Monika Skrabalak

Lead Consultant, CGI Information Systems and Management Consultants (Polska)
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

CGI Information Systems and Management Consultants (Polska) Sp. z o. o.
Lead Consultant
Analityk biznesowy (analiza wymagań biznesowych)
Modelowanie procesów biznesowych
PLAY (P4 Sp. z o. o.)
Project Manager
• Zarządzanie projektami
• Udział w projektach w roli analityka biznesowego
• Współpraca z dostawcami SI
• Odbiór funkcjonalności SI od dostawców (planowanie i prowadzenie testów UAT)
• Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń użytkowników
• Koordynacja etapu stabilizacji SI
• Wsparcie merytoryczne w tworzeniu procesów obsługi klienta oraz wykorzystaniu SI w pracy Call Center, Back Office i POS
• Stworzenie procesu rozwoju funkcjonalnego SI wspierających obsługę Klienta

Najważniejsze projekty:
• Wdrożenie i automatyzacja procesu przeniesiania numerów (MNP)
• Wdrożenie i rozwój narzędzi wspierających obsługę Klienta
Henryk M.
Henryk M. · przełożony
wystawiono
Monika jest osobą, którą bez wahania poleciłbym jako współpracownika. Jestem pewien, że sprawdza się na każdym stanowisku jakie obejmuje. Żałuję tylko jednego - że już nie współpracujemy.
Orange Polska S.A.
Kierownik Działu
• Kierowanie zespołem czteroosobowym
• Zbieranie i tworzenie wymagań biznesowych w organizacji w obszarze sprzedaży i obsługi zamówień,
• Wsparcie merytoryczne dla projektów wdrażających nowe produkty w TP
• Współpraca z dostawcami systemów dla Zintegrowanego Środowiska CRM
• Analiza i akceptacja studium wykonalności oraz wysokopoziomowych projektów technicznych dla projektów w obszarze sprzedaży i zamówień

Najważniejsze projekty:
• Obsługa zamówień na usługę Neostrada w Zintegrowanym Środowisku CRM
• Analysis of the Broadband Order delivery management chain in TPSA
• Wsadowe ładowanie zamówień
Orange Polska S.A.
Analityk biznesowy CRM
• Analiza luk funkcjonalnych zintegrowanego środowiska CRM,
• Zbieranie potrzeb biznesowych użytkowników systemu,
• Tworzenie wymagań na nowe wersje zintegrowanego systemu,
• Opiniowanie cenników i regulaminów usług, procedur i instrukcji stanowiskowych,
• Rozbudowa funkcjonalna Katalogu Produktów CRM,
• Analiza nowych produktów pod kątem obsługi w zintegrowanym środowisku CRM – współpraca z kierownikami produktów.

Najważniejsze projekty:
• Obsługa promocji i umów lojalnościowych w Zintegrowanym Środowisku
• Nowa koncepcja katalogu produktów w systemie CRM oraz konfiguratora produktów dla modułu Order Management
• TPSA IS Cartography and Gap Analysis
Remigiusz Franek
Remigiusz Franek · przełożony
wystawiono
Jakbym miał opisać jednym zdaniem: poszukiwanie takiego pracownika jak Monika to poszukiwanie igły w stogu siana ... ale jak już się znajdzie to igła okazuje się czystym diamentem, który oszlifowany błyszczy jak gwiazda poranna na niebie ... Jest jedną z niewielu osób, które mogę polecić do każdego zadania bez względu na skalę jego trudności i wymaganego dla niego poświęcenia.

Szkolenia i kursy

1. "Komunikacja biznesowa" – House of Skills
2. "Skuteczne Zarządzanie Zmianą" - House of Skills
3. "Wprowadzenie do zarządzania Projektami" Project Management Academy
4. "Harmonogramowanie i kontrola kosztów" Project Management Academy
5. "Essentials of Rational Unified Process" – Premium Technology
6. "Mastering Requirements Management with Use Cases" - Premium Technology
7. "Mastering the Management of Iterative Development" - Premium Technology
8. "Mapowanie obszarów detalicznych na Korporacyjny Model Danych"
9. "Metody pomiaru ROI/TCO w praktyce inwestycji informatycznych"
10. "Jak przygotować i przeprowadzić szkolenie" Szkolenie dla trenerów

Edukacja

Logo
Informatyka i Ekonometria, magisterskie
Uniwersytet Ekonomiczny w Katowicach

Specjalizacje

IT - Rozwój oprogramowania
Programista C++

Zainteresowania

Pływanie, podróże, zakupy, gotowanie

Inne

Umiejętności miękkie:
• Umiejętność pracy w zespole
• Komunikatywność
• Zorientowanie na Klienta
• Zaangażowanie
• Umiejętność rozwiązywania problemów
• Analityczne myślenie

Grupy

CRM
CRM
CRM - to nawet notes Pani Kasi ze spozywczaka ;] Poza tym: narzedzia, strategie i przede wszystkim - eksperci.
P4 (Play)
P4 (Play)
Pogadajmy o Play (P4) :)
PeopleSoft
PeopleSoft
Grupa jest dedykowana dla osób zainteresowanych rozwiązaniami PeopleSoft
PLAY
PLAY
Grupa dla obecnych i byłych pracowników PLAY P4
PLAY OffNet
PLAY OffNet
Grupa zrzeszająca osoby zainteresowane kontaktami biznesowymi z PLAY.
Zarządzanie Projektami
Zarządzanie Projektami
Celem grupy jest upowszechnienie idei zarządzania poprzez projekty oraz wzajemna wymiana doświadczeń.