Umiejętności
AutoCAD
Call Center
Microsoft Office
Relux
Zarządzanie zespołem
Obsługa klienta
Prawo jazdy kat B
Zarządzanie produkcją
Zarządzanie Call Center.
GstarCad
DIALux 4.12
Dialux evo
Raportowanie i analizy
Języki
angielski
biegły
niemiecki
podstawowy
Doświadczenie zawodowe
Projektant oświetlenia / Lighting Designer
od 01.07.2021 Projektant Oświetlenia
04.2019 - 06.2021 Młodszy Projektant Oświetlenia
01.2017 - 03.2019 Specjalista ds Ofertowania
Projektowanie systemów oświetleniowych
Biegła obsługa programów Dialux oraz Relux
Obsługa programów środowiska CAD(AutoCAD, Gstar CAD, DraftSight)
Doradztwo w zakresie doboru oświetlenia
Zarządzanie projektami
Przygotowanie ofert
04.2019 - 06.2021 Młodszy Projektant Oświetlenia
01.2017 - 03.2019 Specjalista ds Ofertowania
Projektowanie systemów oświetleniowych
Biegła obsługa programów Dialux oraz Relux
Obsługa programów środowiska CAD(AutoCAD, Gstar CAD, DraftSight)
Doradztwo w zakresie doboru oświetlenia
Zarządzanie projektami
Przygotowanie ofert
Koordynator Grupy Reaktywacji Klientów
Arvato Services
praca w firmie Arvato Services na zlecenie PLAY:
- 12.2006 - 02.2007
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta
- 02.2007 - 12.2007
Pracownik Wsparcia Merytorycznego Call Center (Help Desk)
- od 12.2007
Specjalista do spraw Obsługi Klienta
Dodatkowe funkcje:
- od 01.2008
kierownik grupy eksperckiej do spraw technicznych
- od 10.2008
pełniący obowiązki zastępcy koordynatora II linii wsparcia (Help Desk)
- od 1.11.2010
Koordynator Grupy Konsultantów
Do moich zadań należą:
- kompleksowa obsługa klientów sieci PLAY
- wdrażanie i przestrzeganie procedur związanych z organizacją pracy
- nadzór nad grupą konsultantów II linii wsparcia
- utrzymywanie wskaźników obsługi klienta na poziomie wymaganym przez firmę PLAY
- szybka reakcja na awarie sieciowe i kontakt z działem Network Operation Center
- wprowadzanie rozwiązań usprawniających kontakt z firmą PLAY, w celu przyspieszenia reakcji na problemy klientów
- przeprowadzanie szkoleń wśród konsultantów
- aktywna pomoc merytoryczna konsultantom w rozwiązywaniu najtrudniejszych problemów klientów
- odsłuchy i ocena rozmów prowadzonych przez konsultantów
- 12.2006 - 02.2007
Konsultant Telefonicznej Obsługi Klienta
- 02.2007 - 12.2007
Pracownik Wsparcia Merytorycznego Call Center (Help Desk)
- od 12.2007
Specjalista do spraw Obsługi Klienta
Dodatkowe funkcje:
- od 01.2008
kierownik grupy eksperckiej do spraw technicznych
- od 10.2008
pełniący obowiązki zastępcy koordynatora II linii wsparcia (Help Desk)
- od 1.11.2010
Koordynator Grupy Konsultantów
Do moich zadań należą:
- kompleksowa obsługa klientów sieci PLAY
- wdrażanie i przestrzeganie procedur związanych z organizacją pracy
- nadzór nad grupą konsultantów II linii wsparcia
- utrzymywanie wskaźników obsługi klienta na poziomie wymaganym przez firmę PLAY
- szybka reakcja na awarie sieciowe i kontakt z działem Network Operation Center
- wprowadzanie rozwiązań usprawniających kontakt z firmą PLAY, w celu przyspieszenia reakcji na problemy klientów
- przeprowadzanie szkoleń wśród konsultantów
- aktywna pomoc merytoryczna konsultantom w rozwiązywaniu najtrudniejszych problemów klientów
- odsłuchy i ocena rozmów prowadzonych przez konsultantów
Recepcjonista
Hotel Rezydencja Solei w Poznaniu
Praca w hotelu Rezydencja Solei w Strzeszynku (****) i w Poznaniu (***), w charakterze recepcjonisty.
