Monika Hołdak

Marketing relacyjny czyli pozostańmy w kontakcie!
Warszawa, mazowieckie

Języki

angielski
biegły
hiszpański
podstawowy
niemiecki
podstawowy

Doświadczenie zawodowe

Accenture Sp. z o.o.
EMEA Digital Production Lead
HYPERmedia sp. z o.o.
EMEA Project Manager Team Leader
Lowe GGK
Interactive Project Leader
Przygotowanie i prowadzenie kampanii zintegrowanych w obszarze Interactive:
1. Współtworzenie i realizacja briefów strategicznych na Internet
2. Opracowanie koncepcji działań, przenoszenie komunikacji ATL-owej na digitalowe działania UX/UI (w tym badania użyteczności)
3. Nadzór produkcyjny, kontakty z domami mediowymi oraz agencjami Performance Marketingowymi
4. Nadzór merytoryczny: kreacja + content marketing (tworzenie linii komunikacyjnych 'Reason to Talk' oraz aplikacji w Social Media, WoMM, ePR)

Realizacje:
FM Bank
a) Przygotowanie nowej strony internetowej www.fmbank w technologii 'Responsive Web Design' (wraz z systemem do zarządzania treściami, CMS)
b) Przygotowanie kampanii leadowej FM Banku (product landing pages, banners, massmailing)
c) Przygotowanie strategii społecznościowej 2013

+ bieżąca obsługa projektów internetowych dla wybranych segmentów produktowych Winiary (Nestle)
Bartłomiej Przybyszewski
Bartłomiej Przybyszewski · współpracownik
wystawiono
Posiada ogromną wiedzę na temat realizowania projektów digitalowych i kierowania zespołami za nie odpowiedzialnymi. Jest też skłonna wiedzą tą się dzielić. Profesjonalistka o dużym poczuciu odpowiedzialności za realizowany projekt, skłonna do niezwykłych poświęceń, byleby "dowieźć" go do szczęśliwego finału.

