Paweł Drejer

Dyrektor Centrum Finansowego ds.SME oraz Dyrektor Oddziału
Białystok, podlaskie

Języki

angielski
dobry
rosyjski
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Bnp Paribas Bank Polska S.A.
Dyrektor Centrum Finansowego ds.SME oraz Dyrektor Oddziału
- Realizacja zadań sprzedażowych w podległych liniach(SME, Mikro, Detal)
- Nadzór i rozdzielanie zadań pomiędzy pracowników oraz analiza i ocena ich realizacji z punktu widzenia przyjętego budżetu;
- Nadzór realizacji zadań sprzedażowych oraz zadań wspierających sprzedaż wykonywanych przez doradców SME, Mikro ,Detal;
-Inicjowanie kontaktów i pozyskiwanie nowych klientów z segmentu SME dla Banku;
- Zapewnienie i kontrola wzrostu bazy klientów z segmentu SME, Mikro, Detal;
- Odpowiadanie za Centrum finansowe SME w zakresie sprzedażowym oraz za oddział w segmencie Mikro i Detal;
- Uczestnictwo w tworzeniu planów budżetowych. Uczestnictwo w wyznaczaniu poszczególnym doradcom SME, Mikro, Detal celów ilościowych i jakościowych;
-Wspieranie merytoryczne Doradców SME, specjalistów do spraw sprzedaży SME, Doradców Mikro i Doradców detalicznych w kwestiach produktowych i sprzedażowych segmentu klienta SME, Mikro i Detal;
- Organizowanie i uczestnictwo w cyklicznych planach sprzedażowych;
- Wspieranie wiedzy merytorycznej dotyczącej przygotowania i procesowania aplikacji kredytowych, w tym min:
- prowadzenie sesji szkoleniowo-warsztatowych Dla doradców SME i Specjalistów ds. do spraw obsługi sprzedaży SME;
- Wspieranie Doradców SME, Specjalistów ds. sprzedaży SME, Doradców Mikro i Doradców Detalicznych w bieżących problemach;
- Odpowiadanie za Oddział w zakresie sprzedażowym oraz operacyjnym.
Bank DnB NORD Polska SA
Dyrektor Oddziału
- zarządzanie sprzedażą w Oddziale
- koordynowanie prac linii biznesowych detal, mikro i SME
- określanie budżetów Doradców wszystkich linii
- monitorowanie efektów pracy Doradców wspieranie procesu sprzedaży poprzez czynny udział w spotkaniach z klientami
- odpowiedzialność za współpracę z pośrednikami własnymi i zewnętrznymi
- ocena kwalifikacji, umiejętności, kompetencji i efektywności Doradców we wszystkich liniach biznesowych
- współpraca z regionalnymi przedstawicielami firm partnerskich lub spółek zależnych
- uczestnictwo w procesie kredytowym
- oddzial zajął II miejsce w Polsce pod względem realizacji planu przychodowego w 2010 roku
-oddział zajął I miejsce w Polsce w konkursie extra mail (realizacja wolumenu kredytow hipotecznych ,realizacja wolumenu kredytow SME , oraz realizacja wyznaczonego planu przychodowego w liniach detal i SME) w 2010 roku
- oddział zajął II miejsce w Polsce pod względem realizacji planu przychodowego w 2011 roku
- oddział zajął II miejsce w Polsce pod względem realizacji wolumenu kredytów hipotecznych w 2011 roku
- oddział zajął I miejsce w badaniu satysfakcji klienta oddzialowego ktore zostalo przeprowadzone przez niezalezna firme zewnetrzna w 2011 roku
Bank Handlowy w Warszawie S.A.
Inspektor - Meneger do współpracy z klientami biznesowymi
- sprzedaż usług i produktów Banku dla osiągnięcia celów w zakresie maksymalizacji dochodów z portfela doradcy klientów Citibusiness;
- opracowywanie i aktualizacja planów współpracy i sprzedaży dla przypisanych klientów;
- zapewniwnie wysokiej jakości portfela kredytowego;
- zapewnienie klientom wysokiej jakości usług bankowych oraz budowanie długotrwałych relacji biznesowych
Bank BPH
Doradca Klienta Biznesowego
Specjalista z funkcją Doradca Klientów Biznesowych w Banku BPH S.A. Oddział w Białymstoku, Rynek Kościuszki 7.
Do moich obowiązków należało:
- aktywne pozyskiwanie klientów oraz opieka nad posiadanymi klientami strategicznymi Oddziału z segmentu Klientów Biznesowych (portfel ok. 400 podmiotów) - koordynowanie pracy podległego mi pracownika (asystenta).
- zostałem wyróżniony kilkakrotnie za największą sprzedaż kredytów
- wygrana konkursu na sprzedaż leasingów (największy wolumen kredytów oraz dochodowość z nimi związana)
- zwiększenie portfela posiadanych firm z 320 na 400 w ciągu pół roku

Szkolenia i kursy

- certyfikat europejski - kredyt obrotowy
- kurs kasjera złotowo-walutowego;
- standardy obsługi klienta;
- techniki sprzedaży;
- tajemnica bankowa i ochrona danych;
- ryzyko kredytowe;
- empatia;

Edukacja

Logo
Zarządzanie Przedsiębiorstwem, magisterskie
Wyższa Szkoła Ekonomiczna w Białymstoku

Specjalizacje

Bankowość
Bankowość korporacyjna/SME
Finanse/Ekonomia
Zarządzanie finansami

Zainteresowania

- pływanie: ratownik WOPR; sędzia pływacki;patenty żeglarza jachtowego i lodowego,
- sport,
- muzyka,
- podróże,
- kino,

Organizacje

Bank BPH S.A. w Białymstoku;
Citibank Handlowy w Białymstoku;

Inne

- Bardzo dobra obsługa komputera (Word, Excel, prowadzenie bazy danych, Internet, program Profile oraz Lotus Notes i UWS);
- Prawo jazdy kategorii B;
- Wysokie umiejętności interpersonalne;
- Znajomość lokalnego średowiska gospodarczego;
- Dyspozycyjność;
- Odporność na stres.

Grupy

Business Social Dynamics
Business Social Dynamics
Sukces na rynku pracy jest osiągany przez nielicznych, osiągają go ci którzy potrafią się dobrze sprzedać, a niekoniecznie osoby lepsze od nas, bądź lepiej wykształcone, lub posiadające specjalne pred
Pływanie
Pływanie
Grupa miłośników pływania.
Porady dla Kandydatów
Porady dla Kandydatów
Informacje i porady dla Kandydatów.