanie bezpieczeństwem pracy (BHP), licencjackie
Wyższa Szkoła Menedżerska w Warszawie

Specjalizacje

Nieruchomości
Sprzedaż/Wynajem/Cena

Zainteresowania

sport, motoryzacja, muzyka, nieruchomości, prawo pracy

Inne

• prawo jazdy kat. B (czynne od 2006 r.),
• bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office,
• bardzo dobra obsługa komputera, znajomość systemów operacyjnego Windows XP, Windows Vista, Windows 7,
• bardzo dobra znajomość programu Currenda,
• bardzo dobra znajomość programu Lex

Grupy

1 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
ACCESS w praktyce
ACCESS w praktyce
MS Access w codziennej pracy. Zapraszam! :)
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
EXCEL w praktyce
EXCEL w praktyce
Pytania, wskazówki, odpowiedzi, komentarze, usprawnienie pracy w EXCELu. Cel: wzajemna pomoc, wymiana doświadczeń, propozycje usprawnień pracy
Hipnotyczny Telemarketing
Hipnotyczny Telemarketing
Tutaj możesz porozmawiać o praktycznych zastosowaniach wiedzy zawartej w książce "Hipnotyczny Telemarketing".
Human Resources
Human Resources
Zasoby Ludzkie, Praca, Kariera, Szkolenia, Polityka Personalna, Rekrutacja
Magia Telemarketingu
Magia Telemarketingu
Miękkie i skuteczne aspekty telemarketingu. Magia świata zwiazanego ze słuchawkami.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Sprzedaż bis
Sprzedaż bis
Grupa dla wszystkich kochających sprzedawanie i gadanie o sprzedawaniu.