Jeśli masz, pracodawco, projekt niemożliwy do zrealizowania, rozwiązaniem Twojego problemu jest Monika Hołdak.
Iwona P.
Iwona P. · usługodawca
wystawiono
Monika to osoba niezwykle zdeterminowana i ukierunkowana na cel. Jej zaangażowanie oraz wiedza pozwoliły na postawienie strony internetowej wg najlepszych praktyk UX. Strona FM Banku jest także pierwszym udanym wdrożeniem technologii RWD w polskiej bankowości. Sukces strony, a tym samym także Moniki, jest potwierdzony statystykami GA. Dzięki determinacji m.in. Moniki udało się wykonać półroczny projekt strony w ekstremalnie krótkim czasie, zachowując wysoką jakość dostarczonej usługi.
Piotr Szczepanek
Piotr Szczepanek · współpracownik
wystawiono
Monika to perfekcjonistka w pełnym tego słowa znaczeniu, każdy detal zarówno w profesjonalnym jak i osobistym wymiarze jest tego potwierdzeniem. Niestrudzony wojownik w walce o doprowadzenie spraw do szczęśliwego zakończenia. Kopalnia wiedzy dla innych współpracowników, a do tego świetna osobowość. Miks, który nie może pozostać obojętny dla żadnego pracodawcy. Polecam
Pelion S.A.
Dyrektor Projektów Internetowych
Przygotowanie drugiego wydania społecznościowego portalu zdrowotnego medme.pl.
Zakres działań:
1. Przeprowadzenie serii audytów i analiz dotyczących pierwszego wydania projektu
2. Stworzenie strategii portalu medme.pl (biznesowej, redakcyjnej, komunikacyjnej, społecznościowej)
3. Stworzenie zespołu redakcyjnego: stylebook, zwinne zarządzanie procesem tworzenia treści, stworzenie wartości dodanej w oparciu o benchmarking
4. Uruchomienie spotkań eksperckich (R&D) budujących fundament koncepcyjny i technologiczny wartości dodanej projektu
5. Wprowadzenie scrumowych ram zarządzania projektem na poziomie organizacji
6. Przygotowanie i realizacja działań performance marketingowych (SEO/SEM): zarządzanie budżetem na media, monitoring technologiczny SEO, przygotowanie rich mediowej kampanii na Facebooku i YT
7. Współpraca w obszarze marketingu interaktywnego z Agencją Reklamową K2, Performance Media: zakup mediów przez IDM (Afilo)
Bogusław M.
Bogusław M. · podwładny
wystawiono
Współpracowałem z Moniką Hołdak przy rozwoju serwisu społecznościowego. Monika Hołdak imponuje dogłębną, rozległą wiedzą, zdolnością analitycznego myślenia, wysokim poziomem decyzyjności, pełnym zaangażowaniem w realizację zadań, tempem reagowania na nowe wyzwania oraz talentami komunikacyjnymi i organizacyjnymi. Umie jasno formułować cele i je bardzo konsekwentnie egzekwować, dbając zarazem o pozytywne motywowanie całego zespołu. Śmiało wprowadza nowatorskie, inspirujące metody pracy zespołowej. Cieszył bym się, gdybym mógł jeszcze z Nią kiedyś współpracować.
Agata Dziekan
Agata Dziekan · usługodawca
wystawiono
Miałam przyjemność współpracować z Moniką Hołdak przy realizacji rozbudowanego serwisu społecznościowego. Jej zaangażowanie w projekt, wszechstronna wiedza, wspaniała organizacja i zdolności komunikacyjne były dla całego naszego zespołu bardzo pomocne i inspirujące. Projekt prowadzony był w metodyce SCRUM i z czystym sumieniem stwierdzam, że moja firma nigdy nie pracowała z lepszym Product Ownerem. Mam nadzieję, że okazji do współpracy będzie więcej.
Szymon O.
Szymon O. · podwładny
wystawiono
Z Moniką Hołdak współpracuję od grudnia 2011roku. Jest wysokiej klasy specjalistą, potrafi budować skutecznie „team spirit” i wpływać na efektywność zespołu, którym zarządza. Od początku wyraźnie określa zasady współpracy, co korzystnie wpływa na relacje ze współpracownikami. W Monice czuć niebywałą pasję internetu i chęć poszukiwania najlepszych dostępnych rozwiązań. Jest bardzo energiczna, zaangażowana w to co robi i szybko odnajduje się w nowym otoczeniu.
Presspublica Sp. z o.o.
Kierownik Serwisów Społecznościowych (Social Media Manager)
Zarządzanie zespołem (9-osobowym) ds.:

1.SPOŁECZNOŚCI
stworzenie, prowadzenie i rozwijanie komunikacji z czytelnikami rp.pl, uwazamrze.pl oraz parkiet.com w serwisach społecznościowych:

a) Facebook
prowadzenie profilu publicznego "Rzeczpospolitej" oraz "Dziennika Giełdy Parkiet" + profile tematyczne i produktowe + profile publicystów "Rz" (łącznie 22 profile)- tworzenie aplikacji, konkursów i wydarzeń animujących społeczność

b)Wykop
regularna współpraca z serwisem - rekomendacje najciekawszych dla tej społeczności treści z rp.pl oraz parkiet.com

c) przeczytamwszystkich.pl (Cafe News)
współpraca z serwisem o charakterze programu lojalnościowego

d)Twitter, Blip, GoldenLine, nk, You Tube
prowadzenie profilów publicznych marki "Rzeczpospolita"

2. MODERACJI
a)blog.rp.pl (88 blogów indywidualnych obsługiwanych w systemie pre-moderacji) - rozwój i animowanie społeczności, projekt modernizacyjny

b)blog.parkiet.com
(44 blogi indywidualne obsługiwane w systemie pre-moderacji)
c)obsługa moderacyjna serwisów: wsieci.rp.pl,uwazamrze.pl, tv.rp.pl, reporter.rp.pl

3. OBSŁUGI KLIENTA
wprowadzenie systemu do zarządzania relacjami z klientem (Microsoft CRM)
a)obsługa telefoniczna i mailowa klientów/czytelników serwisu rp.pl, uwazamrze.pl oraz parkiet.com
b)fakturowanie, obsługa reklamacyjna
c)obsługa uwag, listów i wniosków zgłaszanych przez czytelników do redakcji rp.pl, uwazamrze.pl oraz parkiet.com

