Paweł Kuśmierowski

Senior Executive
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
dobry
rosyjski
dobry
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

GRUPA NEUCA
Vice President
Responsible for patient business line: clinical trials, outpatient clinics, e-commerce, telemedicine and health insurrance
Grupa PZU
Member of the Management Board at PZU ZDROWIE SA
Grupa PZU
Medical Network Management and Customer Service Director, Operations Division Director
Responsible for medical service delivery to patients - managing countrywide medical network capacity and customer service, developing capabilities of a new business (PZU Zdrowie) and contributing to its dynamic growth
Politechnika Warszawska
Supervisory Board Member
Business development and management advisory for leading Polish volleyball club
Grupa PZU
Program Director for New Mulitchannel Distribution Network
Responsibile for business concept, strategy and transformation towards a new multi-channel distribution network, including: sales & service transformation, customer experience enhancement, IT front-line systems development, POS / real estate transformation, country-wide network of 420 new POS built
Logo
Co-founder, first CEO by 2012, Non Operational Partner
AMPLIO Management Consultants Sp. z o.o.
Senior advisor on business strategy development, organization transformation, cost efficiency with the focus on procurement, building sales networks and sales improvement programs; key sectors: energy, telecommunication, chemical, financial, healthcare & pharma
Multimedia Polska S.A.
Dyrektor Pionu Operacyjnego (CEO/COO)
Head of marketing, sales & service, IT and regulatory departaments in Polish leading CATV operator
Orange Polska S.A.
Dyrektor Biura Rynku Hurtowego
Building and managing new business line - MVNO partnerships, signing first contracts and setting up processes, organization and IT
Orange Polska S.A.
Dyrektor Departamentu Strategii Relacji z Klientami
Responsibility for: channel mix-strategy, customer value segmentation and customer service differentiation, building new remote channels and migrating customers to them, development of analytical marketing tools to improve customer loyalty, execution of sales/ retention campaigns, supervision of cross-company process quality and customer satisfaction
A.T. Kearney
Doświadczony konsultant
Building corporate strategy, design and implementation of management controlling system; industries: banks, airlines
Accenture Sp. z o.o.
Konsultant
Business and technology projects for international banks; work mostly in Spain
Deloitte Business Consulting
Konsultant (Asystent)
Financial advisory

Edukacja

Logo
Program for Management Development, studia podyplomowe
IESE Business Scholl (Hiszpania)
Logo
Zarządzanie i Marketing, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Logo
Informatyka, magisterskie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie

Organizacje

Polish National Sales Awards, członek Rady Programowej

Grupy

Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza im. Stanisława Staszica w Krakowie
Akademia Górniczo-Hutnicza to jedna z najlepszych i najbardziej renomowanych polskich uczelni, od lat zajmująca czołowe miejsca w rankingach szkół wyższych. Przoduje w dziedzinie nowocze
Open Outbox. Społeczność Profesjonalistów CRM
Open Outbox. Społeczność Profesjonalistów CRM
Witaj w Open Outbox - społeczności profesjonalistów Customer Experience! Jesteśmy specjalistami zajmującymi się zarządzaniem relacjami z klientem końcowym, również za pomocą rozwiązań CRM. Spotykamy s
PGB Human Resources
PGB Human Resources
PGB Human Resources jest obecne w czterech obszarach działalności zwiazanej z zasobami ludzkimi: rekrutacja i selekcja pracowników (Assessment Center, testy osobowościowe, werbalne, analityczne, head-
Zarządzanie na co dzień
Zarządzanie na co dzień
Jeśli codzienna praktyka menedżerska jest twoim wyzwaniem, serdecznie zapraszam do Grupy „Zarządzanie na co dzień”.
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Zwierzęca recepta na sukces w biznesie
Chciałbym zaprosić do dyskusji wszystkich tych, którzy interesują się teorią i praktyka zarządzania, wszystkich których zachowania konsumenckie często zadziwiają i którzy zastanawiają się dlaczego poj