Jakub Węglarski

Jakub Węglarski

Marketing i niekonwencjonalne roziwązania biznesowe
Warszawa, mazowieckie

Języki

polski
ojczysty
angielski
dobry
niemiecki
dobry
hiszpański
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Logo
Project Manager
Przesięwzięcia i eventy sportowe
Agencja menadżerska – Konsultant ds. sportowych i marketingowych

• tworzenie standardów biznesowych i organizacyjnych, w tym opracowanie i wdrażanie strategii marketingowej
• budowa wizerunku agencji w oparciu o zapewnienie sportowcom kompleksowej obsługi menedżerskiej, zdrowotnej, PR-owej, prawnej
• nawiązywanie współpracy biznesowej z firmami zewnętrznymi
• budowa sieci scoutingowej na terenie Polski


Konferencja „ Dni Biznesu w Sporcie” (projekt organizowany wspólnie z SKN Zarządzania w Sporcie) – Dyrektor Konferencji

• opracowanie strategii promocji wydarzenia
• opracowanie programu konferencji (VIII i IX edycja)
• współpraca z prelegentami (gwiazdy sportu oraz specjaliści z zakresu marketingu sportu)
• koordynacja działań 20-osobowego zespołu organizacyjnego


Ogólnopolski Turniej Halowy (turniej piłkarski) – Konsultant

• wsparcie marketingowo-organizacyjne


Danone Nations Cup – Scoring Coordinator
• koordynacja działań 12-osobowego zespołu Scoring Staff,
• kontrola protokółów i dokumentacji turnieju


Warsaw Cup (amatorski turniej piłkarski) - Organizator
• opracowanie, wdrożenie i realizacja projektu (24 drużyny)
• promocja wydarzenia
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Specjalista ds. Sprzedaży Produktu
• zarządzanie stockiem portfolio produktów (telefony)
• bieżące monitorowanie wyników sprzedaży oraz kontrola realizacji zamówień
• przygotowywanie zestawień, raportów, analiza danych
• współpraca z dostawcami produktów
• udział w negocjacjach z dostawcami produktów
• wspieranie zespołu w zarządzaniu kategorią produktów
• prowadzenie działań promocyjnych związanych z produktami
• prowadzenie wybranych projektów w ramach Działu Sprzedaży Produktu
• współpraca i wspieranie sprzedaży produktów we wszystkich kanałach sprzedaży
Polska Liga Futbolu Amerykańskiego
Koordynator ds. Marketingu --> Manager ds. Marketingu i sprzedaży
• organizacja wydarzeń sportowych:
- VII Superfinał PLFA na Stadionie Narodowym, mecz reprezentacji Polski na Atlas Arenie w Łodzi, VIII Superfinal PLFA na Stadionie Narodowym – promocja, sponsoring, organizacja, komunikacja, system akredytacji, poszukiwanie nowych rozwiązań biznesowych, inne)
• promocja i rozwój futbolu amerykańskiego w Polsce
• prowadzanie badań marketingowych
• pozyskiwanie źródeł finansowania
Logo
Junior Project Manager ---> Project Manager)
Boson
• Program Rabatowy Buy&Smile MasterCard
- koordynacja i praca nad rozwojem produktu
• Program Rabatowy Bre Banku
- wspomaganie Banku we współpracy z Partnerami
• współpraca z wydawnictwami prasowymi
- akcja Narodowy Dzień Glamour, Akcja Rabatowa Twojego Stylu
i Grazii
• współpraca z ponad 200 firmami partnerskimi (w tym duże sieci handlowe)
- budowanie i utrzymywanie długofalowych relacji z firmami partnerskimi
- kreowanie nowych rozwiązań sprzedażowych i marketingowych
- przygotowywanie prezentacji oraz tekstów sprzedażowo-marketingowych
- prowadzenie spotkań handlowych i negocjacji
- tworzenie raportów z przeprowadzanych działań
- obsługa strony internetowej, tworzenie harmonogramów prac, koordynacja działań zespołu sprzedażowego
- akcje merchandisingowe (1500 punktóow na terenie Polski)
zenia na nich nowych produktów i usług
Logo
Researcher
Praktyki w Carpenter Consulting – doradztwo personalne
Logo
Praktykant
Praktyki w Polskim Stowarzyszeniu Zarządzania Kadrami
- pomoc w organizacji konferencji z cyklu " Konwent HR"
Logo
Asystent pośrednika nieruchomości
„Waliszczak Nieruchomości” – biuro pośrednictwa nieruchomości
- poszukiwanie nieruchomości na sprzedaż
- robienie zdjęć, przeprowadzanie oględzin
- wstępne rozmowy z klientami
- wspomaganie czynności administracyjnych
- redagowanie ogłoszeń
- kontakty z instytucjami: sądem wieczystym, ewidencją gruntów i użytków rolnych, biurem planowania przestrzennego, itp.

Szkolenia i kursy

• certyfikat z zarządzania
• ukończenie warsztatów z: przedsiębiorczości, negocjacji, rozwijania kreatywności, rozwiązywania konfliktów, menadżersko-przywódczych, zarządzania marką
• certyfikat z pośrednictwa w obrocie nieruchomościami

Edukacja

Logo
Zarządzanie - licencjat (praca; Rewitalizacje Miast na przykładzie Piotrkowa Tryb), magisterskie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

• biznes i sport (marketing sportu, sponsoring, zarządzanie w sporcie)
• aspekty ekonomii (zarządzanie, statystyka, marketing, sprzedaż)
• scouting (piłka nożna)
• zamiłowanie do czynnego uprawiania sportu
• historia Igrzysk Olimpijskich
• rozwiązywanie problemów logicznych i zagadek lateralnych

Inne

• obsługa programów MS Office
- Word - swobodne tworzenie i edycja tekstów
- Excel - m.in. funkcje, tabele przestawne, analizy
- PowerPoint - swobodne tworzenie i edycja prezentacji multimedialnych
• umiejętności analityczne, organizacyjne, zarządcze
• kreatywność
• prawo jazdy kat. B
• patent żeglarza

Grupy

2 wszystkich wypowiedzi
0 plusów
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Marketing sportowy/Sponsoring sportowy
Serdecznie zapraszam do rozmów o marketingu sportowym, marketingu w sporcie oraz inwestowaniu w sport. O wydarzeniach sportowych oczywiście także:)
Marketing Sportu. Studenci i Absolwenci SGH.
Marketing Sportu. Studenci i Absolwenci SGH.
Grupa dla studentów i absolwentów studiów podyplomowych "Marketing Sportu" w Szkole Głównej Handlowej.
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie
Szkoła Główna Handlowa w Warszawie