Ponadto uczestnictwo w grupie Social Media IAB Polska oraz w konferencjach branżowych
Andrzej J.
Andrzej J. · współpracownik
wystawiono
Największą satysfakcją w pracy HR business partnera jest współpraca z menedżerem liniowym, który ma serce do swoich pracowników, sięga po nowoczesne narzędzia do zarządzania swoimi ludźmi, rozwija ich, miękko acz asertywnie się z nimi komunikuje i współpracuje, wymaga od nich, ale też dba o nich, prowadzi wiele nowych projektów i sam pracuje za dwóch dając świetny przykład swoim ludziom. Mam zaszczyt współpracować na co dzień z takim menedżerem - z Moniką.
Presspublica Sp. z o.o.
Kierownik Projektów Społecznościowych (Project Manager)
Opracowanie i poprowadzenie m.in. następujących projektów internetowych:

1. Przygotowanie nowego serwisu opiniotwórczego rp.pl (agregatora opinii):
"Opinie w sieci. W sieci opinii" (www.wsieci.rp.pl)
Opis projektu: stworzenie modelu zarządzania profilem czytelnika, strategii komunikacyjnej i prezentacji treści dla serwisu (współpraca z podwykonawcami, rekrutacja zespołu redakcyjnego, ePR)
Efekt: 250tys UU i 900tys PV po pierwszym miesiącu (osiągnięte bezbudżetowo, w trybie autopromocyjnym)

2. Stworzenie serwisu dziennikarstwa obywatelskiego rp.pl:
"Reporter RP. Relacje z całej Polski"(www.reporter.rp.pl)
Opis projektu: Serwis pozyskujący młodych entuzjastów dziennikarstwa poprzez wirtualny staż w "Rz" i bezpośrednią współpracę z zespołem redakcyjnym serwisu rp.pl
Efekt: 47 stałych reporterów w pierwszym tygodniu istnienia serwisu

3. Analiza i opracowanie propozycji czytnika serwisu rp.pl na iPhone'a
Opis projektu: benchmarking, przygotowanie projektu, partycypacja we wdrożeniu (w trakcie realizacji)

4. Analiza, wprowadzenie usprawnień na poziomie moderacji i animowania społeczności serwisu blog.rp.pl (w tym zmian technologicznych)
Efekt po pół roku od pierwszego etapu wdrożenia(bezbudżetowego): 50% wzrost ruchu w serwisie, 100% wzrost w ilości komentarzy i powracających czytelników

5. Opracowanie komunikacji marek wydawnictwa Presspublica na Facebooku
Opis projektu: analiza konkurencji, wybór strategii marki, przygotowanie identyfikacji wizualnej, wpasowanie istniejących profili publicznych rp.pl w ideę głównej strony "Rz"
Efekt po roku działania (bezbudżetowego): Główny profil "Rz": 17,5 tys. fanów, "GG Parkiet": 7,5 tys. fanów, "Uważam Rze": 8,5tys. fanów

6. Projekt internetowej debaty prezydenckiej z udziałem wszystkich kandydatów na urząd Prezydenta RP
www.debataprezydencka.com
Opis projektu: inspirowany ideą kompasu politycznego serwis internetowy, który zestawiał poglądy czytelnika z poglądami kandydatów na prezydenta RP, na podstawie ich indywidualnych autoryzowanych odpowiedzi na 24 kluczowe pytania przygotowane przez redakcję "Rz", zawarte w debacie

7.Analiza i przygotowanie nowej odsłony forum serwisu parkiet.com
Opis projektu: benchmarking, przygotowanie projektu

8. Przygotowanie strategii długoterminowej rozwoju lokalnych społeczności dla wydawnictwa Presspublica, obejmująca cały wachlarz produktowy firmy - współpraca z "Mecom Innovation Team" z ramienia zarządu Presspubliki

Inne wybrane projekty:

