Milena Wróblewska
Własna działalność gospodarcza, mywell
Warszawa,
mazowieckie
Umiejętności
E-commerce
Marketing
Microsoft Excel
New Business Development
Social Media Marketing
Wordpress
Zarządzanie zespołem
Sprzedaż
Negocjacje kontraktu
Automatyzacja marketingu
Sprzedaż bezpośrednia
Marketing internetowy
Zarządzanie budżetem
Negocjacje z dostawcami
Budżet Marketing
Współpraca z dostawcami
Marketing Strategies & Campaigns
Współpraca z dostawcami zewnętrznymi (agencje reklamowe, drukarnie)
Negocjacje międzynarodowe
Współpraca biznesowa
Języki
angielski
biegły
niemiecki
dobry
portugalski
podstawowy
rosyjski
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Własna działalność gospodarcza
mywell
Wprowadzenie na rynek i dystrybucja dermokosmetyku Dermaspray:
• Projekt i nadzór nad wykonaniem strony produktowej z modułem e-sklepu www.dermaspray.pl
• Wynegocjowanie warunków handlowych z dostawcą produktu, dostawcą narzędzi telekomunikacyjnych oraz firmą kurierską
• Przygotowanie filmu reklamowego i materiałów marketingowych
• Planowanie, zakup, optymalizacja i kontrola kampanii sprzedażowej (TV i online)
• Organizacja działu obsługi klienta – obsługa telefoniczna, przygotowanie i dostarczanie przesyłek
• Prowadzenie aktywności w social mediach – Facebook fanpage
• Zamówienia i logistyka dostaw towaru
• Prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z działalnością handlową
• Projekt i nadzór nad wykonaniem strony produktowej z modułem e-sklepu www.dermaspray.pl
• Wynegocjowanie warunków handlowych z dostawcą produktu, dostawcą narzędzi telekomunikacyjnych oraz firmą kurierską
• Przygotowanie filmu reklamowego i materiałów marketingowych
• Planowanie, zakup, optymalizacja i kontrola kampanii sprzedażowej (TV i online)
• Organizacja działu obsługi klienta – obsługa telefoniczna, przygotowanie i dostarczanie przesyłek
• Prowadzenie aktywności w social mediach – Facebook fanpage
• Zamówienia i logistyka dostaw towaru
• Prowadzenie bieżącej dokumentacji związanej z działalnością handlową
Sales & Marketing Manager
• Współtworzenie i realizacja strategii marketingowych i sprzedażowych
• Wyszukiwanie i wprowadzanie na rynek polski nowych produktów
• Inicjowanie i nadzór nad wyborem odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych
• Współpraca z domami mediowymi, telewizjami, agencjami reklamowymi, dostawcami usług marketingowych ATL/BTL
• Zakup kampanii reklamowych – telewizja, radio i Internet
• Nadzorowanie projektów realizacji filmów reklamowych
• Copywriting - skrypty reklamowe, teksty sprzedażowe i teksty na www
• Kreacja i rozbudowa sklepu internetowego - nadzorowanie działań SEO, SEM, Google Analytics, Google AdWords, znajomość i obsługa systemu mailingowego Fresh Mail, podstawy Marketing Automation, marketing w mediach społecznościowych
• Samodzielne zarządzanie kilkuosobowym działem marketingu oraz nadzorowanie działu sprzedaży bezpośredniej (wewnętrzne Call Center)
• Wyszukiwanie i wprowadzanie na rynek polski nowych produktów
• Inicjowanie i nadzór nad wyborem odpowiednich narzędzi promocyjnych i reklamowych
• Współpraca z domami mediowymi, telewizjami, agencjami reklamowymi, dostawcami usług marketingowych ATL/BTL
• Zakup kampanii reklamowych – telewizja, radio i Internet
• Nadzorowanie projektów realizacji filmów reklamowych
• Copywriting - skrypty reklamowe, teksty sprzedażowe i teksty na www
• Kreacja i rozbudowa sklepu internetowego - nadzorowanie działań SEO, SEM, Google Analytics, Google AdWords, znajomość i obsługa systemu mailingowego Fresh Mail, podstawy Marketing Automation, marketing w mediach społecznościowych
• Samodzielne zarządzanie kilkuosobowym działem marketingu oraz nadzorowanie działu sprzedaży bezpośredniej (wewnętrzne Call Center)
Szkolenia i kursy
• Potencjał rynku dziecięcego 2008
• Maksimum konwersji - nowe trendy i narzędzia marketingu on-line 2009
• Nowe kanały e-marketingu 2010
• Kongres Online Marketingu 2011 i 2012
• II Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect 2013
• Jak pisać w sieci, aby sprzedać? 2013
• Kongres Marketing Automation 2013
• Facebook i Instagram Ads - certyfikat MaxRoy.com 2016
• Facebook Marketing – lajki, zasięgi, fani - certyfikat MaxRoy.com 2016
• Maksimum konwersji - nowe trendy i narzędzia marketingu on-line 2009
• Nowe kanały e-marketingu 2010
• Kongres Online Marketingu 2011 i 2012
• II Ogólnopolski Kongres Efektywności Blueffect 2013
• Jak pisać w sieci, aby sprzedać? 2013
• Kongres Marketing Automation 2013
• Facebook i Instagram Ads - certyfikat MaxRoy.com 2016
• Facebook Marketing – lajki, zasięgi, fani - certyfikat MaxRoy.com 2016
Edukacja
Specjalizacje
Call Center
Zarządzanie Call Center
Internet/e-Commerce/Nowe media
E-marketing/SEM/SEO
Internet/e-Commerce/Nowe media
Media społecznościowe
Internet/e-Commerce/Nowe media
Sprzedaż/e-Commerce
Marketing
Marketing bezpośredni
Zainteresowania
• Muzyka
• Literatura współczesna
• Sport, zdrowy styl życia
• Moda i design
• Literatura współczesna
• Sport, zdrowy styl życia
• Moda i design
Grupy
Uniwersytet Warszawski
Uniwersytet Warszawski, założony w 1816 roku, jest największą polską
uczelnią i jednocześnie jedną z najlepszych w kraju.