Paweł Cybulski

Koordynator ds. Marketingu
Warszawa, mazowieckie

Umiejętności

Advertising Operations Digital Marketing Komunikacja Marketingowa Microsoft Office Marketing internetowy Social Media

Języki

angielski
dobry

Doświadczenie zawodowe

Logo
Koordynator ds. Marketingu
Fundacja Serce Dziecka
Logo
Redaktor Naczelny
Przy muzyce o książkach
www.przymuzyceoksiazkach.pl
Grupa Agora
Project Manager - Dział Projektów Specjalnych Gazeta.pl
Grupa Agora
Specjalista ds. patronatów portalu Gazeta.pl
Logo
Social Media Marketing
Kampaneo
Prowadzenie kampanii PR w mediach społecznościowych.
Logo
Kierownik produkcji
Kinomachina
Logo
członek zespołu organizującego targi Złoto Srebro Czas
Międzynarodowe Centrum Targowe
obsługa social media, komunikacja z partnerami firmy - opracowanie i obsługa firmowego mailingu, opracowanie i wdrażanie koncepcji marketingowej targów, redakcja strony internetowej, przygotowanie katalogu targowego
Telewizja Kino Polska
Promocja i Marketing
Telewizja Kino Polska
Staż w dziale Promocji i Marketingu
Uniwerek.TV
Dział Promocji i Współpracy
Tworzenie i wspieranie działań promocyjnych telewizji, kontakt z widzami, obsługa social media.
Warszawska Grupa Doradców Public Relations
Stażysta
e-pr, kontakt z mediami, przygotowywanie informacji prasowych, współredagowanie strony www.wdg-pr.pl. Autor badania nt. rzeczników prasowych
Logo
Praktykant
Urząd Miasta Stołecznego Warszawy dla Dzielnicy Bielany

Szkolenia i kursy

Marketing in a Digital World - ukończenie w lutym 2016
Digital Analytics for Marketing Professionals: Marketing Analytics in Theory - ukończenie w marcu 2016

Umiejętności niezbędne do wejścia na rynek pracy – projekt „Aktywni na rynku pracy”

Edukacja

Logo
Socjologia, magisterskie
Uniwersytet Warszawski
Logo
Socjologia, licencjackie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie

Specjalizacje

Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Marketing
Kampanie marketingowe/Eventy
Media/Sztuka/Rozrywka
Redakcja/Dziennikarstwo

Organizacje

Polskie Stowarzyszenie Bluesowe/Warsaw Blues Night - wolontariusz pomagający przy organizacji koncertów z cyklu Warsaw Blues Night. Zakres obowiązków: e-marketing, obsługa social media, kontakty z mediami.

Inne

- marketing polityczny
- muzyka bluesowa
- komunikowanie masowe

Grupy

Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.
Business Marketing
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Darmowe szkolenia
Darmowe szkolenia
Po prostu wymiana informacji na temat darmowych szkoleń..
Marketing Interaktywny
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.
Marketing, PR
Marketing, PR
oferty pracy z branży marketing, PR
Praca w mediach
Praca w mediach
Dla szukających i dla tych których ktoś szuka. Ale też aby pogadać o kuchni branży i ponarzekać na realia pracy w mediach i reklamie.
Public Relations w praktyce
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, marka
Reklama, marketing, zarządzanie marką
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie
Uniwersytet Kardynała Stefana Wyszyńskiego w Warszawie