1. Tablica wspomnień (10-11.04.2010)
Opis projektu: system 96 blogów dedykowanych ofiarom katastrofy smoleńskiej z 10.04.2010 przedstawiony w postaci interaktywnej tablicy multimedialnej, połączony z monitorowaną przez moderatorów księgą kondolencyjną

2. Akcja promująca tygodnik "Plus Minus" pt. Kubek w kubek na Facebooku
Opis projektu: trzy limeryki opisujące trzech znanych publicystów "Plusa Minusa" były zagadkami w konkursie. Poprawne odpowiedzi w określonym czasie dawały możliwość wygrania jednego ze 100 redakcyjnych kubków "Rzeczpospolitej"
Efekt: 2 tys. nowych fanów w ciągu weekendu na profilu publicznym "Plusa Minusa" oraz "Rzeczpospolitej" (akcja bezbudżetowa)

3. Prawybory samorządowe na Facebooku (we współpracy z serwisem e-samorzadowiec.pl i agencją interaktywną)
Efekt: ponad 30 tys. osób, które wzięły udział w aplikacji
http://www.rp.pl/artykul/566342.html

4. Zbieranie informacji zwrotnej od stałych czytelników na temat serwisu rp.pl (Konkurs TRON)
Efekt: prawie 300 unikalnych komentarzy, opisujących najmocniejsze i najsłabsze strony serwisu rp.pl, które zostały później ujęte w planie restrukturyzacji serwisu blog.rp.pl
Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna
Dydaktyk
Warszawska Wyższa Szkoła Ekonomiczna
1. Prowadzenie przedmiotów w obszarze HRM na Wydziale Zarządzania WWSE

Lista przedmiotów prowadzona w trybie blended learning z wykorzystaniem interaktywnych metod nauczania:

- Komunikacja w organizacji
- Menadżer w organizacji
- Zarządzanie konfliktem
- Planowanie zasobów ludzkich

2. Stworzenie i koordynowanie nowej specjalności “Interpersonalne aspekty zarządzania”:

- Opracowanie programu merytorycznego (misja, cele, sylabusy)
- Rekrutacja wykładowców
- Organizacja i kontrola procesu dydaktycznego w trakcie roku akademickiego
- Ewaluacja programu i jakości kształcenia
Logo
Kierownik Biura Marketingu & Public Relations
Fundacja Rozwoju Edukacji i Nauki
Zakres obowiązków jako Kierownika Biura Marketingu
trzech konsolidujących się uczelni tj. Wyższej Szkoły Biznesu – National Luis University w Nowym Sączu z Warszawską Wyższą Szkołą Ekonomiczną oraz Collegium Varsoviense:

1. Analiza marketingowa podmiotów konkurencyjnych na rynku szkolnictwa wyższego
2. Koordynowanie funkcjonowania WWSE oraz CV na rynku usług edukacyjnych
3. Przygotowanie autorskiej strategii marketingowej dla skonsolidowanych uczelni, w tym stworzenie projektu “parasolowej” marki skonsolidowanych uczelni
4. Działania wzmacniające marki poszczególnych uczelni poprzez promocję ich oferty dydaktycznej

Zakres obowiązków jako specjalisty ds. Public Relations:

1. Koordynowanie działań PR dwóch uczelni tj. Warszawskiej Wyższej Szkoły Ekonomicznej oraz Collegium Varsoviense:
2. Realizacja strategicznych celów organizacji w przestrzeni medialnej
3. Współpraca z Chartered Institute of Management Accountance (CIMA) w ramach Konsorcjum Instytucji Edukacji Ekonomicznej (KIEE) - CIMA Project Manager w KIEE
Logo
Moderator negocjacyjny
Born to Win
1. Prowadzenie szkoleń w obszarze HRM i rozwoju osobistego
2. Doradztwo strategiczne (executive coaching)
3. Mediacje pracownicze

Promocja negocjacji w modelu harvardzkim z wykorzystaniem metody "Non Violent Communication" - patronat merytoryczny nad Studenckim Kołem Negocjacji, Komunikacji i Psychologii Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie
http://www.negocjator.pl
Oriflame Products Poland Sp. z o.o.
Specjalista ds. Kontroli Jakości
1.Kontrola jakości surowców i mas kosmetycznych pod względem własności fizyko – chemicznych w odniesieniu do specyfikacji materiałów odniesienia.

