Języki
angielski
podstawowy
francuski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Account Manager
Przygotowanie strategii, usability serwisów internetowych, proponowanie kreatywnych rozwiązań. Doświadczenie w serwisach WEB 2.0, sponsorkich, wizerunkowych, konkursowych, w wersjach flash i HTML. Znajomość pojęć produkcyjnych. Aktywna praca w zespole - organizacja czasu kreacji i części produkcyjnej, egzekwowanie ustalonych timingów.
Utrzymywanie relacji i obsługa klientów. Przygotowywanie wycen, prezentacji projektów, raportowanie prac zespołu, obsłucha statystyk stron oraz CMSów, wdrażanie nowych pomysłów i modyfikacji.
Utrzymywanie relacji i obsługa klientów. Przygotowywanie wycen, prezentacji projektów, raportowanie prac zespołu, obsłucha statystyk stron oraz CMSów, wdrażanie nowych pomysłów i modyfikacji.
specjalista do spraw rekalmy
sprzedaż powierzchni reklamowej, nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami.
Specjalista do spraw promocji
Przygotowanie kampanii reklamowej wydarzenia kulturalnego (koncertu, wystawy, przedstawienia), kontakt z mediami (prasa ogólnopolska i lokalna, internet włączając portlale web 2.0, telewizja.radio) sporządzenie oraz kontrolowanie przepływu informacji prasowej, organizacja i koorsynacja sesji zdjeciowych i dni mediowych ogólna obsługa imprezy.
Specjalista do spraw promocji
stanowisko w ramach zastępstwa osoby zajmującej się reklamą oraz public relation marek Clarins i Thierry Mugler, jednocześnie nadal zajmowanie się pracami asystenckimi do moich obowiazków należało między innymi: przygotowanie i realizację strategii komunikacji z mediami w celu zapewnienia publikacji korzystnych dla marek. Prowadzenie aktywnej polityki medialnej. współpracę z agencjami reklamowymi w celu kreowania i potrzymania wizernku firm, zamawianie light boxów, analiza broszur przygotowanych dla marek, edycja i zapewnienie materiałów. Przygotowywanie materiałów informacyjnych i promocyjnych, spotkania z przedstawicielami mediów w celu ustalenia komunikacji. Organizacja eventów.
Asystentka dyrekcji i działu marketingu
do moich obowiązków należało prowadzenie organizacji biura, kompletowanie i prowadzenie bazy danych klientów, kontakty z klientem, przygotowywanie zamówień, kontakt z przedstawicielami handlowymi, wprowadzanie nowych klientów od strony administracyjnej, zajmowanie się konsultantami.
menadżer instytutu
Instytut Clarins
Do moich obowiązków należała organizacja pracy w salonie kosmetycznym, prowadzenie grafiku pracy i dbanie o dobry kontakt z klientem. Prowadzenie bazy danych klientów i właściwe jej wykorzystanie. Pomoc przy akcjach promocyjnych (kreatywne wynajdowanie pomysłów i ich realizacja). Dbanie o wizerunek firmy Clarins i wygląd instytutu. Przygotowywanie zamówień.
konsultantka - wizażystka
do moich obowiązków należało promowanie produktów marki w całej Polsce za pomocą kostultacji pielęgnacyjno - makijażowych, przygotowywanie materiałów szkoleniowych i prowadzenie szkoleń dla perfumerii, również szkolenia bazowe (z całego asortymentu). Dbanie o sprawy handlowe- uzupełnianie braków towarowych. Kontakty z kluczowymi klientami (Gabinety odnowy biologicznej), prowadzenie i organizowanie dużych spotkań z klientkami indywidualnymi i sieciowymi w celach marketingowych (pokazy makijażu, akcje promocyjne), liczne wyjazdy służbowe.
staż - obsługa klienta, kosmetyczka, wizażysta
Instytut Clarins
Miesięczny staż wygrany w konkursie w szkole kosmetycznej. Moja praca polegała na doskonaleniu swoich umiejętności w zakresie zabiegów kosmetycznych, poznawanie marki i jej filozofii. Aktywna obsługa klienta w zakresie doboru kosmetyków do indywidualnych potrzeb. W wyniku stażu dostałam propozycje stałej współpracy
hostessa/obsługa klienta
promowanie firmy, reklamownie produktów, uczestnictwo w eventach
Szkolenia i kursy
Kurs przedsiębiorczości i skutecznych technik sprzedaży, i kreowania wizerunku firmy - BCC przy Politechnice Warszawskiej · Kursy związane z tworzeniem wizerunku (makijaż, stylizacja) w ramach szkoły fryzjersko kosmetycznej · Kurs Super pamięci- akademia Ecce Homo · Kursy pierwszej pomocy i BHP
Specjalizacje
Sprzedaż
Marketing/Reklama/Media
Zainteresowania
Sztuka i jej historia (szczególnie afrykańska sztuka użytkowa) ·
Organizacje
Hospitality Club - organizacja zrzeszajaca ludzi którzy podrużujących po krajach całego świata z pomoca autostopu.
Inne
Dziennikarstwo, praca wydawnictwa, reklama, public relation. · Muzyka najbardziej preferowane gatunki to jazz i muzyka rozrywkowa mieszcząca się w pojęciu muzyki klubowej · Grafika komputerowa · Psychologia szczególnie psychologia społeczna co jest związane ścisle z kierunkiem moich studiów · Turystyka górska · Amatorsko fotografia cyfrowa oraz jej obróbka w programach graficznych. Działy PR i HR
Grupy
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Bank Czasu
Grupa gromadząca ludzi chcących pomagać innym.Nie jest to pomoc bezinteresowana.Za to,ze my przez godzinę uczymy kogoś np. języka obcego,śpiewania,dykcji,tańca,...ktoś otrzymujący od nas usługę rewanż
eXperci.pl
Jesteś specjalistą w jakiejś dziedzinie, chcesz podzielić się wiedzą, doświadczeniem, pogladami,sądami, ocenami to www.experci.pl jest idealnym miejscem dla Ciebie.
Marketing
Szeroko pojęty marketing ..
Do grupy zapraszamy wszystkich z profilem zgodnym z regulaminem GL.
MASAŻ
Grupa poświęcona wszelkim informacjom na temat masażu. Forum wymiany doświadczeń i baza kontaktów.
PODWIEŹ
Taki miejski autostop czyli strona dla ludzi którzy jeżdżą z tego samego punku w podobne i mógłby kogoś podrzucać samochodem na przykład do pracy codziennie rano dzieląc koszta.
Public Relations w praktyce
Czym jest Public Relations? Jak działać najefektywniej, a zarazem efektownie?
Sąsiedzi
Szukamy ludzi żyjących,pracujących, blisko nas.
Może ktoś mieszka w tym samym bloku,obok,w pobliżu,ulicę dalej, w tej samej wsi,... .