Doświadczenie zawodowe
Mobile Media Manager
- współtworzenie strategii marketingowej i sprzedażowej firmy,
- rozwój firmy poprzez aktywne pozyskiwanie Developerów,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- prowadzenie rozmów negocjacji z Klientami a także przygotowywanie umów oraz raportów,
- prowadzenie i nadzór kampanii mobilnych,
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń i prezentacji.
- rozwój firmy poprzez aktywne pozyskiwanie Developerów,
- przygotowywanie ofert sprzedażowych,
- prowadzenie rozmów negocjacji z Klientami a także przygotowywanie umów oraz raportów,
- prowadzenie i nadzór kampanii mobilnych,
- przygotowywanie oraz prowadzenie szkoleń i prezentacji.
Mobile Affiliate Manager
- bieżące monitorowanie rynku wydawnictw internetowych i mobilnych,
- rozwój sieci poprzez pozyskiwanie wydawców do współpracy oraz utrzymywanie relacji z bieżącymi wydawcami,
- monitorowanie włączania się wydawców do prowadzonych kampanii reklamowych i efektywne zarządzanie pulą emitowanych reklam,
- analiza działań konkurencji oraz efektywności zawieranych kontraktów z wydawcami,
- opracowywanie ofert dla wydawców,
- wyceny oraz negocjacje stawek,
- rozwój sieci poprzez pozyskiwanie wydawców do współpracy oraz utrzymywanie relacji z bieżącymi wydawcami,
- monitorowanie włączania się wydawców do prowadzonych kampanii reklamowych i efektywne zarządzanie pulą emitowanych reklam,
- analiza działań konkurencji oraz efektywności zawieranych kontraktów z wydawcami,
- opracowywanie ofert dla wydawców,
- wyceny oraz negocjacje stawek,
LEAN Change Agent
- realizacja oraz koordynowanie działań Help Desku,
- prowadzenie i nadzorowanie terminowej realizacji prac i kosztów projektów,
- ustalanie priorytetów zadań, oraz egzekwowanie ich wykonania,
- przejawianie czynnej inicjatywy we wprowadzaniu ulepszonych lub nowych procesów technologicznych w celu podniesienia efektywności firmy,
- kontakt i współpraca z biznesem, dostawcami, podwykonawcami,
- wykonawcami usług, motywowanie i angażowanie pracowników pod kątem podejścia Continuous Improvement
- prowadzenie i nadzorowanie terminowej realizacji prac i kosztów projektów,
- ustalanie priorytetów zadań, oraz egzekwowanie ich wykonania,
- przejawianie czynnej inicjatywy we wprowadzaniu ulepszonych lub nowych procesów technologicznych w celu podniesienia efektywności firmy,
- kontakt i współpraca z biznesem, dostawcami, podwykonawcami,
- wykonawcami usług, motywowanie i angażowanie pracowników pod kątem podejścia Continuous Improvement
Edukacja
Specjalizacje
Produkcja
Inne
Grupy
Business Marketing
Marketing Sekrety. Social Media Marketing. Marketing wirusowy, marketing szeptany, event marketing, experiential marketing, guerilla marketing, marketing doświadczeń, content marketing.
Marketing Interaktywny
Grupa dla osób zainteresowanych tematyką dynamicznie rozwijającej się branży IT i Nowych Mediów
Marketing Internetowy
Profesjonalisci z branzy digital marketing, polaczmy swe sily i umiejetnosci zeby ksztaltowac polski rynek.