2.Współpraca z zespołem Badań i Rozwoju Oriflame Products Poland (Dublin, Irlandia) – przeprowadzanie testów w skali półtechnicznej oraz nadzór pierwszych szarż testowych w skali technicznej

3.Nadzorowanie szczególnych przypadków reklamacji produktu gotowego
Narodowy Instytut Leków
Stażystka w Laboratorium Ziołowych Środków Leczniczych
Standardowe analizy jakościowe i ilościowe preparatów leczniczych pochodzenia naturalnego metodami farmakopealnymi (w ramach doktoratu)
Logo
Staż w ramach nagrody I. Konkursu Ekologicznego BAYER 2000
Zakłady Chemiczne i Farmaceutyczne BAYER AG w Leverkusen w Niemczech
Staż odbywał się głównie w dziale R&D w laboratoriach analizy ilościowej i jakościowej oraz w laboratoriach analizy środowiskowej.
Logo
Członek tymczasowy Laboratorium Termodynamiki Stosowanej
Uniwersytet w Valladolid w Hiszpanii Wydział Chemiczny
1.Przewidywanie właściwości fizyko – chemicznych substancji czystych i mieszanin na podstawie równań stanu opartych na teorii udziałów grupowych (DISQUAC, UNIFAC, ERAS)
2.Budowa bazy danych termodynamicznych
Logo
Stazysta w Laboratorium Termodynamiki i Mechaniki
Politechnika Ateńska w Grecji
Staż w ramach programu IAESTE
Politechnika Warszawska
Laborantka w Zakładzie Chemii Fizycznej
Przeprowadzanie badań właściwości termodynamicznych mieszanin stosowanych w nowych technologiach przemysłu paliwowego oraz w ochronie środowiska
Logo
Członek projektu badawczego w Laboratorium Analitycznym i Termodynamicznym
Uniwersytet w Metz we Francji
Praca nad projektem dla firmy Shell, lidera na rynku paliwowym, dotycząca badania własności fizyko – chemicznych asfaltenów znajdujących się w ciężkiej frakcji ropy naftowej.

Staż został zrealizowany w ramach programu ERASMUS – SOKRATES.

Szkolenia i kursy

Ukończenie rocznego kursu pedagogicznego dla doktorantów Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej.

Stypendia i wyróżnienia:
1. Laureatka konkursu Fiata za najlepszą pracę magisterską Politechniki Warszawskiej wraz z wyróżnieniem nadanym przez Rektora Politechniki Warszawskiej – 26. 02. 2002

2. Ukończenie studiów z wyróżnieniem przyznawanym przez Dziekana Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej – 3. 09. 2001

3. Stypendium Ministra Edukacji Narodowej za wybitne osiągnięcia naukowe

Osiągnięcia naukowe:
W latach 1999-2004 miało miejsce 13 wystąpień naukowych w kraju i zagranicą w języku polskim i angielskim.
Dorobek naukowy został zawarty w 6 artykułach w renomowanych czasopismach specjalistycznych.

Edukacja

Logo
Zarządzanie strategiczne, doktoranckie
Akademia Leona Koźmińskiego w Warszawie
Logo
Negocjacje i Mediacje, studia podyplomowe
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej w Warszawie
Logo
Komunikacja Pozbawiona Przemocy (NVC) - otwarcie międzynarodowej licencji/certyfikacji, licencjackie
Szkoła trenerów grupowych NVC w Dojrzewalni Róż
Logo
Analiza specjacyjna substancji aktywnych oraz zanieczyszczeń w ziołowych środkach leczniczych (temat doktoratu), doktoranckie
Politechnika Warszawska
Logo
Technologia Chemiczna (ukończone dwie specjalizacje) z wyróżnieniem Rektora PW oraz Ministra Edukacji Narodowej, magisterskie
Politechnika Warszawska
Logo
Technologia Chemiczna, magisterskie
Politechnika Rzeszowska im. Ignacego Łukasiewicza