Do moich zadań należało:
- kompleksowa obsługa gości hotelowych
- nadzór nad systemem rezerwacji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu
- pomoc przy obsłudze imprez
Do moich zadań należało:
- kompleksowa obsługa gości hotelowych
- nadzór nad systemem rezerwacji
- dbanie o dobry wizerunek hotelu
- pomoc przy obsłudze imprez
Szkolenia i kursy
Kursy z zakresu techniki świetlnej i sterowania oświetleniem.
Kurs Profesjonalnej Obsługi Klienta, przeprowadzony przez firmę Teichert & Partners
Kurs obsługi klienta anglojęzycznego
pierwsza pomoc i podstawy BHP
Kurs Profesjonalnej Obsługi Klienta, przeprowadzony przez firmę Teichert & Partners
Kurs obsługi klienta anglojęzycznego
pierwsza pomoc i podstawy BHP
Edukacja
Specjalizacje
Budownictwo
Architektura/Projektowanie
Call Center
Zarządzanie Call Center
Call Center
Konsultanci
Obsługa klienta
Turystyka/Hotelarstwo/Katering
Produkcja
Zarządzanie produkcją
Zainteresowania
kolarstwo (uczestnictwo w wyścigach szosowych, prowadzenie bloga o tej tematyce)
piłka nożna, lekkoatletyka,
geografia (szczególnie podróże i Tatry),
film,
muzyka
piłka nożna, lekkoatletyka,
geografia (szczególnie podróże i Tatry),
film,
muzyka
Inne
Prowadzenie bloga o tematyce kolarskiej TrzymajKolo.pl
Autor i administrator portalu turystycznego www.fajny-weekend.pl
Autor i administrator portalu turystycznego www.fajny-weekend.pl
Grupy
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu
Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu to jedna z najlepszych uczelni w Polsce. W uznanych rankingach polskich szkół wyższych UAM sytuuje się w ścisłej czołówce najlepszych uczelni
I n f . r o w e r o w a
Rower jako środek lokomocji - grupa dla osób, które poruszają się rowerem po mieście lub okolicy - oraz dla tych, którzy to umożliwiają.
Inne tematy, niż w grupach "Turystyka rowerowa" or
Kolarstwo
Profesjonalne i zawodowe kolarstwo. MTB, Szosa, Tor, Downhill, Dual slalom, Four Cross, Trial.
Podróże po Polsce
W myśl zasady "cudze chwalicie, swego nie znacie" proponuję podróż przez Polskę w poszukiwaniu niezwykłych krajobrazów, magicznych miejsc i mistycznych przeżyć. Każdy z turystów przemierzających nasz
Poznański Klub Podróżnika
Dla poznańskich pasjonatów podróżowania "na własną rękę". Dla tych, którzy mają ochotę podzielić się wspomnieniami ze swoich wypraw lub rozpocząć podróżowanie.
Tatry miłośnicy gór
hej:) witam wszystkich :) jeśli ktoś kocha góry tak jak ja je pokochałam zapraszam do dyskusji, może jakiś wspólnych wypadów czas pokaże.. można tu napisać jeśli ktoś chce wyjechać a nie ma zbytnio z
Turystyka i hotelarstwo
Turystyka i hotelarstwo wiąże się z podróżami, to ciągły kontakt z ludźmi, głównie obcokrajowcami. Dlatego do najbardziej pożądanych cech w tej branży należy znajomość przynajmniej kilku języków obcyc