Języki
angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Medical Network Management and Customer Service Director, Operations Division Director
Responsible for medical service delivery to patients - managing countrywide medical network capacity and customer service, developing capabilities of a new business (PZU Zdrowie) and contributing to its dynamic growth
Program Director for New Mulitchannel Distribution Network
Responsibile for business concept, strategy and transformation towards a new multi-channel distribution network, including: sales & service transformation, customer experience enhancement, IT front-line systems development, POS / real estate transformation, country-wide network of 420 new POS built
Co-founder, first CEO by 2012, Non Operational Partner
AMPLIO Management Consultants Sp. z o.o.
Senior advisor on business strategy development, organization transformation, cost efficiency with the focus on procurement, building sales networks and sales improvement programs; key sectors: energy, telecommunication, chemical, financial, healthcare & pharma
Dyrektor Departamentu Strategii Relacji z Klientami
Responsibility for: channel mix-strategy, customer value segmentation and customer service differentiation, building new remote channels and migrating customers to them, development of analytical marketing tools to improve customer loyalty, execution of sales/ retention campaigns, supervision of cross-company process quality and customer satisfaction
Edukacja
Organizacje
Polish National Sales Awards, członek Rady Programowej
Grupy
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Open Outbox. Społeczność Profesjonalistów CRM
Witaj w Open Outbox - społeczności profesjonalistów Customer Experience! Jesteśmy specjalistami zajmującymi się zarządzaniem relacjami z klientem końcowym, również za pomocą rozwiązań CRM. Spotykamy s
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Zarządzanie na co dzień
Jeśli codzienna praktyka menedżerska jest twoim wyzwaniem, serdecznie zapraszam do Grupy „Zarządzanie na co dzień”.
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Chciałbym zaprosić do dyskusji wszystkich tych, którzy interesują się teorią i praktyka zarządzania, wszystkich których zachowania konsumenckie często zadziwiają i którzy zastanawiają się dlaczego poj