Specjalizacje

Marketing
Zarządzanie marketingiem

Zainteresowania

1. Taniec:
- Ukończenie Państwowego Ogniska Baletowego
- Taniec nowoczesny – członek zespołu tańca nowoczesnego „Volt” (4 lata)
- Taniec towarzyski (2 lata)
- Salsa w stylu LA (1,5 roku)
- Salsa on2 (0,5 roku)
- Jazz dance i funky/salsa/jazz style

2. Webwritting, reklamożerstwo, marketing bezpośredni, social media, programy lojalnościowe (grywalizacja)

Organizacje

1. Uczestnik z ramienia Presspubliki w działaniach IAB Polska

2. Członek Samorządu Doktoranckiego Wydziału Chemicznego Politechniki Warszawskiej

3. Członek Komitetu Organizacyjnego konferencji naukowej “Analytical Forum 2004” w Warszawie, konferencji naukowej “Euregionale 2003” w Zakopanem – osoba odpowiedzialna za negocjacje i kontakt ze sponsorami

4. Współudział w organizacji dwutygodniowych warsztatów naukowych “New Horizons and Challenges in Environmental Analysis and Monitoring” w Gdańsku i Warszawie w 2003 roku - współautor tłumaczenia książki warszatowej na język polski.

Inne

Mama 7 - letniego Adasia i 5 - letniej Agatki

Grupy

1391 wszystkich wypowiedzi
152 plusy
Akademia Leona Koźmińskiego
Akademia Leona Koźmińskiego
Niepubliczna szkoła wyższa o statusie akademii założona w 1993 r. Najbardziej akredytowana i najwyżej notowana w międzynarodowym rankingu Financial Times szkoła biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska
Politechnika Warszawska jest najstarszą polską uczelnią techniczną. Od ponad 180 lat kształci kolejne pokolenia inżynierów, wnosząc istotny wkład w rozwój nauk technicznych.
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej
Szkoła Wyższa Psychologii Społecznej powstała w 1996 r. Wysokie miejsca rankingowe i oceny najbardziej prestiżowych instytucji w Polsce.
ABY POMÓC W 48 GODZIN
ABY POMÓC W 48 GODZIN
Grupa ta ma na celu umożliwienie jej uczestnikom szybkie reagowanie na wzajemne potrzeby, nie tylko w wydaniu biznesowym. W założeniu skierowana do jak najszerszego ogrona osób, gdyż nigdy nie
Agencje interaktywne
Agencje interaktywne
Grupa dla wszystkich osób zawodowo związanych z agencjami interaktywnymi, oraz tych ciekawych świata e-marketingu.
Agencje Reklamowe
Agencje Reklamowe
Kryzys jest jak Yeti...
Antymanipulacja
Antymanipulacja
Grupa dla osób, które pragną dowiedzieć się w jaki sposób bronić się przed manipulacją. Dla wszystkich tych, którzy postępują etycznie, którzy nie manipulują innymi oraz nie chcą aby nimi manipulowa
Asertywność
Asertywność
Grupa dla osób chcących być w zgodzie z sobą ... i z innymi :)
AutoROZWÓJ.pl
AutoROZWÓJ.pl
To III edycja widowiska edukacyjnego Seans AutoROZWOJU. Nowoczesna sala kinowa, trenerzy razem z DJ’em, zabierają uczestników w ekscytującą podróż edukacyjną.17 osób dba o atmosferę, najwyższą jakość
BADANIA RYNKU.
BADANIA RYNKU.
Co badać? Jak badać? Dlaczego badać? Wszystko co chcesz wiedzieć o badaniach, ale bałeś się zapytać :):)
Barter
Barter
Jedyną wadą w przypadku wymiany barterowej jest tzw. zgodność wzajemnych potrzeb, tzn. żeby mój towar był potrzebny Tobie, a Twój towar mnie
Baza ludzi sukcesu
Baza ludzi sukcesu
Głównym celem grupy jest dokładniejsze poznanie wielu bardzo ciekawych osób obecnych na GL. Być może kiedyś będziesz potrzebował pomocy innych osób - wywiady w tej grupie pomogą Ci znaleźć tę właściwą